Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva f..??? Nå boikotter jeg snart Paradise. 

Produksjonen har jo virkelig bestemt på forhånd hvem som skal stå i finalen osv. 

Måtte de seriøst sende inn den sykt plagsomme kjerringa igjen?? 

Anonymkode: af178...ecb

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva f..??? Nå boikotter jeg snart Paradise. 

Produksjonen har jo virkelig bestemt på forhånd hvem som skal stå i finalen osv. 

Måtte de seriøst sende inn den sykt plagsomme kjerringa igjen?? 

Veldig beleilig at dødens hjelper sender Kine ut, Mario står uten partner og vipps kommer Sofie inn igjen... 

synes det er synd at god strategi og taktikk fra spillere skal saboteres på en slik måte fra produksjonen. 

Anonymkode: 3ad24...2f8

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig beleilig at dødens hjelper sender Kine ut, Mario står uten partner og vipps kommer Sofie inn igjen... 

synes det er synd at god strategi og taktikk fra spillere skal saboteres på en slik måte fra produksjonen. 

Helt enig!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler om å lage god tv. Hadde Kine vært "frempå" er det ikke sikkert hun ville blitt tatt ut. 

Anonymkode: 69381...fbd

Skrevet

Aldri sett produksjonen ødelegge så mye for en av alliansene før. Man har jo lagt merke til slikt før, men nå er jo Henrik på solo, Mario mistet partneren sin, og i morgen skal tix eller mario bli låst med ei jente... den andre alliansen står jo helt trygt, og har aldri fått noen «negative hendelser» fra produksjonen. Merkelig...

nå ser jeg objektivt på saken.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Summ said:

Aldri sett produksjonen ødelegge så mye for en av alliansene før. Man har jo lagt merke til slikt før, men nå er jo Henrik på solo, Mario mistet partneren sin, og i morgen skal tix eller mario bli låst med ei jente... den andre alliansen står jo helt trygt, og har aldri fått noen «negative hendelser» fra produksjonen. Merkelig...

Henrik er jo på solo på grunn av at Fredrik tok partneren hans - altså ikke produksjonen sin feil? Og produksjonen sendte jo inn igjen drømmepartneren til Mario i dag, som den andre alliansen slet hardt med å få ut i utgangspunktet.. så jeg syns nå produksjonen favoriserer mario og Sofie denne sesongen.

Anonymkode: 346a4...954

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er garantert Betina som kommer inn igjen. Håper det. Sofie er skjønn, men veldig umoden. Hun vil nok endre seg mye når hun blir voksen. Adrian og Thea er mye mer moden. 

Adele er bare rett og slett vakker.

Håper Betina kommer og hun låser seg med Mario.

Anonymkode: 76d6f...97d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Summ skrev:

Må huske på at det er mye som skal skje neste uke og finaleuken. Så det kan fort snu igjen. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må huske på at det er mye som skal skje neste uke og finaleuken. Så det kan fort snu igjen. 

Sant. 

Skrevet

Bettina er vel tilbake i Sverige for lengst, tipper de sender inn Tea K. Kjedelig i såfall! 

AnonymBruker
Skrevet

Denne sesongen tror jeg faktisk ikke produksjonen har styrt særlig mye. Gjenbruk av deltakere holder de jo alltid på med uansett.
At Kine gikk ut er jo fordi Adele prøvde å gjøre noe for Thea og alliansen hennes, ikke fordi produksjonen bestemte det.

Men altså: Jamilla!? Enten er hun maks uheldig med klippinga ellers så er hun virkelig en umoden surkjerring. Hun er jo så negativt til alt og alle, og når andre prøver å forklare seg gidder hun ikke høre på (reiser seg og går selv eller ber folk om å gå). Ja, Sofie er teit når hun prøver seg på bitchy skremmetaktikk, men hun prøvde jo å forklare for Jamilla at hun følte seg dårlig behandlet og backstabba ("føkka i ryggen"...), men Jamilla gadd ikke høre på, for det er jo bare andre som er slemme, spesielt Sofie... Jamilla er jo rene solstrålen, må vite :rolleyes:
Sofie spiller bitch mens Jamilla fremstår mer og mer som en ekte bitch. Og Sofie spiller spillet, mens Jamilla bare sutrer og dilter etter Thea i ett og alt. Hadde det ikke vært for Thea hadde Jamilla vært sendt ut for lenge siden, hun gjør jo fint lite selv. Bortsett fra å hate alle i den andre alliansen (bortsett fra Mario som hun har et fjortisaktig elsk- og hatforhold til).

Gjør meg ingenting om Sofie blir sendt ut igjen hvis hun ikke slapper litt av med det der fjollete bitch-skuespillet sitt, men aller først må Jamilla ut. Hun tar jo alt personlig og syter verre enn en bortskjemt liten unge!

Heia Tix og Adele (Kanskje). Marthe er for vimsete og bruker tiden på å blafre med øyenvippene og sole seg så Tix må ha seg ny dame. Hvis Tea K kommer inn er hun en perfekt kandidat :)

Anonymkode: 94de9...ca2

• Liker 7
Skrevet

vil heller ha Sofie en Jamilla! Tipper Sofie og Mario er i en finale for å tape. Det selger ganske bra at par som ikke er likt taper i finalen! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2019 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Sofie må seriøst skru ned volumet sitt og slutte med engelsk, jeg får angst av å høre på henne😬

Marthe må jo føle seg dum da partneren hennes sier han ville ofret finaleplassen til Sofie? 

Anonymkode: d08e9...bbf

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Det blir iallfall spennende med Sofie inne igjen. Syns det har vært tamt de siste ukene.. Snork som mange skriver her 😄 Syns Jamilla er litt som en uslepen diamant. Hun virker brutalt ærlig men ikke ondskapsfull, full av følelser som rider avsted med henne så hun handler uten å tenke på konsekvenser og å ta hensyn. Syns faktisk hun virker som den mest reale inne på hotellet. Thea er skikkelig tøff, hadde vært fortjent om hun og Henrik sto sammen i finalen 🤩 mot Tix og Bettina! Eller er det ennå mulighet for at Walid kan komme inn igjen? ?

Anonymkode: 53ea8...0ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir iallfall spennende med Sofie inne igjen. Syns det har vært tamt de siste ukene.. Snork som mange skriver her 😄 Syns Jamilla er litt som en uslepen diamant. Hun virker brutalt ærlig men ikke ondskapsfull, full av følelser som rider avsted med henne så hun handler uten å tenke på konsekvenser og å ta hensyn. Syns faktisk hun virker som den mest reale inne på hotellet. Thea er skikkelig tøff, hadde vært fortjent om hun og Henrik sto sammen i finalen 🤩 mot Tix og Bettina! Eller er det ennå mulighet for at Walid kan komme inn igjen? ?

Anonymkode: 53ea8...0ba

Jeg er helt enig. Hun er slettes ikke verre enn de andre i det hele tatt. 

Jeg er egentlig enig med deg i hele innlegget. ++ 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 6
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig Thea bare fucker med Henrik igjen, om ikke blir jeg skuffet over hvor dum hun da er.. 

Det er jo ganske sikkert at Tea K er i juryen, og Henrik ofrer Thea uten å blunke for Tea K🙄

Anonymkode: d08e9...bbf

• Liker 11
Skrevet

Tror virkelig ikke at Bettina kommer inn pga svenskene kommer aldri inn igjen.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Melinasbitch skrev:

Tror virkelig ikke at Bettina kommer inn pga svenskene kommer aldri inn igjen.

Står at det er Bettina på appen😊😊wiihu

Anonymkode: 4c451...962

• Liker 3
Skrevet

Endelig er Bettina tilbake! Håper hun knuser Sofie og Mario nå, og ikke lar seg manipulere av pisspreiken til dem. Queen is back!👑💖👏🏼 

• Liker 11
Skrevet

Redd for at Mario får muligheten til å enten låse eller splitte et par. Han kommer da til å prøve å spille ut Adrian, men får håpe han kan spille seg inn hos Adele. Føler produksjonen bærer frem Sofie og Mario, noe som er synd når Tea, Adrian og Jamilla har vært flinke til å spille taktisk. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...