AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 En ser ikke så mange som går i byen og røyker, står på busstoppet å røyker, røyker utenfor kjøpesenteret osv. Men det er nok mange flere som røyker i «skjul», at de venter til de kommer hjem og kan «snike» seg ut på terrassen. Jeg er en av de! Noen flere? Anonymkode: d1721...28d
Ariel95 Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Jeg kan skrive under på denne! Røyket i skjul i mange år:) Det er vel nesten ingen som vet at jeg røyker, bortsett fra hun på den jokeren jeg kjøper røyk på et godt stykke unna hjemme. Jeg trives best med å kose meg alene med røyken uansett!
Million Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Jeg møter folk som røyker hver eneste gang jeg går ut døra, jeg. Men det kan vel komme av at jeg bor på østkanten i Oslo. Men det er færre folk som røyker nå enn før, ja! Det så jeg i en statistikk i fjor eller noe sånn. Positivt overrasket. Tror det var bare 10-11% som røyket lenger. Før var jo tallet mye, mye høyere. Er selv en tidligere røyker, men sluttet for 8 år siden og er glad for det. Bare tenk på alle pengene man sparer! For ikke å snakke om helsegevinsten! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå