Gå til innhold

Spørsmål om Nintendo Switch


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg spillkonsoll. Jeg vurderer å kjøpe enten Nintendo Switch, og Xbox. Har noen spørsmål angående Nintendo Switch siden jeg ikke er spesielt teknisk av meg: Når den kobles til Tv'n, fungerer den på alle Tv'er? Min er omtrent sju år gammel, og må man ha internett på Tv? Sikkert dumme spørsmål, men har spilt mest Nintendo 3DS og Pc, så er litt ny angående de større spillkonsollene. :)

Anonymkode: e0895...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å kjøpe meg spillkonsoll. Jeg vurderer å kjøpe enten Nintendo Switch, og Xbox. Har noen spørsmål angående Nintendo Switch siden jeg ikke er spesielt teknisk av meg: Når den kobles til Tv'n, fungerer den på alle Tv'er? Min er omtrent sju år gammel, og må man ha internett på Tv? Sikkert dumme spørsmål, men har spilt mest Nintendo 3DS og Pc, så er litt ny angående de større spillkonsollene. :)

Anonymkode: e0895...d4a

Nintendo Switch eller Xbox, skulle det stå. Beklager det. ;)

Anonymkode: e0895...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste er at TV må ha hdmi, ikke Internett. Man kobler selve boksen til trådløst Internett, switchen altså. Man kan spille på TV, eller utenom da konsollen også har egen skjerm. Kan være flerspiller også. 

Med på YouTube-videoer.

Anonymkode: 46719...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elán skrev:

Mener du må ha HDMI-inngang på TVen. Hvis ikke går det nok an å kjøpe adapter :)

Takk for svar og forklaring. Er veldig grønn på dette området. :)

Anonymkode: e0895...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste er at TV må ha hdmi, ikke Internett. Man kobler selve boksen til trådløst Internett, switchen altså. Man kan spille på TV, eller utenom da konsollen også har egen skjerm. Kan være flerspiller også. 

Med på YouTube-videoer.

Anonymkode: 46719...1f5

Har sett noen youtube videoer om dette, men trengte likevel nærmere forklaring. :) Så tusen takk for svar.

Anonymkode: e0895...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva med Xbox. Trenger man trådløst nettverk og slikt da også eller er det bare å koble til med ledninger som i gode gamle dager?

Anonymkode: e0895...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hva med Xbox. Trenger man trådløst nettverk og slikt da også eller er det bare å koble til med ledninger som i gode gamle dager?

Anonymkode: e0895...d4a

Xboxen trenger internett, men konsollen kobler til selv, ikke via tven. Også den kobles til tven med HDMI (som alle nyere dingser som kobles til 😛 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...