Gå til innhold

Hva bruker han bildene til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Daten screenshooter innimellom snappene jeg sender ham. De er helt uskyldige,  så forsåvidt ingen krise. Jeg bare lurer på hva han skal med dem? Han skrev her om dagen: "Du er alt for fin til å ikke screenshoote". 

Innspill? 

Anonymkode: 2f425...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert for å se på det fine ansiktet ditt? Jeg ser på bildene til menn jeg liker.

Anonymkode: 819c0...469

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror han bruker de til onani.

Anonymkode: fb275...590

• Liker 5
Skrevet

Vise til kompiser, for å skryte og/eller spør om meningen deres 

Anonymkode: 8e1c1...de7

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vise til kompiser, for å skryte og/eller spør om meningen deres 

Anonymkode: 8e1c1...de7

Er du mann eller dame? 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert for å se på det fine ansiktet ditt? Jeg ser på bildene til menn jeg liker.

Anonymkode: 819c0...469

Ja, det er jo det mest nærliggende. Og det er jo bare hyggelig isåfall. :)

• Liker 1
Skrevet

Heter vedkommende Onanias Runkholm? Da ville mine varsellamper lyst. Kan også tenkes at han synes du er fin, siden han sier det.

Anonymkode: ef1c7...b23

• Liker 1
Skrevet

Se på deg og skryte litt til venner, kanskje?

Skrevet

Jeg gjorde det med en date, men slettet dem når hun avsluttet det, respekt er smart. Var Ok for henne da, helt uskyldige ansiktsbilder med mye liv. Brukte dem bare til å se på henne, var jo fryktelig betatt, og hun var veldig anonym ellers på SoMe, så var lite annet å feste inntrykkene til et ansikt med mellom datene..

Hadde hun avsluttet det litt finere kunne hun fått dem som ekstremt gode tinderbilder 😆

Anonymkode: bdba9...b06

• Liker 1
Skrevet
På 20.1.2019 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Daten screenshooter innimellom snappene jeg sender ham. De er helt uskyldige,  så forsåvidt ingen krise. Jeg bare lurer på hva han skal med dem? Han skrev her om dagen: "Du er alt for fin til å ikke screenshoote". 

Innspill? 

Han viser dem til kameratene sine.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det med en date, men slettet dem når hun avsluttet det, respekt er smart. Var Ok for henne da, helt uskyldige ansiktsbilder med mye liv. Brukte dem bare til å se på henne, var jo fryktelig betatt, og hun var veldig anonym ellers på SoMe, så var lite annet å feste inntrykkene til et ansikt med mellom datene..

Hadde hun avsluttet det litt finere kunne hun fått dem som ekstremt gode tinderbilder 😆

Anonymkode: bdba9...b06

Takk for utfyllende svar! Det er jo superkos om det er det som er bakgrunnen til min date også. ☺ Føler meg jo skikkelig attraktiv i hans øyne når han ikke vil at synet av meg skal forsvinne. 

9 timer siden, O.G. skrev:

Han viser dem til kameratene sine.

Jeg trodde ikke hankjønn gjorde sånt, jeg?! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for utfyllende svar! Det er jo superkos om det er det som er bakgrunnen til min date også. ☺ Føler meg jo skikkelig attraktiv i hans øyne når han ikke vil at synet av meg skal forsvinne. 

Jeg trodde ikke hankjønn gjorde sånt, jeg?! 

Det er hannkjønn som holder på sånn.

Skrevet

En kompis av meg som fikk noen helt uskyldige bilder av meg, er åpen om at han har vist de til kompisene sine. Ikke noe stor krise ettersom det var samme type bilde som jeg selv legger ut på SoMe, men litt rart likevel. Jeg fatter ikke hva som er interessant for kompisene hans å se en helt fremmed dame, men de syns tydeligvis det er veldig interessant.  

Anonymkode: 2b550...081

Skrevet

Får du opp varsel hvis noe screenshoter snapene dine? Jeg bare lurer, selv om du skrev at han sa det til deg.

Skrevet
2 timer siden, Summerbird1 skrev:

Får du opp varsel hvis noe screenshoter snapene dine? Jeg bare lurer, selv om du skrev at han sa det til deg.

Får varsel, ja. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...