Gå til innhold

Flyr via Frankfurt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flyr til Mauritius via Frankfurt. Helt alene og ingen bagasje. Vil 1:56 timer være nok? Har aldri vært derfra før. 

Anonymkode: c1a82...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Flyr til Mauritius via Frankfurt. Helt alene og ingen bagasje. Vil 1:56 timer være nok? Har aldri vært derfra før. 

Anonymkode: c1a82...881

Det er nok om det ikke oppstår forsinkelser. Frankfurt er ingen favoritt hos meg, du må ofte ta toget til en annen terminal for å bytte. Ved bytte innen samme terminal er den grei nok. 

Anonymkode: bd493...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok om det ikke oppstår forsinkelser. Frankfurt er ingen favoritt hos meg, du må ofte ta toget til en annen terminal for å bytte. Ved bytte innen samme terminal er den grei nok. 

Anonymkode: bd493...fc0

Samme flyselskap hele veien også. Så muligens dem har noe connection veier som går litt raskere. 

Anonymkode: c1a82...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme flyselskap hele veien også. Så muligens dem har noe connection veier som går litt raskere. 

Anonymkode: c1a82...881

Du må nok samme veien uansett, men jeg har sett at i kristilfeller blir man hentet av bil ved flyet for å kjøre rett til neste fly. Altså hvis man ikke rekker det til fots og med transfertoget. 

Anonymkode: bd493...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en snau times transfer på Frankfurt med bagasje et par ganger. Hadde langt fra god tid, det gjaldt å finne ut av hvilken gate neste fly gikk fra så fort jeg var inne i terminalen og sette kursen dit raskest mulig, men rakk flyet videre uten problemer begge ganger. Måtte gjennom passkontroll begge ganger, noe som gikk raskt, norske pass er tydeligvis ikke noe tysk grensepoliti interesserer seg for og siden det var på kvelden (mellom klokka 20 og 21) var det relativt stille der og lite kø.  Begge gangene reiste jeg på gjennomgående billett med Lufthansa. Alle LH avganger går fra Terminal 1, i hovedsak pir A og B. 

Endret av Christiane_W
Rettet feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor uten bagasje?

Anonymkode: 7f186...dfc

Kanskje fordi hun flyr med samme selskap og de sender bagasje til destinasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor uten bagasje?

Anonymkode: 7f186...dfc

Hvorfor ikke? Jeg flyr alltid med bare håndbagasje. 

Anonymkode: bd493...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...