AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Jeg vet dette kommer til å høres ut som et luksusproblem, men det er virkelig ikke noen intensjoner i å skryte her. Etter at jeg ble singel, så synes jeg at jeg blir sjekket opp for mye. Syns det var mye da jeg var i et forhold også, men nå blir jeg i tillegg til tilfeldige, sjekket opp av folk jeg kjenner fra før. Ei venninne av meg sier hun aldri har møtt noen som blir lagt an på så mye som meg. Det skjer alltid på utesteder, men også på dagligdagse steder som på gata, i butikken, bensinstasjoner, flyplasser, bussholdeplasser, osv. Jeg synes det er trivelig med litt oppmerksomhet, men syns det har gått i overkant. Flere venninner liker ikke lenger å være med meg (særlig ikke ut på byen), fordi de føler seg mindreverdige. Jeg spør dermed hva man kan gjøre med et slikt problem, og hvordan man kan avvise snillest men kjappest mulig? Anonymkode: 508f5...71b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Man trenger ikke å svare i det hele tatt. Anonymkode: d74a8...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Jeg er i motsatt ende av skalaen så kan kanskje gi deg noen råd. Hvordan er du f.eks. med kroppsspråk, fremtoning og klesstil? Du er sikkert pen, men det er det jo mange som er. Jeg tenker derfor at det må være "noe" som gjør at menn tror du er mer oppnåelig enn andre. Har du noen tanker om hva det kan være selv? Anonymkode: 231a0...ec7
Gjest Minesveiper Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 (endret) Jeg tror du har et veldig fint vesen ts, og en utstråling som tiltrekker menn. Om du avviser mennene etter at de har kommet bort vil ikke det hjelpe på problemet du har med venninnene dine. Det de reagerer på er at du får all oppmerksomheten noe som får dem til å føle seg dårlige. Det er pene damer som ikke får den oppmerksomheten du får mye av pga av at deres naturlige ansiktsuttrykk, kroppspråk, vesen osv signaliserer: "Hold deg unna". Den mest effektive måten å stoppe menn i å ta initiativ er nok å signalisere det, men det er et ganske søkt tiltak å gjennomføre. Ville nå heller holdt på venninnene som klarer å leve med at du får oppmerksomhet. Endret 21. januar 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Klipp håret ditt piggete og kort, så slipper du unna alt sammen! Anonymkode: 7b152...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Kjenner til den. Jeg bare smiler og går. Jeg liker ikke romatikk og kjæresterier, så når jeg er ute med venninner er jeg lesbisk😊 Anonymkode: 10130...44d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå