AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Jeg liker han alt for mye. Det gjør direkte vondt hvert sekund han ikke er med meg. Jeg føler meg totalt avhengig. Man kan ikke leve slik. Blir bare så mye tristhet. Hvordan slutter jeg å bry meg om han? Anonymkode: 4ae51...d75
Vandrer1 Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Det tar tid kjære deg, desverre. Er i samme båt selv...
visp Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Du må jo kutte alle kanaler som fører til han og unngå å se han om det går. Hold deg opptatt med ting så du ikke har så mye tid til å tenke. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 3 minutter siden, Vandrer1 skrev: Det tar tid kjære deg, desverre. Er i samme båt selv... Synes det er vanskelig å klare å avvise han... 1 minutt siden, visp skrev: Du må jo kutte alle kanaler som fører til han og unngå å se han om det går. Hold deg opptatt med ting så du ikke har så mye tid til å tenke. Har ikke avsluttet det enda, prøver å slutte å like han først så jeg ikke skal angre. Anonymkode: 4ae51...d75
Vandrer1 Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er vanskelig å klare å avvise han... Har ikke avsluttet det enda, prøver å slutte å like han først så jeg ikke skal angre. Anonymkode: 4ae51...d75 Skjønner det. Er ekstremt vanskelig, sliter med det samme i mitt tilfelle. Men vil han her ha kontakt liksom? Eller er han avvisende?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Vandrer1 skrev: Skjønner det. Er ekstremt vanskelig, sliter med det samme i mitt tilfelle. Men vil han her ha kontakt liksom? Eller er han avvisende? Han sier han er forelsket i meg, og jeg tror jeg er forelsket i han. Problemet er at jeg får så mye og sterke følelser at det går utover alt annet, og jeg blir redd. Anonymkode: 4ae51...d75
Vandrer1 Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han sier han er forelsket i meg, og jeg tror jeg er forelsket i han. Problemet er at jeg får så mye og sterke følelser at det går utover alt annet, og jeg blir redd. Anonymkode: 4ae51...d75 Det låter jo bra i utgangspunktet da Er jo sånn det er med savn.. Bedre i din situasjon, enn når den andre parten bare vil ha vennskap. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Vandrer1 skrev: Det låter jo bra i utgangspunktet da Er jo sånn det er med savn.. Bedre i din situasjon, enn når den andre parten bare vil ha vennskap. Nei, det gir meg mye stress å tenke på han, mye adrenalin, og jeg får tilbakefall på spiseforstyrrelsene mine. Han er egentlig min drømmemann men vet ikke om jeg er sterk nok til å takle så mye følelser nå, og føler jeg heller burde leve litt monotont. Men skjønner at det føles verre å bli avvist og at dette sikkert er en luksussituasjon, og håper det ordner seg for deg Anonymkode: 4ae51...d75
BiancaWhite Skrevet 20. januar 2019 #9 Skrevet 20. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier han er forelsket i meg, og jeg tror jeg er forelsket i han. Problemet er at jeg får så mye og sterke følelser at det går utover alt annet, og jeg blir redd. Anonymkode: 4ae51...d75 Eeeh... jeg var slik, med begge de siste jeg likte. Det blir ikke bedre av å unngå dem, men du kommer til å lure på hva som kunne blitt dersom du faktisk prøvde. Føler jeg har løyet til han, noe jeg egentlig har... latet som jeg ikke likte ham selv om han tok kontakt hele tiden, ga seg, så hadde vi litt kontakt igjen . Jeg ga nok blandede signaler, for jeg svarte alltid, men jeg tok aldri noe initiativ til å starte en samtale selv og jeg fant alltid en grunn for å ikke treffes.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #10 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, BiancaWhite skrev: Eeeh... jeg var slik, med begge de siste jeg likte. Det blir ikke bedre av å unngå dem, men du kommer til å lure på hva som kunne blitt dersom du faktisk prøvde. Føler jeg har løyet til han, noe jeg egentlig har... latet som jeg ikke likte ham selv om han tok kontakt hele tiden, ga seg, så hadde vi litt kontakt igjen . Jeg ga nok blandede signaler, for jeg svarte alltid, men jeg tok aldri noe initiativ til å starte en samtale selv og jeg fant alltid en grunn for å ikke treffes. Takk for svar. Synes bare det er vanskelig å håndtere disse følelsene. De positive er nesten like vanskelige å håndtere som de negative. Anonymkode: 4ae51...d75
BiancaWhite Skrevet 20. januar 2019 #11 Skrevet 20. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Synes bare det er vanskelig å håndtere disse følelsene. De positive er nesten like vanskelige å håndtere som de negative. Anonymkode: 4ae51...d75 Ja. Jeg vet ikke hvor gammel du er. Men med alderen kan du komme til å angre på at du ikke gikk ut av komfortsonen. Det blir ikke nødvendigvis bedre av å unngå han. Og plutselig om et par år har han funnet en annen og du har kanskje ikke kommet helt over han fordi du ikke var ærlig, og da blir det bare enda verre. Tror det nesten er bedre å bli dumpet, for da vet man at vedkommende ikke føler det samme 😛 men jeg vet det kan være fristende å unngå, og særlig hvis du leser her inne, som folk er helt besatt av "slett og blokker over alt!!!!" 1
Vandrer1 Skrevet 20. januar 2019 #12 Skrevet 20. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det gir meg mye stress å tenke på han, mye adrenalin, og jeg får tilbakefall på spiseforstyrrelsene mine. Han er egentlig min drømmemann men vet ikke om jeg er sterk nok til å takle så mye følelser nå, og føler jeg heller burde leve litt monotont. Men skjønner at det føles verre å bli avvist og at dette sikkert er en luksussituasjon, og håper det ordner seg for deg Anonymkode: 4ae51...d75 Skjønner at det er vanskelig for deg da. Takk. Jeg for min del burde hvertfall kutte det, men klarer ikke..
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #13 Skrevet 20. januar 2019 13 minutter siden, BiancaWhite skrev: Eeeh... jeg var slik, med begge de siste jeg likte. Det blir ikke bedre av å unngå dem, men du kommer til å lure på hva som kunne blitt dersom du faktisk prøvde. Føler jeg har løyet til han, noe jeg egentlig har... latet som jeg ikke likte ham selv om han tok kontakt hele tiden, ga seg, så hadde vi litt kontakt igjen . Jeg ga nok blandede signaler, for jeg svarte alltid, men jeg tok aldri noe initiativ til å starte en samtale selv og jeg fant alltid en grunn for å ikke treffes. Du høres ut som hun jeg har hatt kontakt med nå😱 Anonymkode: b0f15...5de
BiancaWhite Skrevet 20. januar 2019 #14 Skrevet 20. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ut som hun jeg har hatt kontakt med nå😱 Anonymkode: b0f15...5de Er nok ikke det. Mitt tilfelle er i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #15 Skrevet 20. januar 2019 2 minutter siden, BiancaWhite skrev: Er nok ikke det. Mitt tilfelle er i utlandet. Neida, men du gjorde akkurat det samme som ho jeg har kontakt med, blandede signaler. Anonymkode: b0f15...5de
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #16 Skrevet 21. januar 2019 Du må kutte kontakten , og derfra la tiden ta seg av det. Anonymkode: ccc47...cb6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #17 Skrevet 21. januar 2019 Ikke kutt han, for all del! Det er jo slik det er å være forelsket for en del av oss! Hvis du dyrker det, så vil det roe seg ned. Hvis du ikke dyrker det, kan du banne på at du kommer til å angre på det i lange tider. Anonymkode: 70d6e...1c6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #18 Skrevet 21. januar 2019 Forstår deg, er i samme båt. Klarer ikke spise en gang, bare helt ute av det. Gjør jo fysisk vondt. Og jeg er også skikkelig redd, og det trigger stygge tanker om meg selv. Har ikke noe gode tips siden jeg er der selv, det eneste jeg vet helt sikkert er at det roer seg med tiden, og null kontakt et grusomt, før det blir sakte men sikkert bedre. Men ser du skriver han er forelsket i deg og, så dette kan jo bli noe skikkelig fint 😊selv om jeg forstår det er vanskelig å takle alle følelsene som river. Anonymkode: 433fe...4e1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #19 Skrevet 21. januar 2019 Uff, misunner alle som er forelska i noen som er forelska tilbake. At man skal droppe dét, nei det skjønner jeg ikke. Anonymkode: 85c99...84a
Vandrer1 Skrevet 21. januar 2019 #20 Skrevet 21. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, misunner alle som er forelska i noen som er forelska tilbake. At man skal droppe dét, nei det skjønner jeg ikke. Anonymkode: 85c99...84a Helt enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå