Gå til innhold

Har du mistet lappen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du mistet lappen noen gang? Hvorfor/hvor lenge? 

Hva med de i vennegjengen din? 

Anonymkode: 93796...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg, TS? Og dine venner?

Anonymkode: a947a...886

Nei- og nei. Men har inntrykk av at det ikke er uvanlig og ble sjokkert av hvor mange det gjaldt i omgangskretsen til en litt perifer venn..

Anonymkode: 93796...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner to stk. De kjørte begge altfor fort og mistet ca et halvt års tid. De syntes det var sykt flaut, og tror den følelsen er verre enn bota

Anonymkode: 63ef6...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mistet den et år pga misstanke om epilepsi. var ikke det heldigvis. av bekjente har tre mistet den pga rusrelaterte årsaker. det er ikke noe noen snakker så høyt om..

Anonymkode: 31583...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Dæ politiet ble kjent med at jeg hadde utviklet et rusproblem mistet jeg lappen ut fra "edruelighetskravet". Jeg har aldri kjørt ruspåvirket. Aldri fått noen bot eller prikk på førerkortet. Hadde hatt lappen i 8 år. 

Det er veldig frustrerende da jeg må være dokumentert rusfri i seks måneder, og selv om jeg lever rusfritt nå så skjer det en sjelden gang at jeg sprekker. Det vil det nok fortsette å gjøre fram til jeg har fått bukt med det psykiske som var grunnen til at jeg falt ut i rusen. 

Nå er det bare åtte måneder til jeg har vært uten lappen i to år. Etter det må jeg ta oppkjøringen på nytt. Håper jeg klarer det denne gangen. Er bare to uker siden forrige sprekk, men det er nettopp det det er. En kort sprekk én kveld. 

Anonymkode: 98cee...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en som mistet lappen i et år og måtte gå med fotlenke fordi han kjørte for fort.

Kjenner også noen som har mistet det pga. psykisk sykdom og selvmedisinering med cannabis, men som nå har fått det tilbake etter å ha sluttet med rus.

Anonymkode: 6dbc6...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg kolliderte i "etterpåfylla"   Heldigvis ødela jeg kun egen bil og megsjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri mistet lappen. Er yrkessjåfør så førerkortet er jeg avhengig av. 

Anonymkode: 04c14...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært fotgjenger i et år. Dette på grunn av fart. Har mange venner som har vært fotgjengere av forskjellige grunner. Alt fra promille, via fart, til sykdommer og illebefinnende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men kom farlig nær en gang. Bare noen km/t om å gjøre.

Anonymkode: 087c9...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...