Gå til innhold

Gi meg noen solskinnshistorier om greie menn!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spoiler

Er det bare møkka menn der ute? 

Utro, ghoster og ellers bare kåt. 

Hvor er disse ordentlige mennene? 

Anonymkode: d9d10...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er drøssevis av skikkelige menn der ute. Men man må være åpen og voksen nok til å se dem. Før endte jeg bare opp med drittmenn, men så endret jeg meg. Jeg fikk andre prioriteringer og gav en fyr en ekstra sjanse selv om jeg trodde det kun kunne bli vennskap. Åtte år senere er vi fremdeles sammen. Han gjør så mye for meg, er kun god og snill, vi ler masse sammen og sexen fungerer veldig bra. Jeg gremmes ved tanken på at jeg nesten ikke gav ham en sjanse til å bli noe mer.

Anonymkode: d5db6...a9c

• Liker 6
Skrevet

Alle menn er møkka menn, noen menn skuler det bare bedre.

Anonymkode: bf051...849

Skrevet

Har kapret en av de, og gir han ikke fra meg ;) 

Trofast, snill, omtenksom, tar unna i huset, gjør hva som helst for at jeg har det bra, kjekk og godt trent, god og stabil jobb, finnes ikke sjalu, gir meg masse rom til karriere og egne interesser, våkner til nytraktet kaffe hver dag (og ryddet oppvaskmaskin), verdens beste svigerfamilie, og er like dønn forelsket etter 17 år. 

Anonymkode: 2c2ac...07d

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Vi er overalt, men er vi ikke kjekke nok eller har bra nok utdanning/status, så er vi usynlige..

Anonymkode: 3a40c...3c6

• Liker 6
Skrevet

Greie menn som tør å sjekke opp damer / ofte befinner seg steder der de kommer i kontakt med damer, går veldig sjelden single lenge. Om du blir sjekket opp på byen og han er singel har du enten råflaks eller det er noe rart med mannen. Forsøk å lete på utradisjonelle arenaer. Har venninner som er gift med flotte menn de traff via dataspill, Mensa, Linux-klubb, etc. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste vi "skuler" på, er mennesker med slik en patetisk holdning. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, så patetisk kommentar. 

TS: de finnes overalt. 

Hvis du bare finner drittsekker, må du nesten bytte jaktmark og innstilling. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er blitt så skuffet/såret at jeg har mistet troen. Så hadde jeg møt en ok så hadde jeg gjerne ikke trodd på at det kunne stemme. 

Mistet helt troen. 

Er selv snill, grei kanskje litt naiv og tror godt om alle. Fått smake motsatt så blr gjerne gjøre noe anerledes. Tips? 

Skrevet

Jeg har møtt en kjempefin fyr. Snill, rolig, stabil og morsom. Flink å lage mat. Litt nerdete type, og det liker jeg. 

Men nå gjenstår det bare å se om han vil ha meg eller ikke😯

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er drøssevis av skikkelige menn der ute. Men man må være åpen og voksen nok til å se dem. Før endte jeg bare opp med drittmenn, men så endret jeg meg. Jeg fikk andre prioriteringer og gav en fyr en ekstra sjanse selv om jeg trodde det kun kunne bli vennskap. Åtte år senere er vi fremdeles sammen. Han gjør så mye for meg, er kun god og snill, vi ler masse sammen og sexen fungerer veldig bra. Jeg gremmes ved tanken på at jeg nesten ikke gav ham en sjanse til å bli noe mer.

Endret deg? Hvordan? Jeg møter og bare dårlig menn. Betyr det at jeg bare er søppel da? 

Holder meg nå unna menn pga jeg er lei all utroskap, løgner og dickpics. Har aldri møtt en mann som behandler meg bra :( De er bare slemme med meg. 

Anonymkode: bd50a...ff8

Skrevet

Om vi snakker om tinder, så har jeg møtt flere "greie" menn der, selv om jeg ikke ville gå videre med noen av de. 

Her er det jeg (kvinne) som bare er kåt, så når de ønsker noe mer må jeg la dem gå.

Den første jeg møtte var utrolig snill og vennlig og likte å få kose på meg. 

Møtte en barndomskjæreste gjennom tinder, vi hadde ikke sett hverandre på flere år. Han ønsket å treffes mer men avstanden var for lang. Smart, åpen, tolerant mann som er ærlig om sine følelser.

Møtte en snill mann med hele pakka, men da han fortalte han var så og si jomfru så trakk jeg meg. 

Har jo snakket med et par fjols der også, men siden jeg ikke er på søken eller emosjonelt engasjert så går det kanskje ikke innpå meg på samme måte som dere som søker kjærligheten. 

Anonymkode: 25c01...690

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

De er i "friendzone lista" de

Anonymkode: 08f0c...bda

• Liker 2
Skrevet (endret)

Et stort problem er behovet for umiddelbar kjemi som noen har. Kjemi er et ustabilt fenomen, og er noe som kan skapes gjennom oppførsel og kommunikasjon. 

Problemet oppstår fordi det ikke nødvendigvis er noen sammenheng mellom å være god til å skape kjemi, og å være god I forhold. 

Kjemi skapes gjennom kroppspråket og blikk og latter. For å fungere i et forhold er det nødvendig med mer. Og egenskaper som omsorg, pålitelighet og refleksjonsevne er ikke synlige på første date. 

Men han som er dritgod på forhold-skills får aldri andre date, for han var nervøs, keitete og klarte ikke å holde blikket ditt. Fordi han syntes du var det vakreste han har sett, og han ble nervøs. 

(Hadde du gitt ham en sjanse, hadde han om et par måneder klart å holde det blikket, mens han smilte så du ble mo i knærne. Men du har alt valgt han som var selvsikker fra første minutt. For det er tiltrekkende for øgledelen av hjernen, og du ble tiltrukket med en gang. To måneder senere... Med flaks, var han god på forhold-skills også. Men som sagt. Det er ingen korrelasjon, og det kan godt hende han suger på pålitelighet) 

Endret av Epictetus
  • Liker 2
Skrevet

Birds of a feather flock together

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret deg? Hvordan? Jeg møter og bare dårlig menn. Betyr det at jeg bare er søppel da? 

Holder meg nå unna menn pga jeg er lei all utroskap, løgner og dickpics. Har aldri møtt en mann som behandler meg bra :( De er bare slemme med meg. 

Anonymkode: bd50a...ff8

Selvsagt er du ikke søppel og det var heller ikke jeg. Men jeg var usikker på meg selv, hadde litt lav selvtillit og ble tiltrukket av tilsynelatende selvsikre gutter. Og da de snudde og plutselig behandlet meg som dritt så trodde jeg at jeg fortjente det, overså det eller så prøvde jeg enda hardere å være snill og god og rett for ham. Jeg ble gravid med en av disse. Han var min samboer og hadde behandlet meg dårlig lenge. Jeg visste at han aldri ville bli pålitelig nok til å bli en god pappa og jeg innså at jeg ikke ville være bundet til ham resten av livet. Jeg tok abort, gjorde det slutt og brukte nesten et år på å bygge meg opp. Jeg fant min verdi, fikk ryggrad og begynte å se etter andre kvaliteter hos menn enn de jeg hadde verdsatt tidligere. 

Da det dukket opp en mann på nettet som jeg bygget opp et vennskap med så fikk jeg se kvaliteter jeg ikke hadde satt pris på før. Første møte bekreftet vennskapet, jeg så st han kunne bli min beste venn. Jeg følte ikke særlig kjemi utover dette. Likevel takket jeg ja til date nummer to. Og etter det date nummer tre. På tredje date skjønte jeg at han ville kysse meg og jeg tenkte at jeg måtte i det minste se hvordan det var. Jeg hadde ikke trodd det, men det slo gnister av det kysset. Mitt aller beste kyss til da fikk jeg av ham. Kjemien blomstret og vi forelsket oss. Nå er han min aller beste venn og jeg er like tiltrukket. Forelskelsen kommer fremdeles i perioder. Hadde jeg ikke gitt det en sjanse ville jeg aldri funnet ut hvor fantastisk det kunne blitt.

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en snill mann med hele pakka, men da han fortalte han var så og si jomfru så trakk jeg meg. 

Ikke at det angår meg, men hvorfor? Selv om han er jomfru, kan han være bra (eller lære å bli bra?).

Anonymkode: 7da5c...bcd

Skrevet

Samfunnet har blitt noe annet. Er ikke lenger noe å etterstrebe det å være snill og ordentlig. Menn tror de taper ansikt ved å være gentle menn. Kvinner gjør seg harde ved å spille tøffe og kyniske. To isfronter som møtes blir jo ikke bra. Har vel blitt sånn fordi skuffelsene florerer og ingen våger å være sårbare.

Møtte en som ikke tøffer seg. Han har ikke like mye bagasje som mange andre og naiviteten er der fortsatt. Det er så fint å se. Etter mange måneder, våger jeg å tro at han ikke kødder med meg. Jeg satser på en god mann. Orker ikke flere drittsekker. Valgte heller en som ikke er noe damemagnet. Jeg orker ikke flere snaps preget av 😉😛😘 og uhøytydelige netflix og chill- invitasjon som i beste fall er pakket inn med  " tur i marka først",  fylleringing, ghosting og den " tror det lønner seg å gi f" attituden blandet med billig frossenpizza og  en forventning om sex på 3.date etterfulgt av latskapen ved å ikke følge meg som så langt som til døren. Har den kulturen helt i vrangstrupen. Mister respekten for menn som holder på sånn. 

Anonymkode: 97c70...554

• Liker 5
Skrevet

Mannen min er best! 

Anonymkode: ad5a8...538

Skrevet

Har møtt en nå, men det er fortsatt tidlig, så vet ikke om det blir oss, men han er ordentlig og grei uansett utfall. Jeg trodde heller ikke at de fantes, men de siste gangene jeg har vært på date, så har jeg møtt snille greie spennende menn. Jeg tror det er fordi jeg har utviklet meg fra å være usikker og ha dårlig selvtillit/selvbilde til å like meg selv, ikke finne meg i shit, sette grenser og det har gjort at jeg tiltrekker meg andre menn med andre kvaliteter. 

Anonymkode: 8fdbb...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...