Gå til innhold

slik går wacos dager..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det visste vi jo...

Og by the way:who cares????

Gjest sexysadie
Skrevet

D HAR DA VEL ALLEREDE VIST SEG D AT DENNE TYPEN IKKE HART STORT ANNET Å FORETA SEG ENN Å SENDE INN TEITE INNLEGG OVERALT

Skrevet

Tydelig at visse piker ikke har morsommere ting å finne på enn å leke frøken detektiv.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes alle skal få lov til å diskutere hva de vil, når de vil, og hvor de vil. Fatter ikke hvorfor dette liksom skal være så latterlig, Veruca Salt!

Kvinnfolk er noen j*vla sjåvinister!!!

Nullet

Gjest Nathalie
Skrevet

Tror jeg skal begynne som detektiv jeg også.. Finne private hjemmesider til folk her med bilder og legge ut som linker....

Hallo, Grow Up!!

...tror dere egentlig er ganske glade i waco, jeg...

Skrevet

Hallo...?!?

Hvis Waco synes dette er ålreit tidsfordriv, så la han nå for gud's skyld være i fred.

Husk at han tilfører samfunnet - etter min mening - lett provoserende og ettertenksomme innlegg. I tillegg til at han også provoserer en del av oss her på KG til faktisk å ta et standpunkt.

Gutten skriver faktisk bra! Om enn noget provoserende for oss hunkjønn, men det velger jeg å tolke som bevisst fra hans side.

Skrevet

Waco er morsom... la han få være det i fred, vel?!

Skrevet

Jeg synes faktisk også at waco skriver bra, selv om ikke alt han skriver er så saklig

Skrevet

Nullet var her før meg.... men det er sånn damer er.... setter folk opp mot hverandre...

Skrevet

Synes det er helt greit at Waco driver å provoserer jeg. Det er jo faktisk opp til oss selv om vi er villig til å LA oss provosere.

Ønsker han å provosere også andre steder så er da vel ikke det vår sak?

Det er nesten litt flaut hvordan jenter til tider klarer å understreke poengene hans med å reagere slik som han påstår at mange av oss gjør.

Lilly

Skrevet

Nullet var ikke wannabe-waco før du kom, wacovennen. Det var dengang da var Nullet en snill gutt...

Skrevet

Waco må da få lov til å gjøre som han vil.

Flott med allt av folks meninger. uansett hva man måtte mene.

:kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...