AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #21 Del Skrevet 21. januar 2019 TS her Jeg skrev "du er der ja?" (liksom at han allerede var klar for sex). Så skrev han "er ikke du?" så sa jeg at det kommer ann på. Så "kom vi liksom frem til" at det som skjer det skjer. Kan ikke sitte her og svare at ja det blir sex. Så vi tar det som det kommer. Liksom, en del av meg vil jo ha sex. Og for å være helt ærlig så har jeg hatt sex på første og andre date før. Så det er ikke det som er problemet. Men jeg bare reagerte litt på at han liksom SA det og på en måte tok det litt som en selvfølge. De som jeg har datet eller hatt sex med før har kanskje også tatt det som en selvfølge 🤔😂 men de har ihvertfall ikke SAGT det. Så det har vært mer spennende og "avslappende" fordi jeg ikke har følt på forhånd at de forventer det. Men at de kanskje er litt mer sånn "smooth" 😅 Anonymkode: d3253...974 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #22 Del Skrevet 21. januar 2019 ...men du er fast bestemt på å dra? Hva med overskriften din? Du GRUER deg sier du. Er det OK å dra på besøk til noen når man gruer seg? Han forventer helt klart sex, og du tviler. Hvorfor utsette seg selv for noe sånt? Anonymkode: 521ce...83b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #23 Del Skrevet 21. januar 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Er i identisk situasjon, og har konsekvent avslått samtlige forslag om å møtes i over to mnd nå. Har prøvd å sagt at vi kan finne på noe spesifikk som kino eller konsert, men da hintes det kraftig til at han skal komme hit. "Da kan jeg stikke innom og legg ifra meg baggen hos deg først, så drar vi inn til byen sammen". Altså.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet jeg bør si konsekvent nei, men om jeg gjør det så er jeg redd for at han bare går videre!!! Han er grei ellers, bare positivt å si om han og vi snakker normalt imellom samtaler om neste møte, alt er bra.. bortsett fra dette presset om sex på date nr 2. Anonymkode: 3955b...2ce Du må kommunisere grensene dine! "Nei, jeg er ikke klar for overnatting og sex så tidlig." Kan han ikke respektere det, er han ikke noe å samle på. Anonymkode: 9bbfa...fe0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 21. januar 2019 #24 Del Skrevet 21. januar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på en date med en mann. Vi skal møtes igjen til helga,. Men da skal jeg overnatte hos han pga da får vi mer tid sammen og pga avstand osv. Men i dag på melding skrev han at det blir deilig å ha sex sammen og sove sammen osv. Og jeg fikk bare vondt inni meg når han skrev det. Jeg liker han veldig godt, men jeg vet ikke om... Eller jeg kommer nok til å ende opp med å ha sex med han. Men bare det å føle at han forventer det liksom, det bare gjorde litt vondt. Og så går jeg rundt å føler det presset da. Jeg er bare skikkelig nervøs for å ha sex med han også. Jeg er ganske stille og sjenert av meg, og nå bare stresser jeg med det. Og ja, det er bare vondt å føle at han forventer det..... jeg vil ikke miste han heller. Anonymkode: d3253...974 Må innrømme at om jeg hadde avtalt at ei jeg dater skulle overnatte hos meg hadde det ikke falt meg inn at det ikke ble forventet sex. Om hun hadde svart at det blir litt for tidlig for henne, så hadde det vært helt greit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 21. januar 2019 #25 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Illuminatum skrev: Må innrømme at om jeg hadde avtalt at ei jeg dater skulle overnatte hos meg hadde det ikke falt meg inn at det ikke ble forventet sex. Om hun hadde svart at det blir litt for tidlig for henne, så hadde det vært helt greit. Det er jo greit nok. Det jeg reagerer på er den meldingen. Noe så kleint. Dessuten har de jo bare møttes en gang før. Iik. Har hatt både ons og sex på første og andre date, jeg, men den meldingen etter første date hadde avtent meg fullstendig. Endret 21. januar 2019 av Guidet Kvinne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 21. januar 2019 #26 Del Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev: Det er jo greit nok. Det jeg reagerer på er den meldingen. Noe så kleint. Ja, ville nok ikke skrevet den meldingen :-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #27 Del Skrevet 21. januar 2019 Ja, men om du ikke føler deg klar så bare sier du det. Jeg er sånn som sjeldent er klar tidlig og det har alltid vært greit, men de har hatt vett nok til å ikke skrive at de forventer det Så jeg skjønner at det kan få deg til å grue deg litt og jeg synes det var ganske dumt å skrive det som om det skulle være en selvfølge liksom. Men du slipper å lure da i det minste Anonymkode: 82ee9...b11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #28 Del Skrevet 21. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her Jeg skrev "du er der ja?" (liksom at han allerede var klar for sex). Så skrev han "er ikke du?" så sa jeg at det kommer ann på. Så "kom vi liksom frem til" at det som skjer det skjer. Kan ikke sitte her og svare at ja det blir sex. Så vi tar det som det kommer. Anonymkode: d3253...974 Du har med andre ord gått fra nei, til et kanskje. Hva gjør du når han begynner å presse og mase på deg?? Anonymkode: 6de92...152 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. januar 2019 #29 Del Skrevet 21. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her Jeg skrev "du er der ja?" (liksom at han allerede var klar for sex). Så skrev han "er ikke du?" så sa jeg at det kommer ann på. Så "kom vi liksom frem til" at det som skjer det skjer. Kan ikke sitte her og svare at ja det blir sex. Så vi tar det som det kommer. Liksom, en del av meg vil jo ha sex. Og for å være helt ærlig så har jeg hatt sex på første og andre date før. Så det er ikke det som er problemet. Men jeg bare reagerte litt på at han liksom SA det og på en måte tok det litt som en selvfølge. De som jeg har datet eller hatt sex med før har kanskje også tatt det som en selvfølge 🤔😂 men de har ihvertfall ikke SAGT det. Så det har vært mer spennende og "avslappende" fordi jeg ikke har følt på forhånd at de forventer det. Men at de kanskje er litt mer sånn "smooth" 😅 Anonymkode: d3253...974 Har dere chattet mye om sex? Hva dere liker og ønsker å gjøre? I så fall er det kanskje ikke rart at han har visse forventninger. Jeg fikk også besøk av en date, han skulle sove over fra fredag til lørdag. Jeg gjorde det klinkende klart at uansett hva som skjedde, så ønsket jeg ikke å pule første natta. Enden på visa ble at han ble til mandag og vi pulte andre natta. Nå er vi gift og har vært sammen i ti år Alt i alt, det handler om respekt og å tåle et nei hvis en part ikke vil ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 21. januar 2019 #30 Del Skrevet 21. januar 2019 Om det føles feil allerede nå, tenk hvor vondt du kan få det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #31 Del Skrevet 21. januar 2019 Veldig spesielt at han bare forventer sex! Og i tillegg skriver det til deg. Det er jo ble begge må ha et ønske om. Kan du skrive at du ikke er klar for ha sex med han enda? Hvis han dumper deg på grunnlag av at du ikke er klar, så er det bare bra at du blir kvitt han. Anonymkode: 85124...36d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #32 Del Skrevet 21. januar 2019 Du bør lytte til magefølelsen din som senser at noe ikke er riktig. Høres ikke bra ut at du skal reise på overnatting. Møt heller på dagstur og bli bedre kjent før dere overnatter hos hverandre. Anonymkode: 7df73...6a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 21. januar 2019 #33 Del Skrevet 21. januar 2019 Det litt komiske her er jo at Ts kanskje muligens mer enn gjerne ville hatt seg om ikke den dusten hadde sendt den meldingen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #34 Del Skrevet 21. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har med andre ord gått fra nei, til et kanskje. Hva gjør du når han begynner å presse og mase på deg?? Anonymkode: 6de92...152 TS her Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex. Men det at han FORVENTER det, det var litt vondt. Men jeg hvis jeg ender opp med å ha sex med han så er det fordi jeg også vil. Men skulle bare ønske at han ikke hadde sagt akkurat det. Det skal liksom være litt spenning også. Det er bare litt kleint når han sier sånt på forhånd. Og jeg er ikke redd for at han skal presse meg eller noe. Folk er forskjellige, men jeg liker at mannen, ikke "presser" meg kanskje i den forstand, men at han er litt dom. Alle sier at jeg ikke må bli presset til noe, men h is jeg VIRKELIG ikke vil, så gjør jeg det jo ikke. Så enkelt er det. Men hvis han leder ann og begynner å ville ha sex, så blir jeg nok kåt og har lyst til å gjøre det 😅🙈 men som sagt, skulle bare ønske at han ikke sa det sånn på forhånd. Så ja, jeg vil ha sex med han, men han burde bare ha vært litt mer smooth og smart enn det. Anonymkode: d3253...974 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #35 Del Skrevet 21. januar 2019 3 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Det litt komiske her er jo at Ts kanskje muligens mer enn gjerne ville hatt seg om ikke den dusten hadde sendt den meldingen. Hvorfor er det komisk? Anonymkode: d3253...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #36 Del Skrevet 21. januar 2019 Tenker generelt at menn som forventer sex er mer opptatt av sex enn fremtidige forhold. Trur personlig at jeg ikke hadde overnattet, egentlig mest for å sjå reaksjonen hans.. Anonymkode: d6d06...7d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. januar 2019 #37 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i identisk situasjon, og har konsekvent avslått samtlige forslag om å møtes i over to mnd nå. Har prøvd å sagt at vi kan finne på noe spesifikk som kino eller konsert, men da hintes det kraftig til at han skal komme hit. "Da kan jeg stikke innom og legg ifra meg baggen hos deg først, så drar vi inn til byen sammen". Altså.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet jeg bør si konsekvent nei, men om jeg gjør det så er jeg redd for at han bare går videre!!! Han er grei ellers, bare positivt å si om han og vi snakker normalt imellom samtaler om neste møte, alt er bra.. bortsett fra dette presset om sex på date nr 2. Anonymkode: 3955b...2ce Vær tydelig. Sexpress er uaktauelt. Sex er noe som skjer når det skjer, på ett tidspunkt når begge ikke klarer å holde fingra av fatet. Maseteknikk fyrer ikke opp deg, det kan du fortelle. En annen sak er at du ikke virker å være helt på trynet vill etter gutten, siden du ikke brutalt kaster deg over han og flår av han klærne. Det kan tenkes at du skal la han fare og heller fare over en som tiltrekker deg mer. Jeg hadde vel sex med dama på ca tiende date, og vi har kost oss vanvittig mye i ti år etter det, og det skal vi fortsette med. Jeg hadde ingen problem med å vente, mye fordi jeg merket hvor godt hun likte mine kjærtegn på første date. Derfor var jeg trygg på at tiltrekningen var der, og trengte ingen rask bekreftelse. Tenk litt over om du gidder å være sammen med en masegutt. Endret 21. januar 2019 av I Grosny 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 21. januar 2019 #38 Del Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det komisk? Anonymkode: d3253...974 Komisk på hans vegne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. januar 2019 #39 Del Skrevet 21. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex. Men det at han FORVENTER det, det var litt vondt. Men jeg hvis jeg ender opp med å ha sex med han så er det fordi jeg også vil. Men skulle bare ønske at han ikke hadde sagt akkurat det. Det skal liksom være litt spenning også. Det er bare litt kleint når han sier sånt på forhånd. Og jeg er ikke redd for at han skal presse meg eller noe. Folk er forskjellige, men jeg liker at mannen, ikke "presser" meg kanskje i den forstand, men at han er litt dom. Alle sier at jeg ikke må bli presset til noe, men h is jeg VIRKELIG ikke vil, så gjør jeg det jo ikke. Så enkelt er det. Men hvis han leder ann og begynner å ville ha sex, så blir jeg nok kåt og har lyst til å gjøre det 😅🙈 men som sagt, skulle bare ønske at han ikke sa det sånn på forhånd. Så ja, jeg vil ha sex med han, men han burde bare ha vært litt mer smooth og smart enn det. Anonymkode: d3253...974 Du kan trøste deg med at en mann gjerne blir mest idiot når han møter ekstremt tiltrekkende dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #40 Del Skrevet 21. januar 2019 13 minutter siden, I Grosny skrev: Du kan trøste deg med at en mann gjerne blir mest idiot når han møter ekstremt tiltrekkende dame. Er det sant? Jeg pleier å tenke at om en mann er ufølsom og går fort frem, er det fordi han ikke er interessert i meg egentlig, men bare ute etter lettvint sex. Anonymkode: 79486...09b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå