Gå til innhold

Ferietips til mor og jente i Oslo


siljesol

Anbefalte innlegg

i forbindelse med årets ferie ønsker vi å ha noen dager i Oslo. Er det noen som har noen forslag og tips til spennende ting å finne på i osloområdet? er ei enslig mor og et barn på 7 år, vi er glad i kultur, teater, natur og lignende opplevelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, siljesol skrev:

i forbindelse med årets ferie ønsker vi å ha noen dager i Oslo. Er det noen som har noen forslag og tips til spennende ting å finne på i osloområdet? er ei enslig mor og et barn på 7 år, mor er glad i kultur, teater, natur og lignende opplevelser. Min datter følger med på disse aktivitetene da hun ikke har noe valg. 

Tok meg friheten å endre teksten litt. 

Anonymkode: f1d29...7c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre barn liker godt en tur innom Mathallen

Anonymkode: c809b...13d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fine omvisninger for barn i Operaen.

Anonymkode: 2ce3d...ed1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dere en tur på Folkemuseet, Akershus festning (gå en tur inne også), en tur innom slottet hvis datteren din aldri har sett det (evt. omvisning inne på sommerstid), se en film på Colosseum, Tøyenparken, Naturhistorisk museum og teknisk museum. Hvis det er til sommeren dere skal til Oslo anbefales en tur ut på Hovedøya og en tur i Frognerbadet. Dette var ting jeg selv opplevde for første gang i Oslo da jeg var 7 år og storkoste meg 😄  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teknisk museum, og spis på pinchos Nation ☺️

Anonymkode: 72c64...55f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/18/2019 at 8:03 PM, AnonymBruker said:

i forbindelse med årets ferie ønsker vi å ha noen dager i Oslo. Er det noen som har noen forslag og tips til spennende ting å finne på i osloområdet? er ei enslig mor og et barn på 7 år, mor er glad i kultur, teater, natur og lignende opplevelser. Min datter følger med på disse aktivitetene da hun ikke har noe valg.  

 

Tok meg friheten å endre teksten litt. 

Anonymkode: f1d29...7c9

Spot on? 😉

Anonymkode: 0f3ac...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...