Gå til innhold

Pengesofaen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er riktig å legge denne tråden under forbruker, jus og økonomi.

Hørte nydelig fra en bekjent om noe som heter pengesofaen. Leste litt om det på nett, men vil lese mer om andres erfaringer.  Noen her inne som vet hva det går ut på? Er det noe risk? Er det noen som faktisk tjener penger på dette, eller vet dere om noen som gjør det? Fortell meg gjerne. 

Anonymkode: f5694...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hørt om det og aner ikke hva det er.

Anonymkode: 47e45...638

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er riktig å legge denne tråden under forbruker, jus og økonomi.

Hørte nydelig fra en bekjent om noe som heter pengesofaen. Leste litt om det på nett, men vil lese mer om andres erfaringer.  Noen her inne som vet hva det går ut på? Er det noe risk? Er det noen som faktisk tjener penger på dette, eller vet dere om noen som gjør det? Fortell meg gjerne. 

Anonymkode: f5694...e25

 

10 minutter siden, Chablis skrev:

Hva er pengesofaen? Google sier ingenting. 

Nei, det er akkurat det. Sier lite. Skal sjekke om jeg finner en link. Men den også sier meg lite. En venn som vil prøve det ut og jeg ble nysgjerrig 

Anonymkode: f5694...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei, det er akkurat det. Sier lite. Skal sjekke om jeg finner en link. Men den også sier meg lite. En venn som vil prøve det ut og jeg ble nysgjerrig 

Anonymkode: f5694...e25

Kan du ikke si -noe- om hva det er? Investeringer? Pyramidespill? Sparemulighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Chablis skrev:

Kan du ikke si -noe- om hva det er? Investeringer? Pyramidespill? Sparemulighet? 

Noe bettinggreier. Jeg må ha det inn med teskje selv. 

Anonymkode: f5694...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke om det er riktig å legge denne tråden under forbruker, jus og økonomi.

Hørte nydelig fra en bekjent om noe som heter pengesofaen. Leste litt om det på nett, men vil lese mer om andres erfaringer.  Noen her inne som vet hva det går ut på? Er det noe risk? Er det noen som faktisk tjener penger på dette, eller vet dere om noen som gjør det? Fortell meg gjerne. 

Anonymkode: f5694...e25

Scam, pyramidespill, whatever. De eneste som tjener på dette er de som står bak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, skrue said:

Scam, pyramidespill, whatever. De eneste som tjener på dette er de som står bak. 

Tja, jeg prøvde dette selv i en kort periode. Jeg tjente noe tusenlapper selv, men det var litt for mye jobb for min del. 

Anonymkode: 372b5...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, jeg prøvde dette selv i en kort periode. Jeg tjente noe tusenlapper selv, men det var litt for mye jobb for min del. 

Anonymkode: 372b5...c5b

jaja. men garantert ingen som måtte lese denne tråden. Håper jeg har advart tydelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ett nærmest ukjent opplegg, men som lover"gull og gønne skoger" til alle og enhver? 

 Jeg har mine tvil til dette, for å si det mildt...    

Anonymkode: 29c5b...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, skrue said:

jaja. men garantert ingen som måtte lese denne tråden. Håper jeg har advart tydelig nok.

Du vet tydeligvis ikke hva dette er siden du sier slikt. Det finnes egne nettforum for mennesker som tjener penger på dette opplegget, men det er ikke noe man kan gjøre for evig og alltid. Etter hvert går man mer eller mindre tom for nye nettsider.

Anonymkode: 372b5...c5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matched betting er ikke et kjent opplegg. I korte trekk betyr det at man utnytter bookmakernes bonuser og kan omsette disse ved å spille på begge/alle tre utfall i en kamp. Det fungerer ganske bra, har selv forsøkt dette hos enkelte bookmakere, men det er mye jobb for få tusenlapper.

Anonymkode: a4aed...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

There ain't no such thing as a money machine.

Anonymkode: 6a697...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 21.1.2019 den 20.41):

Du vet tydeligvis ikke hva dette er siden du sier slikt. Det finnes egne nettforum for mennesker som tjener penger på dette opplegget, men det er ikke noe man kan gjøre for evig og alltid. Etter hvert går man mer eller mindre tom for nye nettsider.

Anonymkode: 372b5...c5b

Som med alle måter å tjene penger på.

Anonymkode: b096a...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...