AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 En jeg er betatt av. Han jobber på et kjøpsenter, og det var der jeg traff den. Snakket ikke med han irl, men fant han på face, addet og sendte mld der jeg roste butikken og de har vært til stor hjelp. Han addet, svart på mld og takket. Ser at han er singel. Men hva nå? Hvordan kan jeg gå frem, og ville du ha gjort? Takker for innspill Anonymkode: a71d6...73c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Hvis det er mann, så spørs rett ut. Vil du møtes for å gå en tur, ta en kaffe eller lignende. Anonymkode: da678...764
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Bare så det er sagt, jeg har ingen bilder i min facebook profil pga privat greie. Så vet ikke åssen jeg ser ut. Jeg har sett han men ikke motsatt. Skal jeg dukke opp på butikken igjen? Det er et stykke til senteret så jeg er der ikke så ofte. Anonymkode: a71d6...73c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #4 Skrevet 20. januar 2019 Hvordan vet du at han er singel? Høres ut som han ikke er interessert siden han bare sier takk hvertfall. Anonymkode: 1c590...86e 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 Står. Hvordan skal han kunne bli intr når han ikke har sett meg? 😔 Anonymkode: a71d6...73c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Står. Hvordan skal han kunne bli intr når han ikke har sett meg? 😔 Anonymkode: a71d6...73c Ved at du viser deg og snakker med han face to face og forteller han da at du har et godt øye til han kanskje Å ha en stalker er bare creepy….. Vil du noe så vær rett fram og la han vite hvem du er Anonymkode: 1c590...86e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 Det er det jeg vil Men er redd han skal bli skremt eller hva nå det er :/ Derfor hvordan trå varsomt og ikke skremme han vekk? Anonymkode: a71d6...73c 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #8 Skrevet 20. januar 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg vil Men er redd han skal bli skremt eller hva nå det er 😕 Derfor hvordan trå varsomt og ikke skremme han vekk? Anonymkode: a71d6...73c Vil vel egentlig si at du har trådd langt over den linja allerede ved å spore opp navnet hans, finne han på nettet og sende han en anonym melding. Ikke akuratt varsomt, i motsetning til om du faktisk bare hadde begynt å si hei til han eller gå bort å si at du syns han er sjarmerende og lurer på om du kan få nummeret hans . Anonymkode: 1c590...86e 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #9 Skrevet 20. januar 2019 Så han to ganger i butikken. Ja, når du sier det har jeg vel det. Men etter jeg vekslet mld med han på face, har jeg vært på butikken uten at han var der. Er det best å bar dokke opp, eller sende han mld at jeg er intr? Takker for svar. Anonymkode: a71d6...73c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #10 Skrevet 20. januar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så han to ganger i butikken. Ja, når du sier det har jeg vel det. Men etter jeg vekslet mld med han på face, har jeg vært på butikken uten at han var der. Er det best å bar dokke opp, eller sende han mld at jeg er intr? Takker for svar. Anonymkode: a71d6...73c Det er best å bare dukke opp, begynne å vanke der, smile til han og sakte ned farten når du går forbi han så han begynner å kjenne deg igjen. Så etter hvert kan du begynne å si hei til han , også hei hvordan går det, er du her i dag også osv etter hvert som han ser på deg som stamkunde. Hvis du ikke har tid til det så er det bedre å gå bort til han med nummeret ditt på en lapp og si hei og at du har lagt merke til han og han kan ringe deg hvis han vil. Enn å skrive på Facebook når han ikke engang kan se hvem du er der. Anonymkode: 1c590...86e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #11 Skrevet 21. januar 2019 Takker tips! Flere som har vært i lignende situasjon og endte godt? Fortell! Anonymkode: a71d6...73c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #12 Skrevet 21. januar 2019 Men dere er altså facebookvenner nå? Da synes jeg du bare skal legge ut et profilbilde av deg der. Det er veldig spesielt om du ikke kan ha et bilde av deg når du har navnet ditt på facebook. Anonymkode: 3340e...f55
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #13 Skrevet 21. januar 2019 Har ikke bildet for jeg hater åssen jeg ser ut på bilder. Fikk en gang litt stygg kommentar og fra den dage kuttet jeg ut bilder på sosiale medier! Men har ikke noe imot å se andre face to face ute Anonymkode: a71d6...73c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #14 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke bildet for jeg hater åssen jeg ser ut på bilder. Fikk en gang litt stygg kommentar og fra den dage kuttet jeg ut bilder på sosiale medier! Men har ikke noe imot å se andre face to face ute Anonymkode: a71d6...73c Jeg ser også fæl ut på mange bilder. Men på noen få bilder ser jeg fin ut, og de bruker jeg. Ta bilder til du ser fin ut på ett, og legg ut. Og så stenger du for at folk kan like eller kommentere på bildet. Det har jeg gjort. Anonymkode: 3340e...f55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå