Gå til innhold

Erfaringer med nettsiden ektebunad.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mangler litt sølv til bunaden min og googlet for å se om noen har tilbud på det nå. Da kom denne nettbutikken opp. Den virker troverdig. Holder til i Norge. Betaler gjennom Klarna. Alt er på rundt 30% avslag så derfor lurer jeg litt. Noen som har handlet her? 

Anonymkode: ab7e4...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

På 20.1.2019 den 10.03, AnonymBruker skrev:

Jeg mangler litt sølv til bunaden min og googlet for å se om noen har tilbud på det nå. Da kom denne nettbutikken opp. Den virker troverdig. Holder til i Norge. Betaler gjennom Klarna. Alt er på rundt 30% avslag så derfor lurer jeg litt. Noen som har handlet her? 

Anonymkode: ab7e4...e28

Handlet du der? Jeg har handlet der nå og lurer på det samme. Fulgte ikke med noe bevis på at det er ekte... Så er egentlig litt usikker? Fikk i tillegg bare en sjalnål når det står på produktsiden at det kommer i et par med to stk... Ikke helt fornøyd, halvparten av det jeg bestilte ettersendes da det plutselig ikke var på lager.

Anonymkode: f32bd...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt og fått det jeg bestilte.

Det jeg reagerer på er at de har 40% på alt hele tiden og kaller det salg. Det er å lure folk. De har hatt 40% siden i fjor før jul. Jeg fikk nemlig sølv til jul, kjøpt på 40% "salg".

Anonymkode: fa396...a0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har bestilt og fått det jeg bestilte.

Det jeg reagerer på er at de har 40% på alt hele tiden og kaller det salg. Det er å lure folk. De har hatt 40% siden i fjor før jul. Jeg fikk nemlig sølv til jul, kjøpt på 40% "salg".

Anonymkode: fa396...a0b

Ja, jeg har lagt merke til det samme. De har jo konstant tilbud. Men tror du sølvet er ekte fra sylvsmidja? Fulgte ikke med noe bevis eller noe, kun pakket i esker. 

Anonymkode: f32bd...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har lagt merke til det samme. De har jo konstant tilbud. Men tror du sølvet er ekte fra sylvsmidja? Fulgte ikke med noe bevis eller noe, kun pakket i esker. 

Anonymkode: f32bd...022

Snu sølvet ditt og se etter mestermerket på baksiden.

Henviser til Sylvsmidja sin egen side. Der finner du mestermerket deres helt nederst på siden. Lett å kjenne igjen :) 

Anonymkode: 53593...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snu sølvet ditt og se etter mestermerket på baksiden.

Henviser til Sylvsmidja sin egen side. Der finner du mestermerket deres helt nederst på siden. Lett å kjenne igjen :) 

Anonymkode: 53593...681

Det står på ektebunad.no at de fører bunadssølv fra vossasylv og ikke fra sylvsmidja. Ser også ut som de har fysisk butikk i Hønefoss. Tror ikke det kan være juks da? Her er det som står på baksiden på det jeg bestilte. Blir ikke helt klok på det jeg...

84693320-539E-4E9F-92E1-8498A83B612A.jpeg

53D2BF87-CD2F-4B5A-B704-A4D4703EABD3.jpeg

Anonymkode: f32bd...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står på ektebunad.no at de fører bunadssølv fra vossasylv og ikke fra sylvsmidja. Ser også ut som de har fysisk butikk i Hønefoss. Tror ikke det kan være juks da? Her er det som står på baksiden på det jeg bestilte. Blir ikke helt klok på det jeg...

84693320-539E-4E9F-92E1-8498A83B612A.jpeg

53D2BF87-CD2F-4B5A-B704-A4D4703EABD3.jpeg

Anonymkode: f32bd...022

Mente Gjøvik😂

Anonymkode: f32bd...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
7 minutter siden, nekpa said:

Kjempefornøyd og handler gjerne hos Ekte bunad.Kjapp tilbakemelding på mail.Anbefales!

Jobber du for dem, du da?

Anonymkode: 44c2d...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...