AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Da tenker jeg i form av anusmassasje, forslag om finger eller buttplug i rumpa osv. Og endte det med at du fikk mer eller mindre respekt for partneren din? Varte forholdet? Anonymkode: a36a4...c9a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Blitt mast på. Prøvd. Var kjempevondt. Eks elsker dette så han dumpet meg. Sier bare neste dame han får må elske anal, så jeg sier bare stakkars dame. Anonymkode: 27ada...fb1 8
Absol Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Ja, jeg var ung og dum og slapp daværende kjæreste til. Likte det slettes ikke. Heldigvis er jeg og samboer i dag veldig enig om at ræva er "exit only " 7
Million Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 (endret) Jeg har gitt etter for mas om det i to forhold opp gjennom årene, ja, fordi kjæresten på død og liv bare måtte prøve det. Det ble med en gang eller to, var enormt ubehagelig og ga meg ingenting, så etter det ble det ikke noe mer analsex på noen av de to kjærestene. Den første av dem hadde stor penis, og den andre hadde svært liten penis. Det var ubehagelig og ga meg ingenting med noen av dem. Forholdene varte hhv i ett år og to år. Analsexen gjorde ingenting med respekten min for partneren. Men et fortsatt, evig mas etter at jeg sa nei, kunne kanskje gjort det. Men de ga seg og respekterte mitt nei etter at vi hadde prøvd. Endret 20. januar 2019 av Million 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Aldri i verden! Anonymkode: 7edb9...641 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 Ja. Og i ettertid er jeg faktisk glad for det. Sammen med kjæresten har vi testet dette litt over tid, og i dag synes jeg det er deilig, en gang i blant, når vi har god tid sammen. Anonymkode: 1a4b8...ebd 2
Gjest O.G. Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 En kjæreste jeg hadde maste på meg om analsex, jeg sa ja, på en betingelse at jeg får pule deg med dildobelte først.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #9 Skrevet 20. januar 2019 Min kjæreste maste ikke på meg, hadde lyst til å prøve selv og spurte om vi kunne gjøre det. Viste seg at det er ganske digg og har analsex jevnlig og gjort det de siste 4 årene. Tror eneste grunnen til at det går er at jeg hadde lyst og var avslappet, gir man bare etter for mas så har man ikke lyst og man spenner seg og dermed gjør det vondt. Analsex er ikke for alle og jeg synes ikke man skal gi etter for noe mas, man skal respektere andre sine grenser Anonymkode: 32623...e05 5
SlemUlv Skrevet 20. januar 2019 #10 Skrevet 20. januar 2019 Jeg utforsket analt mens jeg var singel, fordi x'en spurte om det og jeg alltid sa nei. Ble nysgjerrig, og utforsket helt selv. Så ble jeg og x'en elskere, og vi hadde analsex sammen for første gang. Vellykket og fantastisk 😄 Og jeg har hatt analsex med alle partnere etter det ❤️ Bruker også butplug om jeg leker med megselv. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #11 Skrevet 20. januar 2019 Jeg vurderte å gi etter en gang og ga etter litt.. Massasje, finger, men jeg sa stopp når han prøvde med penis for det var altfor smertefullt og ydmykende.... Følte meg voldtatt rett og slett og klarte ikke se på partnern min på samme måte igjen. Mistet respekten for han for at han presset meg til noe jeg ikke ville og la dårlig samvittighet og følelse av utilstrekkelighet på meg fordi jeg ikke ville... Syns det ble ekkelt når han tok på meg i etterkant og følte meg ikke respektert når vi hadde vanlig sex lenger. Det ble starten på slutten for oss for forholdet ble ikke det samme og etter ca et halvt år så slo jeg opp for jeg begynte å finne han mer og mer disgusting og irriterende siden jeg så han med helt andre øyne etter den gangen Anonymkode: a2f9a...ffa 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #12 Skrevet 21. januar 2019 Hatt to kjærester som var overopptatt av analsex. Jeg ga etter altfor mange ganger fordi jeg var ung og dum. Anonymkode: a36a4...c9a 2
Gjest Belle âme Skrevet 21. januar 2019 #13 Skrevet 21. januar 2019 Gir aldri etter for mas og press.
I Grosny Skrevet 21. januar 2019 #14 Skrevet 21. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Da tenker jeg i form av anusmassasje, forslag om finger eller buttplug i rumpa osv. Og endte det med at du fikk mer eller mindre respekt for partneren din? Varte forholdet? Anonymkode: a36a4...c9a Egentlig ikke, men jeg er med dame, og damer bruker ikke å mase så mye om sånt. 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #15 Skrevet 21. januar 2019 Ga etter for mas fra og til med selv om å prøve buttplug. Ikke trivelig eller behagelig i det heletatt, og tilliten til meg selv fikk en knekk. Skjer ikke igjen. Anonymkode: 1fac2...f0d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #16 Skrevet 21. januar 2019 Kommer aldri til å skje. Om han skulle mast om det ville det blitt over mellom oss. Anonymkode: 73eb6...1a7 2
StovnerJune Skrevet 21. januar 2019 #17 Skrevet 21. januar 2019 Tenker at å gi etter for sexmas er på grensen til voldtekt uansett om det er analt eller noe annet. 6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #18 Skrevet 21. januar 2019 Samboeren spør ofte etter det og jeg har gitt etter et par ganger. Synes det er veldig ubehagelig, det kjennes ut som et anfall med kraftig diaré.. Hadde lyst å like det da jeg vet hvor mye det tenner han, men har bare følt meg bare ekkel og vil at det skal gå fort over.. Mistet ikke respekten for han, men har vel egentlig fått mindre respekt for meg selv. Anonymkode: 1f7d8...88b 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #19 Skrevet 21. januar 2019 Som mann er jeg sjokkert at noen gir etter for å delta på noe seksuellt mot sin vilje! For min del tar jeg sexpraten før et forhold, for å se om vi passer sammen på det planet. Er vi for forskjellige der så avlyser jeg forholdet. Forelsket eller ei, livet er for kort til å ikke få utleve sine lyster. Anonymkode: 06a22...e9d 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #20 Skrevet 21. januar 2019 Ja jeg ga etter for mas. Etter en tid ødela dette mitt seksuelle forhold til ham, og da han likevel ikke ga seg med mas, tross mange samtaler rundt det, og regelrett trygling om å slutte med slikt mas, gikk jeg fra ham. Jeg hadde ikke lenger lyst på sex med ham overhodet, ettersom jeg visste at 95% sikkert at han ville begynne å rote med rumpa. Noen år senere, da jeg hadde truffet ny mann, fikk jeg plutselig en melding på messenger fra min eks. Begynte hyggelig med å spørre hvordan det gikk med meg. Det svarte jeg like hyggelig på. Så begynte han å fortelle at han ofte tenkte på meg, og at han aldri hadde truffet en så leken og åpen kvinne som det jeg var seksuelt. Da måtte jeg tenke meg om, for kjente på at jeg regelrett ble litt sinna over at han antagelig ikke ville være hyggelig, men se om jeg var seksuelt tilgjengelig, og dessuten sinna fordi jeg i starten VAR leken og åpen, og vi hadde hatt et godt sexliv, til det jæ.... analmaset hans ødelagte alt mellom oss, seksuelt sett. Så jeg svarte til slutt "Ja, men den lekenheten klarte du jo fint å ødelegge ved å ikke respektere at jeg ikke ville ha analsex hver gang!" "Ja, jeg var en idiot!" svarte han. I det jeg leste det hørte jeg at det gikk i porten ute, og det gikk opp for meg at jeg meldte seksuelt med en annen mann, selv om det ikke var noe lystent eller positivt fra min side, så jeg svarte bare kjapt "Ja!!!!", og da jeg så at han holdt på å skrive mer slettet jeg samtalen og blokkerte ham. Egentlig slettet og blokkerte jeg i panikk over at min kjære skulle finne ut at jeg hadde meldt med seksuelt innhold, og fordi jeg ikke visste om han kom til å skrive noe mer seksuelt (det trodde og fryktet jeg), men i etterkant tenker jeg at det var greit at det ble det siste som ble "sagt" mellom oss. At han var en idiot, for det var han! Noe annet har jeg ikke å si ham! Ever! Anonymkode: 796d7...b55 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå