Gå til innhold

1300 likes på Tinder på 12 timer

Fremhevede innlegg

Skrevet

For første gang i mitt liv har jeg prøvd Tinder. Jeg er kvinne og 25 år. Opprettet profilen i dag ved lunsjtider og nå har jeg altså fått 1300 likes. Hva er greia med dette egentlig? Trykker menn liker på det meste de kommer over? Er de lite kresne? 

Anonymkode: f0206...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel du som selv vet best om mennene som liker bildene dine er kresne eller ikke. 

Anonymkode: 60c3d...02e

Skrevet

Opplevde det samme da jeg opprettet det første gang da jeg var 20.

Anonymkode: 2b570...97c

Skrevet

Gratulerer. Du har nå funnet ut hvor stor makt du har på kjønnsmarkedet. 

Anonymkode: ddd78...71a

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer. Du har nå funnet ut hvor stor makt du har på kjønnsmarkedet. 

Anonymkode: ddd78...71a

wow, har det ikke slått deg at TS ikke er kresen og swiper liked på alle? Hun har altså likt 1300 personer hun også. Der ikke slik som en profil på sukker hvor.. jeg har aldri vært på sukker, men la oss si ei kvinne har 200 menn som kontakter henne, mens halvparten av disse mennene har 5-15 kvinner som tar kontakter dem. Da kan du si at kvinner bare kan sitte på ræva og menn kommer flokkene til. Slik er det ikke på tinder, på tinder så må begge parter swipe samme vei og da vil begge to få en match

Så, din kommentar passer ikke akkurat inn i denne diskusjonen. Den gir null mening ;) 

Anonymkode: 25da4...38d

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

wow, har det ikke slått deg at TS ikke er kresen og swiper liked på alle? Hun har altså likt 1300 personer hun også. Der ikke slik som en profil på sukker hvor.. jeg har aldri vært på sukker, men la oss si ei kvinne har 200 menn som kontakter henne, mens halvparten av disse mennene har 5-15 kvinner som tar kontakter dem. Da kan du si at kvinner bare kan sitte på ræva og menn kommer flokkene til. Slik er det ikke på tinder, på tinder så må begge parter swipe samme vei og da vil begge to få en match

Så, din kommentar passer ikke akkurat inn i denne diskusjonen. Den gir null mening ;) 

Anonymkode: 25da4...38d

Du tar feil. Likes får du fra alle som sveiper deg til høyre. Det er altså ikke snakk om matcher.

Anonymkode: d573f...07b

• Liker 12
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. Likes får du fra alle som sveiper deg til høyre. Det er altså ikke snakk om matcher.

Anonymkode: d573f...07b

Man kan vel ikke se likesene med mindre man matcher, så da er det jo snakk om matcher og at ts er lite kresen selv. 

Anonymkode: 47ef6...d6b

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan vel ikke se likesene med mindre man matcher, så da er det jo snakk om matcher og at ts er lite kresen selv. 

Du tar helt feil. Har hun Tinder Gold kan hun eller han se alle som liker deg.

Anonymkode: f0f0a...fc7

• Liker 5
Gjest Minesveiper
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

For første gang i mitt liv har jeg prøvd Tinder. Jeg er kvinne og 25 år. Opprettet profilen i dag ved lunsjtider og nå har jeg altså fått 1300 likes. Hva er greia med dette egentlig? Trykker menn liker på det meste de kommer over? Er de lite kresne? 

Menn generelt får ikke mange likes på tinder. For å øke egne sjanser liker menn derfor flere profiler, og svært mange grovsorterer. Argumentet de bruker er at det ikke er noe poeng i å se gjennom profilene til damene på appen fordi sannsynligheten for å matche er lav uansett. Det er bedre å sortere etterpå. Husker jeg leste en artikkel som viste til at menn likte 45% av profilene de så gjennom i gjennomsnitt, vet ikke hvor nøyaktig det er, men det virker ikke helt fjernt. Flere kompiser har ristet på hode når jeg har vært selektiv og sjekket ut profilene til damene på appen :ler: Sier litt om holdningene til menn generelt. 

I utgangspunktet har nok menn preferanser, men å stå fast på de preferansene betyr for mange at de ikke får noe oppmerksomhet, derfor tilpasser de seg.

Skrevet

Har oppdaget at noen menn sitter og sveiper nærmest som en fritidsaktivitet... Og en lot kompisene sine sveipe for seg. En annen opprettet profil selv om han var i forhold, med anonymt bilde, bare for å se hva som var der ute.

Ikke lett dette nettdatingstyret. Ikke legg hjertene deres i dette, pass på dere selv.

Anonymkode: 87b98...997

Skrevet

Årsaken er at tinder automatisk kjører en boost på deg både med en gang du melder deg inn som medlem og når du melder deg inn som gold medlem. Det vil si at du blir liggende omtrent fremst i lista for alle i nærmiljøet ditt som sveiper for en periode. Jeg bor i Oslo, og fikk 4000 likes første døgnet. Det har roet seg betraktelig ned 😊

Anonymkode: ae10c...df9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Årsaken er at tinder automatisk kjører en boost på deg både med en gang du melder deg inn som medlem og når du melder deg inn som gold medlem. Det vil si at du blir liggende omtrent fremst i lista for alle i nærmiljøet ditt som sveiper for en periode. Jeg bor i Oslo, og fikk 4000 likes første døgnet. Det har roet seg betraktelig ned 😊

Samme skjedde meg på Sukker. Tror du kjøres oftere i "listene" når profilen er ny.

Anonymkode: 87b98...997

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Menn på Tinder ser deg som en gratis prostituert. Det er klart at du er populær da.

Anonymkode: 9324d...3ed

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn på Tinder ser deg som en gratis prostituert. Det er klart at du er populær da.

Anonymkode: 9324d...3ed

Gratis prostituert? Hvorfor det? Er ikke de selv også prostituerte da i såfall?

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar helt feil. Har hun Tinder Gold kan hun eller han se alle som liker deg.

Åja. Jeg trodde ikke det var vanlig å faktisk betale for Tinder Gold. 

Åh herregud, ok nå deaktiverer jeg tinder hvis det er SÅ mange som kan se meg! Jeg har ikke Gold eller noe men får flere superlikes fra menn hver dag og har vært på tinder i mange måneder. Grøss så det betyr at mange tusen må ha sett meg også! Jeg tenkte kanskje et par hundre så meg jeg... Gud så flaut.... !

• Liker 1
Skrevet

Edit: Hvordan vet dere at de tallene stemmer? høres helt sinnsykt ut for meg, typisk luremiddel for å få en til å bli hekta og betale mer? Sånn som på datingsider man får meldinger fra falske profiler fra de ansatte for å betale for medlemsskap for å kunne åpne meldingene? 

Skrevet

Åh herregud, ok nå deaktiverer jeg tinder hvis det er SÅ mange som kan se meg! Jeg har ikke Gold eller noe men får flere superlikes fra menn hver dag og har vært på tinder i mange måneder. Grøss så det betyr at mange tusen må ha sett meg også! Jeg tenkte kanskje et par hundre så meg jeg... Gud så flaut.... !

Ikke noe å være flau over, de fleste husker deg ikke uansett. Menn sveiper jo ja til alt.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Edit: Hvordan vet dere at de tallene stemmer? høres helt sinnsykt ut for meg, typisk luremiddel for å få en til å bli hekta og betale mer? Sånn som på datingsider man får meldinger fra falske profiler fra de ansatte for å betale for medlemsskap for å kunne åpne meldingene? 

Jeg har betalt og kan se mennene. De er ekte og jeg blar og blar og blir aldri ferdig. Så definitivt stemmer tallene. Hadde det bare vært tull hadde det vært avslørt for lengst og slått opp i mediene. Da hadde ingen giddet å betale lenger og de hadde gått konk. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jammen, det er jo litt det som er meningen med tinder: at alle i nærområdet ditt skal vurdere deg. Bor du i et område med mye folk, så blir det jo mange som ser deg på tinder 🤷🏼‍♀️

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har betalt og kan se mennene. De er ekte og jeg blar og blar og blir aldri ferdig. Så definitivt stemmer tallene. Hadde det bare vært tull hadde det vært avslørt for lengst og slått opp i mediene. Da hadde ingen giddet å betale lenger og de hadde gått konk. 

Jeg betalte også for en måned med gold på tinder i det jeg ble medlem. Tallene stemmer de, ikke noe tvil om det 😊 Men litt lokkemiddel fra tinder sin side er det jo, i og med de kjører boost på deg i det du blir medlem. Antallet likes vil jo gå ned de påfølgende dagene. 

Skrevet

Ha ha. Får dere ikke angst av å synes for så mange? Mange ekle menn som sikler... Uff

Anonymkode: 6752e...14a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...