Gå til innhold

Tynnesaks-hvordan bruke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4-åringen nekter å klippe håret hos frisøren. Tenkte å prøve hjemme til den perioden er over. Han har veldig tykt hår, virvler og fall, litt krøller. Heldigvis ikke så lenge siden sist klipp, men det vokser fort.

Så må hvertfall bruke tynnesaks ved ørene, og helst tynne ut litt og stusse det. 

Jeg har sett YouTube -videoer osv. Er det noen frisører eller andre med god erfaring i dette? Vil ikke det skal se hjemmeklippet ut, så trenger gode råd:)

Hilsen nattevakten

Anonymkode: fdfb3...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øhhhh...

Det finnes da drøssevis av steg for steg-forklaringer på nett, både i bilde- og videoform.

Tast inn how to cut hair....

Anonymkode: a9caf...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øhhhh...

Det finnes da drøssevis av steg for steg-forklaringer på nett, både i bilde- og videoform.

Tast inn how to cut hair....

Anonymkode: a9caf...be0

Jeg vet det, takk.

Anonymkode: fdfb3...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke min så tykt hår, men jeg klipper selv, også lært av å se videoer for herreklipp på youtube. 

Bruker maskin fra ca ørehøyde og ned, og litt over ørene. Resten tar jeg med saks. Tynnesaks bruker jeg endel spesielt i overgangen mellom maskinklippet og saksklippet for å gjøre skillet så usynlig som mulig. Også tygger jeg litt inn i håret på toppen, men ikke så langt fra der tuppene skal være, så blir det en litt mer rufsete klipp og ser litt jevnere ut. 

Bruker den helt til slutt når jeg ellers er fornøyd med lengde og form på sveisen.

Anonymkode: 69f0e...d54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...