AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 Et spørsmål til dere som er i trygge parforhold: hvordan ville du oppleve det om du våknet midt på natta av at parneren din pentetrerer deg/trer seg på deg/utfører sexuelle handlinger? Jeg får en følelse av overgrep av tanken på det, men til dere som er i trygge, etablerte forhold - er det det? Anonymkode: 78ddb...40e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #2 Skrevet 19. januar 2019 Ikke greit!! Anonymkode: 7a6fd...58a 9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #3 Skrevet 19. januar 2019 Det er absolutt ikke greit. Og det kom opp en gang han vekket meg på natten med å ta forsiktig på meg. Sa det var flaks at han gjorde det på den måten, hvis ikke hadde det blitt gjesterommet på han. Anonymkode: f5464...281 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #4 Skrevet 19. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et spørsmål til dere som er i trygge parforhold: hvordan ville du oppleve det om du våknet midt på natta av at parneren din pentetrerer deg/trer seg på deg/utfører sexuelle handlinger? Jeg får en følelse av overgrep av tanken på det, men til dere som er i trygge, etablerte forhold - er det det? Anonymkode: 78ddb...40e 😉 Anonymkode: 894a8...e2f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #5 Skrevet 19. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: 😉 Anonymkode: 894a8...e2f Hva betyr det? Jeg har heldigvis ikke opplevd det. Ville følt det som et overgrep, ja. Anonymkode: 02bf5...001 1
Ullvott Skrevet 19. januar 2019 #6 Skrevet 19. januar 2019 Ikke greit. Jeg har ikke lyst når jeg sover og jeg får ikke det minste lyst av at noen penetrerer meg i søvne. Selv om man er i et trygt forhold skal det være samtykke. Hvis partneren ikke forstår det, er det ikke et trygt forhold i mine øyne. Dermed kan man egentlig si at spørsmålet i hovedinnlegget nesten ikke gir mening. 7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #7 Skrevet 19. januar 2019 Dette er noe man aldri må gjøre med mindre man er helt sikker på at partner synes det er greit. Dvs at man har snakket om det på forhånd. Anonymkode: d502e...14a 27
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #8 Skrevet 19. januar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er noe man aldri må gjøre med mindre man er helt sikker på at partner synes det er greit. Dvs at man har snakket om det på forhånd. Anonymkode: d502e...14a Dette. Så enkelt er det. Anonymkode: 708a7...f93 18
SlemUlv Skrevet 19. januar 2019 #9 Skrevet 19. januar 2019 Siden vi har snakket mye om at vi begge syns dette er ok, hadde det vært ok. Men vi er begge også klar over, at om den andre da sier nei, så betyr det nei og det avsluttes. Er blitt vekket sånn noen ganger, herlig for det meste ❤️ 13
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #10 Skrevet 19. januar 2019 Jeg synes det er veldig greit, men nå sier jeg jo også dette til partner så det er avklart og enighet om det. Skjønner hva du mener med å få en følelse av overgrep, for det er vel kanskje nettopp litt derfor jeg liker det - jeg kan være litt sub, tenne på litt rape play. Hvis man har en hard dag foran seg og trenger en god natts søvn så kan jeg si fra at jeg ikke skal vekkes midt på natta iallfall, for selv om sex er digg så har jo avbrutt søvn sine konsekvenser. Men ellers så har jeg sagt god natt mang en gang hvor jeg har lagt til at vekk meg gjerne om du våkner og er kåt, det er bare å begynne å ta på meg og gjøre hva du vil med meg, jeg elsker å våkne sånn. Anonymkode: 7a73c...9fb 8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #11 Skrevet 19. januar 2019 14 minutter siden, SlemUlv skrev: Siden vi har snakket mye om at vi begge syns dette er ok, hadde det vært ok. Men vi er begge også klar over, at om den andre da sier nei, så betyr det nei og det avsluttes. Er blitt vekket sånn noen ganger, herlig for det meste ❤️ 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er veldig greit, men nå sier jeg jo også dette til partner så det er avklart og enighet om det. Skjønner hva du mener med å få en følelse av overgrep, for det er vel kanskje nettopp litt derfor jeg liker det - jeg kan være litt sub, tenne på litt rape play. Hvis man har en hard dag foran seg og trenger en god natts søvn så kan jeg si fra at jeg ikke skal vekkes midt på natta iallfall, for selv om sex er digg så har jo avbrutt søvn sine konsekvenser. Men ellers så har jeg sagt god natt mang en gang hvor jeg har lagt til at vekk meg gjerne om du våkner og er kåt, det er bare å begynne å ta på meg og gjøre hva du vil med meg, jeg elsker å våkne sånn. Anonymkode: 7a73c...9fb Må dere komme med erotikken deres i tråder som denne? Kan dere ikke bare som alle andre i tråden si at det ikke er greit, med mindre noe annet er hundre prosent eksplisitt avtalt? Anonymkode: 708a7...f93 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #12 Skrevet 19. januar 2019 Dersom mannen vekker meg om morgenen ved å stryke på meg og kysse meg på kinnet og nakken f.eks hadde det vært greit. Om han vekket meg midt på natten med en finger oppi dalen hadde det blitt månelyst. Jeg vil sove om natten. Anonymkode: 6e2b9...43f 3
SlemUlv Skrevet 19. januar 2019 #13 Skrevet 19. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må dere komme med erotikken deres i tråder som denne? Kan dere ikke bare som alle andre i tråden si at det ikke er greit, med mindre noe annet er hundre prosent eksplisitt avtalt? Anonymkode: 708a7...f93 HVOR var erotikken i svaret mitt? 😮 Wow.. Kan du ikke bare la folk få svare som de vil, så lenge det er innenfor trådens tema? Dessuten, så var det nøyaktig det jeg sa! 18
Million Skrevet 19. januar 2019 #14 Skrevet 19. januar 2019 Hvis jeg lå i dyp søvn og plutselig ble vekket av at mannen "trer seg på meg", hadde det blitt bråk, så mye er sikkert. Når jeg sover, sover jeg, og jeg hater å bli vekket. 1
Nicathv Skrevet 19. januar 2019 #15 Skrevet 19. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må dere komme med erotikken deres i tråder som denne? Kan dere ikke bare som alle andre i tråden si at det ikke er greit, med mindre noe annet er hundre prosent eksplisitt avtalt? Anonymkode: 708a7...f93 De forklarer jo bare hva de synes om saken og hvordan de opplever det. Kommentarene er fullstendig relevante for spørsmålet. Herlighet så sart det går an å være. 14
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #16 Skrevet 19. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må dere komme med erotikken deres i tråder som denne? Kan dere ikke bare som alle andre i tråden si at det ikke er greit, med mindre noe annet er hundre prosent eksplisitt avtalt? Anonymkode: 708a7...f93 Dette ligger under seksualitet og TS spør hvordan det oppleves. Ærlig talt. Ikke les tråder om sex hvis du ikke liker å lese om sex. Anonymkode: 7a73c...9fb 17
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #17 Skrevet 19. januar 2019 1 minutt siden, Million skrev: Hvis jeg lå i dyp søvn og plutselig ble vekket av at mannen "trer seg på meg", hadde det blitt bråk, så mye er sikkert. Når jeg sover, sover jeg, og jeg hater å bli vekket. Med mindre du har en penis så tror jeg du skal slippe å bekymre deg for akkurat det der Anonymkode: d6068...8a8 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #18 Skrevet 19. januar 2019 Overgrep er overgrep selv i forhold, hadde blitt slutt på øyeblikket.. Anonymkode: 5df48...ff4 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #19 Skrevet 19. januar 2019 Jada, jada, trådstarter spør om det. Jeg synes enkelt og greit at når en tråd handler om noe som er overgrep med mindre det er avtalt, så sparer man seg for utleggingene om hvor herlig man synes det er selv. Så har man bidratt litt til samfunnet ved å ikke oppmuntre et par ukritiske unge lesere til overgrep neste gang de sover med kjæresten sin. Men om det er viktigere å benytte anledningen til å understreke hvor kåt og frigjort man er, så værsågod. Anonymkode: 708a7...f93 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #20 Skrevet 19. januar 2019 Å våkne av at en blir penetrere hadde IKKE vært greitt Anonymkode: 3ee9b...666 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå