AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Jeg er 25 år gammel og singel på første gang på 7 år. Har aldri brukt Tinder og kjenner ingen som bruker det heller. Jeg har veldig lyst, men liker ikke at bekjente, kollegaer og andre i nærområdet kan gjenkjenne meg. Spesielt ubehagelig er det om eksen min (som jeg nylig gjorde det slutt med) ser meg på Tinder også. Ja, jeg har sosial angst og overreagerer helt sikkert. Er det mulig å være anonym eller bruke falsk navn? Må man ha seriøst bilde? Må man linke kontoen til Facebook? Er det mulig å søke opp og blokke spesifikke mennesker? Anonymkode: 4e57e...c23
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Ja, du kan helt fint være anomym. Mange er det! Både de som er sammen med noen og vil se hva dette er, dem som deg som er usikre, dem som søker elskere/elskerinner osv. Du oppretter profil (uten facebook), og laster opp et bilde av et vinglass, blomst eller annet. Du kan bruke et hvilket som helst kvinnelig fornavn, og trenger ikke legge inn egen fødselsdato. Anonymkode: 642da...d88 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 25 år gammel og singel på første gang på 7 år. Har aldri brukt Tinder og kjenner ingen som bruker det heller. Jeg har veldig lyst, men liker ikke at bekjente, kollegaer og andre i nærområdet kan gjenkjenne meg. Spesielt ubehagelig er det om eksen min (som jeg nylig gjorde det slutt med) ser meg på Tinder også. Ja, jeg har sosial angst og overreagerer helt sikkert. Er det mulig å være anonym eller bruke falsk navn? Må man ha seriøst bilde? Må man linke kontoen til Facebook? Er det mulig å søke opp og blokke spesifikke mennesker? Anonymkode: 4e57e...c23 Jada,du kan være anonym med teknikkene nevmt over her. Men forvent da å bli konsekvent avvist,da det er det som kommer til å skje. Anonymkode: cd6ec...119 7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jada,du kan være anonym med teknikkene nevmt over her. Men forvent da å bli konsekvent avvist,da det er det som kommer til å skje. Anonymkode: cd6ec...119 Det er ikke riktig da... Har en venninne som har gjort dette og fått masse oppmerksomhet, både av menn med og uten bilde selv. Og masse chatting. Du er klar over at det er sånn mange finner sexpartnere på Tinder? Anonymkode: 642da...d88
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke riktig da... Har en venninne som har gjort dette og fått masse oppmerksomhet, både av menn med og uten bilde selv. Og masse chatting. Du er klar over at det er sånn mange finner sexpartnere på Tinder? Anonymkode: 642da...d88 Folk får jo sex med bilder å en mer ærlig/åpen profil også,så ja,det jeg. Vet bare at jeg,å alle single jeg kjenner,sveiper vekk alle anonyme på Tinder da det egentlig bare oser usikkerhet,at man har noe å skjule og/eller at man egentlig ikke tørr å stå for hva man er ute etter. Man må ikke ha i profilteksten at man søker sex,så derfor er manglende bilder bare kleint. Anonymkode: cd6ec...119 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet bare at jeg,å alle single jeg kjenner,sveiper vekk alle anonyme på Tinder da det egentlig bare oser usikkerhet,at man har noe å skjule og/eller at man egentlig ikke tørr å stå for hva man er ute etter. Man må ikke ha i profilteksten at man søker sex,så derfor er manglende bilder bare kleint. Anonymkode: cd6ec...119 Jeg vet at de fleste sveiper bort anonyme profiler, meg inkludert. Men som sagt, jeg har selv observert en venninne som fikk masse oppmerksomhet av menn med helt anonym profil. Så det går det også, selv om de sikkert var mange useriøse som tok kontakt med henne da. Anonymkode: 642da...d88
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 Jeg er kvinne og skrevet i klart tekst hva jeg leter etter. Med bilde. Alle profiler som er anonyme eller uten profil bilde sveipes bort - konsekvent. Nettopp pga det som nevnes i innlegg #5. Jeg er åpen om hva jeg leter etter og bruker tid på de som er åpne og ærlige om det samme. Tror nok jeg luker ut ganske mange med andre tilbud enn det jeg søker. Anonymkode: 214e2...3eb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 For å få noen aktuelle matcher så må du jo ha bilde av deg...… Ikke vær flau for om bekjente eller kolleger eller eksen ser deg. De er jo der selv også! Det er ikke noe flaut med å bruke Tinder Anonymkode: 0f860...dc9 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #9 Skrevet 20. januar 2019 Kjøpt TInder Gold. Da kan du velge at kun de du sveiper ja på kan se deg. Du blir usynlig for alle andre. Anonymkode: 5238a...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #11 Skrevet 20. januar 2019 Om du skaffer deg Tinder Gull kan du velge å bare bli sett av de du selv har sveipet til høyre på. Jeg skaffet meg Tinder Gull ene og alene for at alle brødrene og fetterne mine ikke skulle finne meg på Tinder. Anonymkode: e6839...562
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #12 Skrevet 21. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du skaffer deg Tinder Gull kan du velge å bare bli sett av de du selv har sveipet til høyre på. Jeg skaffet meg Tinder Gull ene og alene for at alle brødrene og fetterne mine ikke skulle finne meg på Tinder. Anonymkode: e6839...562 Det er kjekt visste ikke det den gangen jeg hadde tinder 😅 Men ja ts, du kan være anonym på tinder. Men helt ærlig, den gangen jeg selv så etter både noe seriøst, og bare noe moro, sveipet jeg vekk alle anonyme. Jeg antok at de enten var veldig uattraktive, hadde noe å skjule, var i forhold, ikke var på jakt etter noe seriøst, osv. Jeg gadd ikke kaste bort tiden min ved å trykke ja på et bilde av en solnedgang 😅 noe av det første man registrerer på tinder, er jo utseende, deretter tekst. Anonymkode: 80b58...9b0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #13 Skrevet 21. januar 2019 Ja, hvem vil bli kjent med noen på Tinder som de ikke engang ser utseendet på? De må være utrolig desperate! Anonymkode: a3e6a...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #14 Skrevet 21. januar 2019 Ja, du kan teknisk sett være anonym. Men da faller poenget med tinder bort. Hvorfor skal folk gidde matche med en anonym profil, dersom de er der for å finne noen de liker? Anonymkode: 36a71...7d8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #15 Skrevet 21. januar 2019 Jeg har Tinder Plus, koster 205 per måned, hvor du kan velge å bare synes for de du selv har likt. Tinder Gull, som folk nevner her, er dyrere, 305 per måned. Jeg vet ikke alle funksjonene der, men det er jo bare nødvendig med Tinder Plus hvis du bare vil skjule deg. Men husk at du selv må huke av på "Styr hvem som ser deg" i Min Tinder Plus. Du må også slå av at du vises i Topp utvalgte. Kan være litt vanskelig å finne frem raskt når man er helt ny, så sikkert lurt å gjøre dette på nattestid før en hverdag, når "ingen" er pålogget. Anonymkode: a3e6a...f1a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #16 Skrevet 21. januar 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har Tinder Plus, koster 205 per måned, hvor du kan velge å bare synes for de du selv har likt. Tinder Gull, som folk nevner her, er dyrere, 305 per måned. Jeg vet ikke alle funksjonene der, men det er jo bare nødvendig med Tinder Plus hvis du bare vil skjule deg. Men husk at du selv må huke av på "Styr hvem som ser deg" i Min Tinder Plus. Du må også slå av at du vises i Topp utvalgte. Kan være litt vanskelig å finne frem raskt når man er helt ny, så sikkert lurt å gjøre dette på nattestid før en hverdag, når "ingen" er pålogget. Anonymkode: a3e6a...f1a Betaler du virkelig såpass mye hver måned...? Jeg fikk TinderGull for 520,- for 6 måneder. Anonymkode: e6839...562
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #17 Skrevet 21. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betaler du virkelig såpass mye hver måned...? Jeg fikk TinderGull for 520,- for 6 måneder. Anonymkode: e6839...562 Jeg tenker ikke at jeg skal være der i 6 måneder. Det er lenge. Anonymkode: a3e6a...f1a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #18 Skrevet 21. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tenker ikke at jeg skal være der i 6 måneder. Det er lenge. Anonymkode: a3e6a...f1a Det varierer vel litt fra person til person. Må ha litt flaks for å møte noen det er verdt å satse på. Anonymkode: e6839...562
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #20 Skrevet 21. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Tinder Plus, koster 205 per måned, hvor du kan velge å bare synes for de du selv har likt. Tinder Gull, som folk nevner her, er dyrere, 305 per måned. Jeg vet ikke alle funksjonene der, men det er jo bare nødvendig med Tinder Plus hvis du bare vil skjule deg. Men husk at du selv må huke av på "Styr hvem som ser deg" i Min Tinder Plus. Du må også slå av at du vises i Topp utvalgte. Kan være litt vanskelig å finne frem raskt når man er helt ny, så sikkert lurt å gjøre dette på nattestid før en hverdag, når "ingen" er pålogget. Anonymkode: a3e6a...f1a Herregud så dyrt. Synes samfunnet har blitt så dritt og søppel i dag. Man får aldri seriøse og gode forhold lenger, bare bruk og kast, ghosting, engangsligg der ingen kommer og at man må betale i dyre dommer 😫😫 Anonymkode: 0bc7c...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå