Gå til innhold

Hedda Skoug


rock&republic

Anbefalte innlegg

Hun nevner ikke samboeren lenger, er det slutt?

Endret av rock&republic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Husker hun var så nydelig og naturlig pen. Hun hadde hatt hudkreft eller føflekkreft. Hun var gift og hadde to små barn, stylist og venninne av tone damli. Så fant hun en ny, ble skilt, alle var venner og fikk vel et nytt barn også tror jeg. Så har jeg ikke fulgt med før i det siste og spesielt ifbm omtalen av Dubai bloggerne. Kjente hun ikke igjen på bilder, hennes egenartede naturlige utseende var forsvunnet og hun var blitt lik alle andre influensere. Jaja...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også på det samme. Hun skrev vel på IG rundt juletider at hun har hatt det tøft den siste tiden. 

Men jeg sluttet uansett å følge henne etter Dubai-turen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet også å følge hun etter Dubai. Spesielt etter at hun ikke godkjenner noen negative kommentarer. Hun sa hun hadde fått masse refs, men ser bare hyggelige kommentarer på Instagrammen hennes jeg? Samma på Lene Orvik føler jeg. Herregud ta å stå for det du har gjort liksom!! Hedda har jo ikke akkurat lagt seg flat!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stor respekt for Hedda tidligere og synes det er synd at selv henne som har gjennomgått så mye og vist seg så motstandsdyktig går på limpinnen til Emiratene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg hadde stor respekt for henne før. Nå er jo alt på bloggen reklame, og hun har forandret utseendet sitt veldig. Jeg likte henne da hun alltid var så naturlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Samboeren trykker i hvertfall likes på bildene hennes på insta fortsatt.  Bke nysgjerrig da dere ymtet om det var slutt,  så gikk inn på begges insta, og ser at hun la ut et bilde for noen timer siden som han har likt. 

Endret av tirben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hedda er på ny sponset Dubaitur sammen med Qatar-statseide Qatar Airways. Merke reklame greier hun ikke å gjøre heller på Instagram-story ("Reklame" i farge som går i ett med bakgrunnen, og gjemt under brukernavnet hennes). I tillegg kom hun hjem i dag, og dro rett på hotellet Amerikalinjen, hvor hun merket storyen med "Invitert" 🙄

🤯🤯🤯

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...