AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #41 Skrevet 18. januar 2019 hva med å ha en kondom synlig baklomma, det bør være enda bedre hint! Anonymkode: 0d42f...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #42 Skrevet 18. januar 2019 Akkurat nå, dr_zhivago skrev: Jaja, jeg har nå gjort mitt for at han skulle få glasert rullekaka si i kveld. Bra han ikke vet hva han går glipp av da! 😛 Vel, helgen er såvidt begynt, får oppdatere om han skulle fått smurt laksen sin likevel. Han skulle møtt en kar som deg og fått ett råd eller to! 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ufattelig sexy! herregud jeg ville forstått med engang du ville berørt meg og klenge deg rundt meg! Anonymkode: 0d42f...d8a Takk takk men er mer undertøy-ish jeg mente i HI Ts Anonymkode: 062ff...2cd
dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #43 Skrevet 18. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, helgen er såvidt begynt, får oppdatere om han skulle fått smurt laksen sin likevel. Han skulle møtt en kar som deg og fått ett råd eller to! Takk takk men er mer undertøy-ish jeg mente i HI Ts Anonymkode: 062ff...2cd Ja. Han må lære seg kunsten å ete av kakefatet når det står foran nesa hans. Hadde du vært på min sofa skulle jeg vist deg hva han burde ha gjort, også 😜 ! 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #44 Skrevet 18. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er nok dessverre bare ute etter moro, min erfaring med sjenerte gutter er at de fort får følelser etter sex og da blir det bare rot. Så får gjøre meg og han en tjeneste og holde meg til byturen mine så får han holde seg til gutterommet sitt. Med mindre han plutselig skulle få ett innfall selvfølgelig. Ja, hold deg til byturene dine og spar denne gutten for å få eventuelle følelser for deg. Slutt å prøve å friste en fyr som ikke er interessert i å bli fristet av deg. Du kan også lære deg når du skal bruke et og ett! Anonymkode: e856e...c1a 3
Egenskap Skrevet 18. januar 2019 #45 Skrevet 18. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, helgen er såvidt begynt, får oppdatere om han skulle fått smurt laksen sin likevel. Han skulle møtt en kar som deg og fått ett råd eller to! Takk takk men er mer undertøy-ish jeg mente i HI Ts Anonymkode: 062ff...2cd har du bilde?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #46 Skrevet 18. januar 2019 4 minutter siden, dr_zhivago skrev: Ja. Han må lære seg kunsten å ete av kakefatet når det står foran nesa hans. Hadde du vært på min sofa skulle jeg vist deg hva han burde ha gjort, også 😜 ! Akk ja, er det noe annet man ønsker seg en fredagskveld enn noen som vil spise av kakefatet? Det tviler jeg ikke på, verden trenger flere gutter som tar det de vil ha! 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hold deg til byturene dine og spar denne gutten for å få eventuelle følelser for deg. Slutt å prøve å friste en fyr som ikke er interessert i å bli fristet av deg. Du kan også lære deg når du skal bruke et og ett! Anonymkode: e856e...c1a Du har helt rett. 3 minutter siden, Egenskap skrev: har du bilde? Legg ut Snap. Ts Anonymkode: 062ff...2cd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #47 Skrevet 18. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: ufattelig sexy! herregud jeg ville forstått med engang du ville berørt meg og klenge deg rundt meg! Anonymkode: 0d42f...d8a Bildet er hentet fra internett og er absolutt ikke bilde av ts. Anonymkode: e856e...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #48 Skrevet 18. januar 2019 bank på døra hans, og vis litt mer av brystene, kan ikke misforståes. Anonymkode: 0d42f...d8a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #49 Skrevet 19. januar 2019 skjønte han hintet til slutt, og dere fant hverandre i hjemmet, og kastet klærne av dere? Anonymkode: 0d42f...d8a
petterm Skrevet 20. januar 2019 #50 Skrevet 20. januar 2019 Det finnes jo en mellomting mellom å se på hverandre og å hive seg over hverandre og å pule i vei. Dere må være mere fysiske. Han har sikkert stive skuldre som trenger massasje... Så er det bare å massere videre. Da ser du hvor grensene går. Evt finne andre måter i hverdagen å få mere fysisk kontakt.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #51 Skrevet 20. januar 2019 her uttrykket hun å være desperat, det la han merke til, og noe betenkelig at ei kvinne ikke selv kommuniserte, men forventet uten ord at han skulle tolke det hun hadde i sitt hode. Forstå den som som vil. Anonymkode: 0d42f...d8a 2
Hr. Aktiv Skrevet 20. januar 2019 #52 Skrevet 20. januar 2019 At ei dame ligger på sofaen iført hotpants, trang topp og ser tv er ikke ensbetydende med å ville ha sex. Ser hun bra ut i tillegg (noe de ofte gjør når de ligger slik kledd på stua) så blir terskelen ennda større mtp. seksuell tilnærmelse. Det kan godt hende at gutten var sprekkferdig kåt, men det står ikke skrevet i panna på jenta "kom å pul meg". Hadde han tatt initiativ å blitt avvist eller ennda værre så hadde det endt opp med flytting for hans del. Er han en stille type med litt ballast av den negative sorten så skjønner jeg reaksjonen hans. Hilsen en som har vært der selv. 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #53 Skrevet 20. januar 2019 Ikke prøvd deg på broren din, han er ikke like kinky som deg må du skjønne! Anonymkode: 1b13d...30c
Gjest Monsieur Beau Skrevet 20. januar 2019 #54 Skrevet 20. januar 2019 Fortell ham at du er tiltrukket av ham og om han har lyst på sex. Sier han nei så respekterer han deg uansett fordi du var ærlig. Det samme burde du gjøre med ham.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #55 Skrevet 20. januar 2019 Burde lag deg en banner du kan sette opp når det trengs. "Pulings ønsket! Tar alt med en puls". Anonymkode: dad6e...3ed
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #56 Skrevet 25. januar 2019 Må være homo. Ingenting galt med det. Men kan ikke være så trang i nøtta og ikke ta hintet om han i utgangspunktet liker kvinner. Anonymkode: 7a2ab...6fb 1
Master1 Skrevet 25. januar 2019 #57 Skrevet 25. januar 2019 Hva med noe såå enkelt som å spørre ham da...... snakke er en fin ting serru ................
Egenskap Skrevet 26. januar 2019 #58 Skrevet 26. januar 2019 På 18.1.2019 den 21.06, AnonymBruker skrev: Ligger på sofaen i stua iført hotpants og en altfor liten singlet, ser film og sier til romkameraten at han må bli med om han vil. Men han bare går ut og lager mat og går inn på rommet sitt igjen. Hvordan få han til å ta hintet? Anonymkode: 062ff...2cd lag noe på kjøkkenet(kake, middag etc), og si kl. 8 starte filmen, håper du kommer.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #59 Skrevet 26. januar 2019 På 19.1.2019 den 18.22, AnonymBruker skrev: skjønte han hintet til slutt, og dere fant hverandre i hjemmet, og kastet klærne av dere? Anonymkode: 0d42f...d8a Nei, jeg har vært rimelig kald mot han siden den gangen. Har funnet meg en annen å kose meg med he who hestitates, masturbates Ts Anonymkode: 062ff...2cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå