Gå til innhold

Utvikling på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si at det virker som flere KG-ere, både mannlige og kvinnelige brukere, har blitt mye greiere mot hverandre i det siste. At kjønnskampen er tonet ned og at man er blitt flinkere til å lytte til hverandre, unne andre poenger og diskutere bedre. Synes det er mye større nyanser her nå enn det var før. Bare jeg som har lagt merke til det? Er selvfølgelig noen unntak som alltid, men men, sånn vil verden alltid være.

Anonymkode: a259d...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har helt motsatt inntrykk.. Og tror forøvrig du er ironisk.

Anonymkode: ff983...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel blitt utestengt de som var verst på å lage tråder. Eller kanskje de døde. Eller kanskje de skjerpet seg etter at politiet kom på døren etter de hadde postet makabre videoer de ikke burde postet

Anonymkode: 2aaea...2d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

De har vel blitt utestengt de som var verst på å lage tråder. Eller kanskje de døde. Eller kanskje de skjerpet seg etter at politiet kom på døren etter de hadde postet makabre videoer de ikke burde postet

Anonymkode: 2aaea...2d7

Det eneste som skjedde var at de fikk fjernet tilgangen til videoen på nettstedet det ble linket til. 

Anonymkode: b8360...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare si at det virker som flere KG-ere, både mannlige og kvinnelige brukere, har blitt mye greiere mot hverandre i det siste. At kjønnskampen er tonet ned og at man er blitt flinkere til å lytte til hverandre, unne andre poenger og diskutere bedre. Synes det er mye større nyanser her nå enn det var før. Bare jeg som har lagt merke til det? Er selvfølgelig noen unntak som alltid, men men, sånn vil verden alltid være.

Anonymkode: a259d...33d

Det er summen av all evulusjon som har ledet oss hit vi er i dag, på kvinneguiden, selvfølgelig er vi siviliserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har helt motsatt inntrykk.. Og tror forøvrig du er ironisk.

Anonymkode: ff983...4b6

Nei, faktisk ikke. Synes det er flere av brukerne som er travere - både menn og kvinner - det er enklere og hyggeligere å diskutere med nå. Mindre aggresjon. Finnes selvfølgelig noen som ikke forandrer seg, men sånn er det jo bare.

Anonymkode: a259d...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg syns at det hsr blitt mindre og mindre aktivitet her på Kvinneguiden. 

 Men folkene er fremdeles mer eller mindre de samme...                

Anonymkode: 9ca5a...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...