Gå til innhold

Romkamerat tar ikke hintet

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, dr_zhivago skrev:

Vel, der har du grunnen til at han ikke "tar hintet". I likhet med deg vil han ikke ta rissikoen. Skal love deg at om du tør, så blir han nok meget glad ;) . De fleste gutter som liker jenter vil heller rulle rundt i sofaen de enn å sitte på rommet sitt og spise! Men vær litt overbærende med han da, om du tar motet til deg og initierer kontakt, for det kan hende han fomler litt i starten før han kommer over sjenansen.

Ser ikke noe grunn til at han ikke skulle bli glad, det er mye rødming og flørting i dette huset. Men siden grunnen til at vi funker godt sammen er at vi er motsetninger, så går jeg kanskje litt for fort frem for han. Jeg tør ikke risikere å tråkke over noen grenser, spesielt ikke når vi bør under samme tak. Han får ta ting i sitt eget tempo! Sjenanse krever tålmodighet!

Ts

Anonymkode: 062ff...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er en sjenert fyr har han sagt selv, men vi har fått en veldig god relasjon og det er ingen tvil om at vi er tiltrukket av hverandre. Men tar han ikke hintet så tar jeg ikke risikoen med å si det rett ut. Litt risikabelt når man bor sammen!

Ts

Så..du vet han er sjenert: og tror at en sjenert mann vil hoppe på deg bare du stiller mer eller mindre naken i stua? Tror nok heller du er i ferd med å sørge for at det ALDRI blir noe mellom dere to.

Anonymkode: 6161e...906

• Liker 6
Skrevet

Lag en joik om det og fremfør den, da blir'e fart i han skarru se. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Lag en joik om det og fremfør den, da blir'e fart i han skarru se. 

Herlig, går for den.

Ts

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, magikeren said:

Om en sexy bh ikke fungerer, hva skal man liksom gjøre?

Gi opp? Han var ikke nok interessert, tydeligvis.

Anonymkode: e856e...c1a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gi opp? Han var ikke nok interessert, tydeligvis.

Nei, da burde man bruke TO sexy bh-er. Herregud, du må da være jomfru

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke noe grunn til at han ikke skulle bli glad, det er mye rødming og flørting i dette huset. Men siden grunnen til at vi funker godt sammen er at vi er motsetninger, så går jeg kanskje litt for fort frem for han. Jeg tør ikke risikere å tråkke over noen grenser, spesielt ikke når vi bør under samme tak. Han får ta ting i sitt eget tempo! Sjenanse krever tålmodighet!

Ts

Ok, for å si det sånn da. Jeg var veldig sjenert da jeg var uerfaren. Møtte på ei jente som var rake motsetningen, og jeg synes ikke det gikk for fort frem når klærne endelig forsvant! Var et par ukers bekjentskap og mye flørting og litt klining før det. Men jeg var bare sjeleglad for at jeg slapp å gjøre så mye 😍.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, dr_zhivago skrev:

Ok, for å si det sånn da. Jeg var veldig sjenert da jeg var uerfaren. Møtte på ei jente som var rake motsetningen, og jeg synes ikke det gikk for fort frem når klærne endelig forsvant! Var et par ukers bekjentskap og mye flørting og litt klining før det. Men jeg var bare sjeleglad for at jeg slapp å gjøre så mye 😍.

Hehe godt å høre at du møtte ei slik jente. Jeg er en typisk jente som tar initiativ jeg også da jeg vet norske gutter er mer forsiktige enn utenlandske. Men forskjellen i din erfaring og situasjonen her er at du ikke bodde med henne ikke sant? Jeg tror nok hun hadde vært mer forsiktig om dere faktisk bodde ilag! Men jeg har ikke dårlig tid, enten skjønner han eller så skjønner han ikke

Ts

Skrevet
5 minutter siden, magikeren said:

Nei, da burde man bruke TO sexy bh-er. Herregud, du må da være jomfru

Jeg er langt i fra jomfru.

Forstår bare ikke hvorfor ts absolutt prøver å få med seg noe med en som ikke viser interesse.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe godt å høre at du møtte ei slik jente. Jeg er en typisk jente som tar initiativ jeg også da jeg vet norske gutter er mer forsiktige enn utenlandske. Men forskjellen i din erfaring og situasjonen her er at du ikke bodde med henne ikke sant? Jeg tror nok hun hadde vært mer forsiktig om dere faktisk bodde ilag! Men jeg har ikke dårlig tid, enten skjønner han eller så skjønner han ikke

Ts

Nei vi bodde ikke sammen, men altså, har du merket at han er interessert når dere har flørtet men skjønt at han bare ikke tør å gjøre mer? Da skal det mye til at en sjenert, singel fyr avviser deg med mindre han er homo. Som du ser prøver jeg å være denne fyrens ukjente wingman her ;). Det er jo få ting som er så digg som å kose seg med ei dame!

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er langt i fra jomfru.

Forstår bare ikke hvorfor ts absolutt prøver å få med seg noe med en som ikke viser interesse.

Ikke jeg heller. Den eneste måten jeg kunne forstått det på, var om jeg så for meg selv som et troll som diktet opp en problemstiling. På den måten jeg kan sympatisere med ts

Endret av magikeren
Skrevet
2 minutter siden, magikeren said:

Ikke jeg heller. Den eneste måten jeg kunne forstått det på, var om jeg så for meg selv som et troll som diktet opp en problemstiling. På den måten jeg kan sympatisere med ts

Ja, kanskje det er det det er. En problemstilling fra et troll. Det finnes nok av sånne tråder på KG.  :)

Vi har jo fått innrømmelser fra flere som forteller at de lager tråder for å lage opphetede diskusjoner, bare fordi de synes det er morsomt. :dry:

• Liker 1
Skrevet

har du blunket til han? tror det er den sikreste kortet til å forstå hint.

Skrevet

hva er hotpants? noen som kan vise det på bilde, så jeg forstår. Evt. samme med altfor lite singlet.

Anonymkode: 0d42f...d8a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Egenskap said:

har du blunket til han? tror det er den sikreste kortet til å forstå hint.

Virker som hun har hintet tydelig nok. Han er bare ikke interessert i noe det samme som henne. sjenert eller ikke.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det er det det er. En problemstilling fra et troll. Det finnes nok av sånne tråder på KG.  :)

Vi har jo fått innrømmelser fra flere som forteller at de lager tråder for å lage opphetede diskusjoner, bare fordi de synes det er morsomt. :dry:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du skriver i tråden min..

13 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Nei vi bodde ikke sammen, men altså, har du merket at han er interessert når dere har flørtet men skjønt at han bare ikke tør å gjøre mer? Da skal det mye til at en sjenert, singel fyr avviser deg med mindre han er homo. Som du ser prøver jeg å være denne fyrens ukjente wingman her ;). Det er jo få ting som er så digg som å kose seg med ei dame!

Jeg er nok dessverre bare ute etter moro, min erfaring med sjenerte gutter er at de fort får følelser etter sex og da blir det bare rot. Så får gjøre meg og han en tjeneste og holde meg til byturen mine så får han holde seg til gutterommet sitt. Med mindre han plutselig skulle få ett innfall selvfølgelig. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva er hotpants? noen som kan vise det på bilde, så jeg forstår. Evt. samme med altfor lite singlet.

Såklart, legg ut snappen din så sender jeg bilde 

Ts

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Bilderesultat for hotpants

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

jeg har ikke noe sted jeg kan gi deg snappen.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du skriver i tråden min..

Jeg er nok dessverre bare ute etter moro, min erfaring med sjenerte gutter er at de fort får følelser etter sex og da blir det bare rot. Så får gjøre meg og han en tjeneste og holde meg til byturen mine så får han holde seg til gutterommet sitt. Med mindre han plutselig skulle få ett innfall selvfølgelig. 

Ts

Jaja, jeg har nå gjort mitt for at han skulle få glasert rullekaka si i kveld. Bra han ikke vet hva han går glipp av da! 😛 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Bilderesultat for hotpants

ufattelig sexy! herregud jeg ville forstått med engang du ville berørt meg og klenge deg rundt meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...