Gå til innhold

Hvor ofte tester dere for sykdommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjøres det hos fastlegen eller testklinikk? Hos fastlegen blir det vel litt flaut? 

Anonymkode: fdfe3...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg var på "det frie markedet" og hadde sex her og der med partnere som kanskje ikke varte særlig lenge. Men den gangen gikk jeg til lege mellom hver ny partner og sjekket meg. Enten gynekolog, vanlig lege eller Olafia-klinikken i Oslo sentrum. Byttet på hvor jeg gikk. Den gangen fantes ikke fastlege-ordning.

Anonymkode: b6d71...4dc

Skrevet

Går til fastlegen, derfor jeg har henne. Fordi jeg ikke blir flau av å gjøre dette hos henne.
Og det sjekkes hver gang en av oss får ny seksuell partner. 

Skrevet

Aldri hatt behov for det siden jeg ikke ligger rundt med alt som har puls, og så er kondom en fin ting.

Anonymkode: e0d6e...12f

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt behov for det siden jeg ikke ligger rundt med alt som har puls, og så er kondom en fin ting.

Anonymkode: e0d6e...12f

Selv om man bare har en sexpartner i året, annethvert osv.. så bør man sjekke seg mellom hver partner 

• Liker 1
Skrevet

Sjekker meg på helsestasjoner eller sykehuset som har drop inn en gang i uka. Men er en stund siden sist da jeg har hatt samme sex partner i over 2 år, men sjekker meg når jeg får ny partner og noen ganger imellom om jeg tror de har vært utro...

Anonymkode: a8a84...943

Skrevet

Etter første gangs ubeskyttet sex med ny partner. Alltid hos fastlege, hvorfor skulle det være flaut?

Skrevet

Går på sexklinikk hver gang før og etter jeg har ligget med en ny selv om jeg alltid bruker kondom. Og når jeg var i et forhold og hadde ubeskyttet sex med han så testa jeg meg med jevne mellomrom når jeg mistenkte han hadde vært utro. 

Anonymkode: f7e6c...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...