Gå til innhold

Hvilken vegansk middag lagde du idag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag ble det røbetkaker med poteter,rosenkål og saus :) 

Anonymkode: 52ffe...7de

Skrevet
På 5.1.2020 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Var sykt digg og så enkelt. Og dele paprikaen i to er jo gjort på en blunk. Fyllet gikk også fort. Var bare å koke opp oatly imat med løkpulver,hvitløkspulver og  næringsgjær og blandet inn en boks med bønnemiks, rester av noen brokkoli topper og litt nøtter,så slenge fylle i paprikaen og strø over ost. Og resten av tilberedningprossen tok ovnen seg av. 

Og de pølsene er de beste 😍

Lagde denne i dag og det var skikkelig digg! Brukte mais i stedet for brokkoli, neste gang tenker jeg å ha stekt sopp i. Serverte med hvitløksbaguett. Nydelig mat, blir definitivt en gjenganger :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, blåtimen skrev:

Lagde denne i dag og det var skikkelig digg! Brukte mais i stedet for brokkoli, neste gang tenker jeg å ha stekt sopp i. Serverte med hvitløksbaguett. Nydelig mat, blir definitivt en gjenganger :)

Har lagd det med stekt sopp og det var også digg. Denne retten med ulike variasjoner er en gjenganger her i huset :) 

• Liker 1
Skrevet

Hjemme alene så da slang jeg sammen en rask  mac and cheese og stekte en hvitløks baguett 

Skrevet

Blandet salat med isbergsalat, revet gulrot og hodekål, mais, vårløk og tofu stekt med gurkemeie. Toppet med en god klunk olivenolje og hvitt pepper :) 

Skrevet

I dag blir det chili sin carne med hvitløksbaguetter, imat fraishe og lime til 😄

• Liker 2
Skrevet

I dag ble det pølser og potetmos 🙈

Gjest Trynefaktor
Skrevet

I går hadde vi eggenudler med peanøttsaus og grønnsaker. 

Skrevet
18 timer siden, Inwe skrev:

I dag blir det chili sin carne med hvitløksbaguetter, imat fraishe og lime til 😄

Hadde alt for mye rester fra uken, så denne ble utsatt til i dag istedet :)

Skrevet

Qusedillas av restene fra chilli sin carnen fra i går 😄

Skrevet

Taco med svarte bønner, ovnsbakt søtpotet og guacamole 😋

Skrevet (endret)

Korv (anama) stroganoff ala javligtgott 🤤

Endret av Inwe
Skrevet

Linsebolognese med pasta og chillistekt brokkoli 

Skrevet

I går lagde jeg kebabpizza (brukte oumph kebab-kjøtt, mais, paprika, soltørka tomat + hjemmelaget kebabdressing) som jeg spiste rester av i dag. 

I morgen skal jeg ha tagliatelle med paprikasaus og kidneybønner 🤩

Annonse
Skrevet

Thaipasta. Tagliatelle, brokkoli, squash, paprika, tomater og løk i en saus av kokosmelk, peanøttsmør og krydder. 

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Inwe skrev:

Linsebolognese med pasta og chillistekt brokkoli 

I dag blir restene omgjort til en lasagne, servert med hvitløksbrød 

• Liker 1
Skrevet

Mandag hadde vi enchiladas med linser, paprika og løkfyll, igår hadde vi Pad Thai - og i dag skal jeg lage kikertomeletter med grønnsaker og salat.

• Liker 1
Skrevet

Blomkålsuppe ❤️ 

Skrevet

Vi hadde kikert- og søtpotetburger i går og det var FANTASTISK godt. Til og med 10-åringen elsket det. 

Det skal sies at vi lagde chilimajones og majones er vel ikke vegansk, men det kan man sikkert finne alternativ til. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...