AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Jeg har datet en mann, men syntes ting ikke utviklet seg i rett retning, så jeg fadet mer og mer ut. Han er jo så flott å se på, smart og har alt på stell. Da vi var med hverandre, så virket han ikke så interessert, så jeg la egentlig fra meg hele mannen. Men så avlyste jeg en date, og han rimelig stressa, så jeg skjønte at han virkelig liker meg. Han kontakter meg og sier han savner meg. I helga var jeg på besøk, og vi hadde en veldig fin stund sammen. Da jeg vurderte å reise hjem i går kveld, klarte jeg det ikke fordi jeg så han ble så lei seg. Drawback? Han er internasjonal student og reiser snart på utveksling til et annet land. Bare tiden vil vise om han kommer tilbake 💕 Om ikke, så har jeg et minne for livet. Da jeg sa til ham at jeg ikke ville starte noe fordi han er usikker på fremtiden, sa han til meg at vi allerede hadde startet noe. Han vil at vi skal holde kontakten og se hvor vi er i livet hvis han kommer tilbake. Måtte bare dele. Anonymkode: ccfac...3c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Han ber deg altså om å vente på ham. Sånn i tilfelle han skulle få lyst til å komme tilbake. Han legger alt på deg. Selv er han fri som fuglen. Anonymkode: 967d1...0ec 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Nei, han gjør ikke det. Han sa at jeg sto fritt til å gjøre hva jeg vil. Det var jeg som spurte om vi skulle ta opp igjen tråden om han kom tilbake. Menn har også følelser 😉 Anonymkode: ccfac...3c4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 Når jeg begynte å date han som ble kjæresten min, visste vi begge at han skulle flytte ut av landet bare et par mnd senere på ubestemt tid (jobb i utlandet). Vi bestemte oss for å prøve rett og slett, og selv om forholdet vårt er et avstandsforhold, så fungerer det overraskende bra. Men det avhenger at man stoler 100% på hverandre, at man er villig til å reise for å treffe for hverandre og at man er god på kommunikasjon Er jo positivt at han ønsker det tenker jeg. Ingen garanti for at det funker, men av og til så går det. Anonymkode: 9ff8a...11f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Vi blir ikke kjærester før han drar. Såpass kjenner jeg meg selv. Han sier selv han trenger en jobb her før han vil slå seg til ro, og at han skulle videre, det visste jeg på andre date. Han er den yngste jeg har datet siden jeg ble skilt, men er den mest voksne og stabile av de alle. Koselig å høre at avstandsforhold fungerer for dere. 😃. Jeg prøver å få sett han mest mulig før han drar, for han ser noe i meg jeg ikke ser selv, og jeg lærer noe nytt hver gang vi treffes. Det ser også ut som han føler det samme for meg, pga hva han sier og gjør. Nå har vi også begynt å spoone om natta, så kanskje han savner meg såpass at han kommer tilbake. Sexen er ihvertfall av en annen hverden. Anonymkode: ccfac...3c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå