AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #21 Del Skrevet 22. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal først sies at jeg ikke har noen erfaring med forhold eller dating, men... Har dere hatt god og flytende samtale med god kjemi over nettet? Det jeg tenker er iallfall at hvis man har en egenskap på nettet, så kan den komme fram i det virkelige liv også. Han må bare nå det samme nivået med komfort når han er sammen med deg som når han er på internett, så kan han til slutt greie å åpne seg på samme måte som han har gjort når dere har tekstet til hverandre. Om tekstinga deres derimot har gått tregt, kanskje med lange svar som ser gjennomtenkte ut, høres det for meg mindre sannsynlig ut at han passer deg godt, selv om det fortsatt er mulig. Anonymkode: 7e2cb...76d Vi hadde veldig bra kjemi over chat. Snakket hverdag og lo om alt og ingenting. Men jeg har også møtt flere hvor kjemien var bra over chat, men vi klaffet dårlig i virkeligheten. Så ja. TS Anonymkode: 9eab8...454 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #22 Del Skrevet 22. januar 2019 Når jeg går på date, er det alltid en av disse som skjer: a) null kjemi. Han vil ses igjen, jeg vil ikke. b) halvveis kjemi. Tenker jeg kan prøve en date nr 2 for å teste det ut, men han vil ikke se meg igjen. c) gjensidig kjemi. Full klaff fra begges side, og treffes igjen - og igjen. Har faktisk aldri vært på kun to eller tre dater, ordentlig kjemi kjenner man med én gang. Utenom siste her nå.. traff ham, halvveis kjemi, og han ville treffe meg igjen. Det var nytt. Så jeg prøvde det ut, og tok på en måte «til takke» med ham pga all dating og stress. Så vi ble etterhvert kjærester. Jeg fikk aldri den fantastiske deilige følelsen det er å være forelsket, men ble jo glad i ham og han tiltrakk meg fysisk. Når jeg da plutselig ble forelska (da mener jeg hodestups (!!) forelska) i en annen, avsluttet jeg det med ham (kun vært kjærester 4 mnd).. og nå er jeg kjæreste med han jeg forelsket meg i, og alt er helt fantastisk. Trodde aldri det skulle skje meg, men det er noe som er verdt å vente på. Man må ikke ta til takke! Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjent på den magefølelsen.. Lytt til den. Lykke ti, si hva som skjer dal! Anonymkode: 5b815...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. januar 2019 #23 Del Skrevet 22. januar 2019 Dropp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #24 Del Skrevet 22. januar 2019 7 minutter siden, O.G. said: Dropp det. Har ikke du vært singel i evigheter? Burde du virkelig gi råd her? Anonymkode: 09abd...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. januar 2019 #25 Del Skrevet 22. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke du vært singel i evigheter? Burde du virkelig gi råd her? Anonymkode: 09abd...4c1 Ja, jeg har vært på mange dater og vet den der følelsen man får hvis man merker at kjemien ikke er der med en fyr man treffer første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 22. januar 2019 #26 Del Skrevet 22. januar 2019 På 21.01.2019 den 16.26, AnonymBruker skrev: Vi hadde tekstet i en ukers tid og jeg satt med en veldig god følelse. Men in real life var han så annerledes.. Ikke særlig sjarmerende, viste lite entusiasme og var generelt ganske monoton. Vibben mellom oss var litt "off". Men, han virker interessert og jeg tror han er ute etter noe seriøst. Han har tatt masse kontakt etter daten og har hintet til date nr 2. Jeg tror han kommer til å be meg ut til helgen.. Men jeg vet rett og slett ikke om jeg bør møte han igjen? Har hatt flere førstedates hvor ting har klikket mye bedre og jeg var aldri i tvil om jeg ville se vedkommende igjen. Men igjen, så har ting skjært seg med disse guttene. Hvilke tegn skal man egentlig se etter? Har dere opplevd å like personen bedre/få bedre kjemi etter et par dates? Det skal sies at etter 15 min tenkte jeg inni meg at jeg ville hjem.. Syntes det var skikkelig dårlig match. Men så tok vi et par øl til, og ting fløt litt bedre. Men sitter jo ikke igjen med sommerfugler i magen eller noen ting. What to do.. Anonymkode: 9eab8...454 Kanskje han bare var nervøs. Jeg hadde gitt ham et par sjanser til, med mindre han gjorde et eller annet konkret som gjør ham helt uaktuell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. januar 2019 #27 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg hadde gitt han en sjanse til Mye mulig han bare var skikkelig nervøs. Dersom du fremdeles sitter med samme følelse etter neste date så dropper du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 23. januar 2019 #28 Del Skrevet 23. januar 2019 Helt ok at man ikke blir umiddelbart tiltrukket til første date. Men om man ikke kan le, eller det ikke er noe sans for humor der... Da er det ikke noe vits, tenker jeg, ikke for min del. Det virker på meg som om du burde gi det en sjanse, og det er jo fint, men er det vits? Om du skal gjøre det, gjør det fort, så slipper du kaste bort din egen, eller hans tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #29 Del Skrevet 23. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg går på date, er det alltid en av disse som skjer: a) null kjemi. Han vil ses igjen, jeg vil ikke. b) halvveis kjemi. Tenker jeg kan prøve en date nr 2 for å teste det ut, men han vil ikke se meg igjen. c) gjensidig kjemi. Full klaff fra begges side, og treffes igjen - og igjen. Har faktisk aldri vært på kun to eller tre dater, ordentlig kjemi kjenner man med én gang. Utenom siste her nå.. traff ham, halvveis kjemi, og han ville treffe meg igjen. Det var nytt. Så jeg prøvde det ut, og tok på en måte «til takke» med ham pga all dating og stress. Så vi ble etterhvert kjærester. Jeg fikk aldri den fantastiske deilige følelsen det er å være forelsket, men ble jo glad i ham og han tiltrakk meg fysisk. Når jeg da plutselig ble forelska (da mener jeg hodestups (!!) forelska) i en annen, avsluttet jeg det med ham (kun vært kjærester 4 mnd).. og nå er jeg kjæreste med han jeg forelsket meg i, og alt er helt fantastisk. Trodde aldri det skulle skje meg, men det er noe som er verdt å vente på. Man må ikke ta til takke! Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjent på den magefølelsen.. Lytt til den. Lykke ti, si hva som skjer dal! Anonymkode: 5b815...c3d Shit det her er å lese om det jeg er litt i fare for å gå inn i sjøl🤦♀️ dater en fin fyr, og vi har datet en stund nå. Jeg tror vi kan få det veldig fint sammen, men at jeg hadde fått et sjukt stort problem om det hadde dukket opp en jeg faktisk blir skikkelig forelsket i.. Anonymkode: 4124f...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #30 Del Skrevet 23. januar 2019 Jeg ga min en sjangse til.. og en til.. ☺️ Mye pga han var pen.. og han var så forelsket i meg. Det var en del kleint i begynnelsen, ikke umiddelbar kjempekjemi, men vi tok det sakte.. Han var heller ikke «drømmemannen» da jeg traff han, men det er han nå. 💛 Anonymkode: 5563b...e29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 23. januar 2019 #31 Del Skrevet 23. januar 2019 På 21.1.2019 den 16.48, AnonymBruker skrev: Han lo/smilte så lite.. Og hadde litt negativt.. energi? Vanskelig å forklare. Men jeg kjedet meg på starten ja. Vet heller ikke om jeg er seksuelt tiltrukket av fyren. Men tenker det kan sikkert komme etterhvert? Han ser jo bra ut, men mangler sjarmen om dere skjønner. Jeg synes ikke han virket nervøs, men heller at han hata å være der den første timen. Men for all del, kanskje folk viser nervøsiteten på ulike måter? TS Anonymkode: 9eab8...454 Negativ energi, dropp det. En ting er å være nervøs, men tenker at negativ energi skinner gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #32 Del Skrevet 23. januar 2019 Jeg hadde gitt det en sjanse til. For hvor godt blir en egentlig kjent på en date? Om andre daten blir like klein, så får du finne på en unnskyldning og bare dra hjem. Anonymkode: b306d...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #33 Del Skrevet 23. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Shit det her er å lese om det jeg er litt i fare for å gå inn i sjøl🤦♀️ dater en fin fyr, og vi har datet en stund nå. Jeg tror vi kan få det veldig fint sammen, men at jeg hadde fått et sjukt stort problem om det hadde dukket opp en jeg faktisk blir skikkelig forelsket i.. Anonymkode: 4124f...1fc For å si det sånn: han vil dukke opp. Før eller senere. Anonymkode: 5b815...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #34 Del Skrevet 24. januar 2019 Oppdatering: Vi har så og si hatt kontakt hver eneste dag siden 1. daten. Men han har enda ikke bedt meg ut. Nå har jeg lagt planer for helgen og skal faktisk møte en annen fra Tinder.. Altså, hadde han bedt meg ut, så hadde jeg gitt det en sjanse til. Men merker at det blir vanskeligere og vanskeligere å holde interessenivået oppe. TS Anonymkode: 9eab8...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. januar 2019 #35 Del Skrevet 24. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, hadde han bedt meg ut, så hadde jeg gitt det en sjanse til. Men merker at det blir vanskeligere og vanskeligere å holde interessenivået oppe. Hva med å ta litt initiativ selv hvis du er interessert i å treffe fyren igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #36 Del Skrevet 24. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering: Vi har så og si hatt kontakt hver eneste dag siden 1. daten. Men han har enda ikke bedt meg ut. Nå har jeg lagt planer for helgen og skal faktisk møte en annen fra Tinder.. Altså, hadde han bedt meg ut, så hadde jeg gitt det en sjanse til. Men merker at det blir vanskeligere og vanskeligere å holde interessenivået oppe. TS Anonymkode: 9eab8...454 Kan jo være han bare er skikkelig nervøs for å spørre deg ut igjen. Kanskje han følte at du ikke var så interessert, mens han egentlig liker deg kjempegodt. Og det er da heller ikke slik at det alltid må være mannen som ber ut på date! Før jeg traff samboern min så tok jeg initiativet til å treffes selv dersom jeg hadde kontakt med en jeg likte og ville bli bedre kjent med. Viktig å huske at folk er forskjellig! Anonymkode: e512c...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 28. januar 2019 #37 Del Skrevet 28. januar 2019 På 21.1.2019 den 18.11, AnonymBruker skrev: Du tror han er ute etter noe seriøst? Hva vil du da? Jeg hadde aldri gått på ny date med en jeg ikke visste ville det samme som meg, er han seriøs så er han tydelig på det og sier det i ord , og lar deg ikke sitte å lure og tolke kroppsspåk. Kan godt være han bare sender deg meldinger nå fordi han tror han har sjans på sex men slett ikke er klar for å forplikte seg eller være noe godt kjærestemateriale. Om alkohol må til for at man skal føle seg bra rundt personen så er man på date med feil match. Anonymkode: 23007...1d2 Tjææ, noen er i overkant forsiktige i starten, og heller ikke store på kommunikasjon med ord etterhvert, men viser likevel på andre måter at de er seriøse. Nå blir ikke dette helt det samme, for jeg kjente min samboer bittelitt før vi begynte å skrive sammen på nett (bodde i ulike byer ei stund) hvor alt fløt kjempefint, men da vi begynte å henge sammen (kalte det aldri date da, men møttes hjemme hos hverandre) var jeg helt fortvila over manglende "mer-enn-venn-interesse" fra hans side - hadde noen sett oss utenfra hadde de trodd vi var helt vanlige venner. Det var imidlertid helt tydelig at han var interessert med tanke på hvor ofte vi var sammen, (og måten jeg tok ham i å se på meg i smug <3) men det tok veldig lang tid før han turte å gi uttrykk for det både fysisk og verbalt. Etter at vi endelig ble fysiske og kjærester tok det ei god stund før han begynte å bli vant til å si at han var glad i meg, men jeg merket det likevel hver eneste dag i handlingene hans. Å kommunisere skriftlig er veldig annerledes enn ansikt til ansikt, og om han er en bra fyr du har troa på (og selvsagt ikke fikk skikkelig avsmak) ville jeg truffet ham igjen i tilfelle dere bare må "tunes" litt inn på hverandre på en ny plattform. Nå håper jeg jo at ingen av oss noen gang skal date noen nye igjen, men om det skulle skje tror jeg ikke samboeren min er en sånn som ville tatt noen med storm på første date. Han er likevel verdens beste, mest omsorgsfulle, kjærlige og kjekke fyr og innmari verdt ventetida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummitroll1 Skrevet 28. januar 2019 #38 Del Skrevet 28. januar 2019 På 21.1.2019 den 16.26, AnonymBruker skrev: Vi hadde tekstet i en ukers tid og jeg satt med en veldig god følelse. Men in real life var han så annerledes.. Ikke særlig sjarmerende, viste lite entusiasme og var generelt ganske monoton. Vibben mellom oss var litt "off". Men, han virker interessert og jeg tror han er ute etter noe seriøst. Han har tatt masse kontakt etter daten og har hintet til date nr 2. Jeg tror han kommer til å be meg ut til helgen.. Men jeg vet rett og slett ikke om jeg bør møte han igjen? Har hatt flere førstedates hvor ting har klikket mye bedre og jeg var aldri i tvil om jeg ville se vedkommende igjen. Men igjen, så har ting skjært seg med disse guttene. Hvilke tegn skal man egentlig se etter? Har dere opplevd å like personen bedre/få bedre kjemi etter et par dates? Det skal sies at etter 15 min tenkte jeg inni meg at jeg ville hjem.. Syntes det var skikkelig dårlig match. Men så tok vi et par øl til, og ting fløt litt bedre. Men sitter jo ikke igjen med sommerfugler i magen eller noen ting. What to do.. Anonymkode: 9eab8...454 Hvis magefølelsen etter 15 min på date sier "nei nei nei, jeg vil hjem" så kommer ikke en date nr to til å gå bedre har jeg erfart. Hvorfor kaste bort tid på en fyr du allerede vet du ikke liker? Kan godt tenkes at du liker han bedre etter en date nr to og dere har bedre kjemi, men hvor sannsynlig er det liksom ? Han er obviously gira på deg, og om du ikke er like gira på han hvorfor ikke bare si nå med engang at du følte ikke at det var noe kjemi og at sorry det funker ikke for deg, så slipper fyren å sende deg flere meldinger og gå med falske forhåpninger fordi du fortsatt svarer han...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #39 Del Skrevet 28. januar 2019 Jeg endte opp med å spørre om han ville møtes igjen. Mest for å få dette «overstått» slik at jeg kan avslutte og gå videre (eller fortsette). Han var bortreist helgen som var og hadde ikke tid før slutten av denne uka. Interessen min er virkelig i ferd med å forsvinne.. Pluss at jeg møtte en annen som jeg egentlig liker bedre. Søren altså! Vil fortsatt gi han en sjanse men det føles nesten som om jeg må «tvinge» meg selv til det. TS Anonymkode: 9eab8...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå