Gå til innhold

Bh mål. Hva er feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte for en tid siden bhen på bildet, men synes den er ubehagelig der jeg har markert. Stroppene kommer for langt ut mot siden eller skuldrene, hvis dere skjønner hva jeg mener. Kunne tenke meg at stroppene satt lenger inn mot halsen eller midten av overkroppen. 

Det er ellers en god bh som jeg kunne tenke meg å bestille flere av. Lurer derfor på om noen har en idé om hva jeg har gjort feil når jeg har tatt mål.

Jeg kjøpte uten spiler. Hva er best, med eller uten? Jeg sliter med svette under puppene og må vaske og smøre der ofte for å unngå sopp 😕 Har som dere kanskje skjønner store og tunge bryster. 

20190119_153634.jpg

Anonymkode: dfdcd...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Thyra skrev:

Det er ikke sikkert du har gjort noe feil. BH-en har kanskje bare feil fasong for deg? 

Æsj, ja det kan hende. Kjedelig da, siden det er en god bh til en grei pris. Holder på å gå ned i vekt nå, å har ikke lyst til å kjøpe av de dyreste i prosessen. 

Anonymkode: dfdcd...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at bh-en kan ha feil fasong for deg, særlig siden det er stroppene som er problemet. Du har store bryster og kanskje ikke så bred rygg i forhold til de eller bh’en har for stor bredde, derfor går stroppene for langt ut og blir ubehagelige. Synes det ofte er veldig vanskelig å finne en god match selv med kroppsformen min selv om cup-størrelse og båndstr. er riktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje BH'en har for stor omkrets rundt? Det kan gjøre at stroppene kommer langt ut på skuldrene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Bh mål. Hva er feil?

Bindestreken mellom BH og mål mangler, og så skal det være stor H i BH. :)

Anonymkode: 4f47d...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler deg å ta en titt på marks & spencer. De har gode BHer i alle størrelser, og BHer i bomull :) Det er mulig de vil være behagelig med tanke på sopp, svette og hudirritasjon. 

Anonymkode: bd718...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet; stroppene er for langt ut, møter koppen nesten i armhulen:dry: Det blir bedre når jeg går opp i båndvidde, men da blir den for løs og gir ikke nok støtte. Jeg må ha stor kopp og liten båndvidde. Så jeg får også et problem med at koppen er for høy på siden og kommer opp i armhula, mens det ikke er nok i front. Jeg har nå faen ikke pupper i armhula:P Absolutt eneste bh'ene jeg kan bruke er sånne minimizers, men er ikke alltid de går an heller.

Anonymkode: 776ce...f95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen problemet.  Jeg har også hatt et par BHer som hadde samme problemet.  Størrelsen var riktig men jeg tror det var BHen som hadde feil fasong til min kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at dette kunne være lit hjelp?

De samler stoppene bak på ryggen, noe jeg mistenker kan være en god hjelp for deg. 

Jeg har ikke prøvd disse klipsene selv, men husket at jeg hadde sett dem. Du finner dem her 

magicclip-510x649.jpg

Anonymkode: 7f576...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått på change og fått råd til bh som passer din kropp.

Jeg fikk råd om stroppene, størrelsen, osv. 

Anonymkode: 7bcc8...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...