AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #1 Skrevet 18. januar 2019 Jeg lurer på om noen her inne har erfaring med fettsuging av armhuler? Jeg er ganske slank, trener ofte og spiser sunt. En ting jeg ikke klarer å få bort er fettet under armhulene mine. Jeg har ikke mye fett på kroppen, men akkurat her har jeg en del. Det er lite flatterende og jeg unngår og bruker mange typer sportsbher, topper, kjoler etc på grunn av dette. Jeg har slitt med det over flere år, og vurderer nå og prøve fettsuging. Legger ved bilde for å illustrere. Her har jeg på meg en helt vanlig topp som ikke strammer noe spesielt. Dersom du har noe erfaring, kom gjerne med det! Ønsker å vite alt om inngrepet, pris, anbefalinger på hvor det kan gjøres etc. Takk på forhånd:) Anonymkode: a0b13...b13
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2 Skrevet 18. januar 2019 Den toppen der strammer. Anonymkode: 9b7fa...fa6 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #3 Skrevet 18. januar 2019 Kunne du lagt ut et bilde av hele deg selv? Mulig bildet ditt er veldig up-close, altså, men når jeg ser på selve armen din, kan det se ut som du har mer fettprosent å gå på? Mener ikke å fornærme eller noe, altså. Jeg bare lurer på om du er slank "nok" til at fettet i armhulen burde være borte Anonymkode: d9b6f...1d2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #4 Skrevet 18. januar 2019 Rett BH str er alfa omega. Aldri sett eller lagt merke til folk har mye fett der. Men har jeg feil BH, så kan den trykke ut og forme kroppen på en rar måtw. Anonymkode: 2e1a7...94b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #5 Skrevet 18. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett BH str er alfa omega. Aldri sett eller lagt merke til folk har mye fett der. Men har jeg feil BH, så kan den trykke ut og forme kroppen på en rar måtw. Anonymkode: 2e1a7...94b Hvis bildet er tatt forfra, tror jeg kanskje TS er en mann? Det er ikke antydning til noe bryst. Ser det ut som, da... Anonymkode: d9b6f...1d2 2
lipglossy Skrevet 18. januar 2019 #6 Skrevet 18. januar 2019 Anbefaler deg ikke å gjøre det. Du ser veldig bra ut jeg ser helt lik ut som deg når jeg har på en sånn singlet 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #7 Skrevet 18. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis bildet er tatt forfra, tror jeg kanskje TS er en mann? Det er ikke antydning til noe bryst. Ser det ut som, da... Anonymkode: d9b6f...1d2 Jeg er kvinne men har små bryst. Og ekstremt mye fett under armhulene. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du lagt ut et bilde av hele deg selv? Mulig bildet ditt er veldig up-close, altså, men når jeg ser på selve armen din, kan det se ut som du har mer fettprosent å gå på? Mener ikke å fornærme eller noe, altså. Jeg bare lurer på om du er slank "nok" til at fettet i armhulen burde være borte Anonymkode: d9b6f...1d2 Kommer nok ikke til å gjøre det dessverre da jeg ikke vil bli gjenkjent av noen. Jeg kunne nok hatt en mindre fettprosent, men ønsker ikke å ha noe særlig lavere enn det jeg har nå da jeg vil leve med et normalt kosthold. I utgangspunktet er jeg mer enn slank nok for å ikke ha fett der, men det er dessverre sånn at jeg har veldig mye fett der. En annen ting som er at jeg ønsker å gjøre det er pga at fettet samler seg over brystene mine når jeg har armene inntil kroppen. Hvis jeg går med topper som er litt stramme ser det ut som jeg har en liten pupp over brystet (sorry dårlig forklaring, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre) da fettet legger seg over der hvis jeg ikke strekker ut armene... Anonymkode: a0b13...b13
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #8 Skrevet 18. januar 2019 Det er vel bare å gå i dinglet/stroppekjoler? (Offentlig). Og den på bildet er jo for altfor liten. Anonymkode: 462ee...6de 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #9 Skrevet 18. januar 2019 For noe tull!! Det der er hud! Putt en Stein i skoa så har du noe å tenke på Anonymkode: cf5a8...dbd 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #10 Skrevet 18. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare å gå i dinglet/stroppekjoler? (Offentlig). Og den på bildet er jo for altfor liten. Anonymkode: 462ee...6de Det er nettopp det jeg ikke vil gå med pga armhulene. Og nei, den er ikke det. Jeg kunne ikke hatt en størrelse større, for da hadde den blitt for stor rundt brystene og magen (er en magetopp). 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For noe tull!! Det der er hud! Putt en Stein i skoa så har du noe å tenke på Anonymkode: cf5a8...dbd Tull for deg kanskje. Men et problem for meg! Anonymkode: a0b13...b13
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #11 Skrevet 18. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp det jeg ikke vil gå med pga armhulene. Og nei, den er ikke det. Jeg kunne ikke hatt en størrelse større, for da hadde den blitt for stor rundt brystene og magen (er en magetopp). Tull for deg kanskje. Men et problem for meg! Anonymkode: a0b13...b13 Den er altfor liten...Du ser det svært godt. Du må velge topper med større hull til armen. Ikke rart du får de fettdepoene der når armhulen er for liten. Anonymkode: 5b003...307 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #12 Skrevet 30. juni 2019 Jeg har et fettdepot der, et stort et. Har alltid tenkt på det som vanlig fett, men det viste seg at jeg har lipødem, blandt annet der. Anonymkode: 8de07...76d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #13 Skrevet 30. juni 2019 Ja, sug det vekk! Og du får sikkert en god kvantumsrabatt dersom du bleker rumpehullet og fettsuger knærne samtidig. Anonymkode: a0fcd...1fb
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 Hei 🙂 fant du ut noe om fettsuging under armene ? Jeg har akkurat samme problemet som deg og blir GAL av det .. ødelegger selvtilliten helt. I tilegg har jeg små pupper så for å få større pupper drar jeg alt fettet keg har under armene og bakover til ryggpartiet, inn i selveste bh’en så puppene ser kjempe store ut - haha. Men det er bare lureri og hvis jeg tar av bhen så ser man at brystene blir dratt ned av tyngdekraften til fettet ved siden av 😞 var overvektig til jeg ble rundt 20 år og klarer ikke trene dette fettet bort . Slanket meg ned til jeg ble altfor tynn og veide 47 kilo,men fettet ble ikke borte av den grunn.. det er gammelt fett Depo som ikke kan fjernes med trening men bare strammes opp. Dermed blir jeg ikke smalere i bredden . Kun fastere i figuren. Nå vil jeg Dra på Aleris i Tromsø å få dette fjernet.... syntes forresten alle dere andre som har svart henne (eller han ? ) UTROLIG dårlig og dere bagatelliserer problemet for personen. Dere vet ikke hva dere snakker om før dere selv hadde hatt det sånn. Håper selv om dette er skrevet i 2019 at du kanskje kommer over innlegget på nytt.. trenger virkelig hjelp. Og kanskje jeg kan hjelpe deg etter jeg har vært på en konsultasjon. Klem Anonymkode: 87b5f...21a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 Jeg har innimellom fettprosent på 11, vanligvis 12-13...dvs synlige mageruter og definerte armer,og har samme problemet. Har hatt det så lenge jeg kan huske. Men vet ikke om jeg er motivert til kirurgi hvor de strammer inn huden...lang tid uten trening og nye arr er litt lite fristende det også. Anonymkode: c1dc5...214
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #16 Skrevet 7. mai 2021 Jeg har snakket med en kirurg som driver med blant annet fettsuging er og han sier det er et vanskelig område å behandle fordi det som oftest ikke er fett (og i hvert fall ikke rent fett) i det området der selv når det ser og kjennes sånn ut. Som oftest et det faktisk brystvev, det varierer hvor stort område brystvevet vokser på hos ulike kvinner, og hos noen vokser det helt ut i armhulene. Jeg har det samme problemet som deg, og det er brystvev. Det er dessuten, om det så skulle være rent fett, et risikofylt område å fettsuge eller gjøre inngrep generelt i fordi det er stor sjanse for å skade lymfesystemet. Anonymkode: 8de07...76d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #17 Skrevet 7. mai 2021 Det er ikke fett, det er hud og helt normalt. Du vil alltid ha det sånn så lenge du bruker bh, og spesielt når du bruker klær som ikke passer. I tillegg så er det ikke sånn at man kan fettsuge alt underhudsfettet. Nå husker jeg ikke hva kirurgen min kalte det (jeg har hatt en del operasjoner i forbindelse med vekttap og da fettsuger de også noe) men hun sa at hvis de fettsuger for mye så kan det få konsekvenser for huden og hvordan den binder seg til kroppen igjen. Dvs at du bare ender opp med enda mer løs hud som krøller seg. Anonymkode: ea7c1...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #18 Skrevet 7. mai 2021 Det er nok brystvev. Jeg har det sånn også. Det piplet til og med melk ut av armhulen da jeg ammet. Anonymkode: 8b298...8ea 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå