Gå til innhold

Ville du visst om mannen/damen din var utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller prøvde å være det på nett/app? 

Av en vilt fremmed? 

Anonymkode: 94a87...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig.

Jeg skjønte deg med en gang min eksmann flørtet med noen andre, han brukte litt lengere tid på å skjønne tegninga da jeg gjorde det, men ikke mer enn noen uker.

Anonymkode: 2ffe1...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig delt. Både ja og nei. Er han notorisk utro, så ja. Men ved engangstilfelle er jeg veldig usikker på om jeg er enig i sitatet «det man ikke vet, har man ikke vondt av». Tror det hadde gjort så vondt å få vite det at jeg helst bare ikke ville visst det. TROR jeg.

Anonymkode: bb28b...bba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor vanlig utroskap er og hvor mange prosent som i løpet av livet vil oppleve utroskap 40-60% i følge en amerikansk undersøkelse, er det jo ganske høy sannsynlighet for st man vil bli utsatt for det en eller annen gang. Jeg tror ikke jeg ville vist. Om vi ellers hadde ett fint samliv, og affæren ikke gikk på bekostning av hans affeksjon mot meg, at vi hadde like mye sex som før osv, så ville jeg ikke vist. Hadde forholdet oss i mellom endret seg og jeg ble nedprioritert fremfor en annen hadde jeg merket det selv og da hadde jeg nok gått.

Anonymkode: 84771...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på hvor vanlig utroskap er og hvor mange prosent som i løpet av livet vil oppleve utroskap 40-60% i følge en amerikansk undersøkelse, er det jo ganske høy sannsynlighet for st man vil bli utsatt for det en eller annen gang. Jeg tror ikke jeg ville vist. Om vi ellers hadde ett fint samliv, og affæren ikke gikk på bekostning av hans affeksjon mot meg, at vi hadde like mye sex som før osv, så ville jeg ikke vist. Hadde forholdet oss i mellom endret seg og jeg ble nedprioritert fremfor en annen hadde jeg merket det selv og da hadde jeg nok gått.

Anonymkode: 84771...963

Enig med deg. 

Anonymkode: 7100a...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også si at det skal godt gjøres å ikke ville tenke på noen andre i løpet av ett samliv. Det er jo også noe jeg ikke ville ha vist. Jeg skulle likt å møtt den personen som er i ett forhold og aldri har fantasert eller vært betatt av en annen i løpet av forholdet sitt. Jeg syntes hele den ekteskaps greia er merkelig. Man skal stå å love at man skal holde sammen i gode og onde dager, man skal alltid være tro. Det er ganske rart at vi mennesker har tillagt oss dette. Se rundt i naturen, det er ikke vanlig at en art kun holder seg til en partner hele livet. Jeg tror det er unaturlig for oss mennesker å. Instinkter og biologi gjør oss utro, fordi det er ikke naturlig i oss å være med en partner hele livet.

Anonymkode: 84771...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må også si at det skal godt gjøres å ikke ville tenke på noen andre i løpet av ett samliv. Det er jo også noe jeg ikke ville ha vist. Jeg skulle likt å møtt den personen som er i ett forhold og aldri har fantasert eller vært betatt av en annen i løpet av forholdet sitt. Jeg syntes hele den ekteskaps greia er merkelig. Man skal stå å love at man skal holde sammen i gode og onde dager, man skal alltid være tro. Det er ganske rart at vi mennesker har tillagt oss dette. Se rundt i naturen, det er ikke vanlig at en art kun holder seg til en partner hele livet. Jeg tror det er unaturlig for oss mennesker å. Instinkter og biologi gjør oss utro, fordi det er ikke naturlig i oss å være med en partner hele livet.

Anonymkode: 84771...963

Men en vilt fremmed har ikke noe grunnlag for å fortelle om min partners tanker. Og dei lar jeg han ha i fred. Og eg får ha mine tanker i fred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på hvor vanlig utroskap er og hvor mange prosent som i løpet av livet vil oppleve utroskap 40-60% i følge en amerikansk undersøkelse, er det jo ganske høy sannsynlighet for st man vil bli utsatt for det en eller annen gang. Jeg tror ikke jeg ville vist. Om vi ellers hadde ett fint samliv, og affæren ikke gikk på bekostning av hans affeksjon mot meg, at vi hadde like mye sex som før osv, så ville jeg ikke vist. Hadde forholdet oss i mellom endret seg og jeg ble nedprioritert fremfor en annen hadde jeg merket det selv og da hadde jeg nok gått.

Anonymkode: 84771...963

Godt resonnert. Jeg tror kanskje jeg hadde ønsket å vite det. Utroskap er alene ikke grunn til å gå for meg. Det følelsesmessige betyr alt. Utroskap er kontekst, ikke grense for meg. Tror jeg. 

Min ekssamboer hadde en påfallende god tone med en felles bekjent, og jeg tenkte at de hadde sikkert passet godt sammen seksuelt og personlighetsmessig.

Såvidt jeg vet har jeg ikke vært utsatt for fysisk utroskap, så jeg skal ikke være for skråsikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha visst om det, sånn at jeg selv kunne tatt et valg på om jeg ønsket å gå fra ham eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg gikk i flere år å "visste" det , merket det var "noe" og ble veldig paranoid og deprimert fordi jeg grublet så mye... Men hadde ingen bevis bare diffuse tegn. Det var en som kontaktet meg til slutt men skulle ønske det skjedde mye før så jeg ikke hadde gått å hatt det så vondt og usikkerhet i forholdet men heller kunne dumpa han med en gang eller fått sannheten på bordet og sagt at hvis han skulle ligge rundt så fikk vi heller hatt åpent forhold. Det er løgnene som gjør utroskap så ille så jeg ville helt klart visst sannheten

Anonymkode: 68c5f...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...