AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #1 Del Skrevet 18. januar 2019 Hei, Jeg skal på date i morgen. Vi har avtalt å ta et glass vin på ettermiddagen, og det er meldt minus åtte grader i Oslo. Jeg vil helst ha på meg noe "lett", som får frem formene mine, men samtidig vil jeg helst pakke med inn i en tykk ullgenser for å beskytte meg mot kulden. Hva har dere på dere på date om vinteren? Mine alternativer: En rød topp og et sort high waste skjørt. Så har jeg en tykk ullgenser over, som jeg tar av når vi kommer inn på kafeen. Et sort skjørt med en litt lettere genser over, så slipper jeg å "kle av meg" annet enn jakken når jeg kommer inn. En sort selekjole med hvit eller rød genser inni, og en tykkere genser over som jeg tar av når vi går inn. Hva høres best ut? Anonymkode: f49c1...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2 Del Skrevet 18. januar 2019 Er du eldre enn 12 år? I så fall bør du droppe selekjolen. De 2 andre alternativene hørtes fine ut. Anonymkode: 3c4d0...38b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrinerr Skrevet 18. januar 2019 #3 Del Skrevet 18. januar 2019 Enig med anonym over her, dropp kjolen! Tenker at en lettere genser og et skjørt kan være fint, men hva med en high waist bukse og en genser nedi bare? Høres ut som det skal foregå typ "etter jobb", og da kan det være fort å føle deg litt overpyntet tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #4 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg synes selekjolen er søt! Anonymkode: f49c1...a69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 18. januar 2019 #5 Del Skrevet 18. januar 2019 52 minutter siden, kathrinerr said: Enig med anonym over her, dropp kjolen! Tenker at en lettere genser og et skjørt kan være fint, men hva med en high waist bukse og en genser nedi bare? Høres ut som det skal foregå typ "etter jobb", og da kan det være fort å føle deg litt overpyntet tenker jeg Tja, mange menn går jo i dress på jobb, så da er man sjelden overpyntet som jente. Flere ganger jeg synes jenta kan være vel underdressed, men det kommer vel an på mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 18. januar 2019 #6 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Jeg tenker alternativ 2 og 3 er passende antrekk da selekjolen passer best for barn under 12 år. Kos deg på date 😃 Endret 18. januar 2019 av Snaskesnusken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #7 Del Skrevet 18. januar 2019 Synes for å være ærlig at alle de tre antrekkene du har lagt ut bilde av sier mer «møtes for et glass brus» enn «møtes for et glass vin». Litt avhengig av hvor gammel du er, så synes jeg dette blir for barnslig for en vin-date på en lørdag. Anonymkode: 081c4...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 18. januar 2019 #8 Del Skrevet 18. januar 2019 Ikke selekjole iallefall! De to andre alternativene høres fine ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #9 Del Skrevet 18. januar 2019 Hvertfall ikke selekjolen. Anonymkode: a89d1...a92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stenalina Skrevet 18. januar 2019 #10 Del Skrevet 18. januar 2019 Selekjole kan være kjempefint om man klarer å balansere antrekket så det ikke blir barnslig haha. Men tror nok jeg ville safa med det andre alternativet ditt med litt lettere genser og skjørtet om du har varm jakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 18. januar 2019 #11 Del Skrevet 18. januar 2019 Nå vet jeg ikke hvem du er sånn til vanlig, eller hvem personen du skal date er, men i utgangspunktet synes jeg det er viktig å kle seg etter været. Kort skjørt og høye heler er vel ikke det mest vanlige når det er -8 grader. Viss du da ikke kommer med taxi til døra og blir henta ved døra igjen. Jeg vet at mannen min ville satt pris på om jeg kom med klær som passer temperaturen. Det samme gjelder meg i forhold til ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #12 Del Skrevet 18. januar 2019 20 minutter siden, Kontorotta skrev: Nå vet jeg ikke hvem du er sånn til vanlig, eller hvem personen du skal date er, men i utgangspunktet synes jeg det er viktig å kle seg etter været. Kort skjørt og høye heler er vel ikke det mest vanlige når det er -8 grader. Viss du da ikke kommer med taxi til døra og blir henta ved døra igjen. Jeg vet at mannen min ville satt pris på om jeg kom med klær som passer temperaturen. Det samme gjelder meg i forhold til ham. Jeg bruker masse korte skjørt om vinteren. Det blir ikke kaldt med gode ullstrømpebukser. Anonymkode: 432af...da7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #13 Del Skrevet 18. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker masse korte skjørt om vinteren. Det blir ikke kaldt med gode ullstrømpebukser. Anonymkode: 432af...da7 Høres ut som TS kanskje mangler en god kåpe. Anonymkode: 081c4...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #14 Del Skrevet 18. januar 2019 Genser, skjørt og ullstrømpebukse + gode sko og en varm kåpe. Nederste bilde med kåpe og bedre sko med andre ord. Det i midten såg slaskete og uelegant ut, og det øverste er for barnslig for en date. Anonymkode: dc5cf...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gent82 Skrevet 18. januar 2019 #15 Del Skrevet 18. januar 2019 De antrekkene kan jo brukes om sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #16 Del Skrevet 18. januar 2019 Korte skjørt til -8 grader? Anonymkode: de729...c21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 18. januar 2019 #17 Del Skrevet 18. januar 2019 Definitivt det nederste antrekket - med en god kåpe til (type klassisk, ikke boblekåpe 😛) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 18. januar 2019 #18 Del Skrevet 18. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Korte skjørt til -8 grader? Anonymkode: de729...c21 Ullstrømper og kåpe? 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #19 Del Skrevet 18. januar 2019 Et glass vin en lørdag ettermiddag skal være relaxed, ikke for pyntet. Ville definitivt gått for bukse. Noe annet om man møtes på kvelden. Anonymkode: 7c879...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 18. januar 2019 #20 Del Skrevet 18. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et glass vin en lørdag ettermiddag skal være relaxed, ikke for pyntet. Ville definitivt gått for bukse. Noe annet om man møtes på kvelden. Anonymkode: 7c879...823 Mange av oss bruker faktisk kjole eller skjørt til hverdags. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå