Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Gjest Malika
2 timer siden, missmcbeal skrev:

For min del hørtes latteren hennes veldig skadefryd og selvtilfreds ut. Som The Kitten her sier så må det settes i sammenheng med i settingen det ble sagt. For meg var det en underliggende tone bak som sa "Jeg er bedre enn alle andre, derfor blir jeg ikke sendt ut, for en tåpelig tanke". 

Som sagt, jeg har hatt sansen for Thea før. Hun virket jordnær og søt i starten, men de siste ukene synest jeg hun har vist noen veldig usjarmerende sider ved seg selv, personlighetsmessig. Det var altså ikke en kritikk av hvordan latterens hennes hørtes ut med beskrivelser som fin eller stygg, men hva det signaliserte. Og det var utrivelig å høre på.

Jeg tolket det som en usikker og redd latter og prat om å beskytte seg selv mot det som kan bli vanskelig.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Problemet med Tea K er at hun gir opp hver gang planen hennes ikke går. Synes det er spenende å se på denne sesongen, for det er ikke en klar favoritt i år. Thea lå ann til å bli favoritten, men hun virker meget lat når det ikke kommet til spill.  Man kan se veldig godt at guttene er mer spillere en jentene, for guttene står mye tryggere en jentene. Hadde Jentene prøvd å spille mer på lag med de nye jentene som sjekket inn, så hadde de kanskje ikke måtte sjekke ut som fluer.

Anonymkode: bfc61...7d8

• Liker 1
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marthe må jo være den kjedeligste "spilleren" noen sinne... gjesp 😴

Anonymkode: 706ea...b66

Jeg glemmer at hun er der. Men det er jo en god strategi. Stå med Tix og vær anonym. Tix kommer til å få mange stemmer om han kommer i finalen.

• Liker 13

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TEA K, IKKE THEA K. 

Anonymkode: 97b85...a00

Jamen herregud. Alle skjønner jo hvilken Thea/Tea det er utifra K’en bak. Ikke noe å hisse seg opp over det vel.

Anonymkode: 7f431...200

• Liker 3
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sansen for Jamilla, tøff og artig jente👍🏼

Anonymkode: 714b7...78f

Jeg er enig! Hun skiller seg ut, og hvis man ser litt forbi at deltakerne blir klipt for å fremstå slik og slik så tror jeg hun er ei skikkelig god jente, med bein i nesa. Det ser ut som hun blir gått likt også, hvis man ser bort fra spill og kun ser på det sosiale. Jeg tror hun er supermorsom.

• Liker 3

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Døden tok henne. Jeg vil tro at hun ble sendt hjem på grunn av magen hennes, at dette var planlagt hjemreise.

Anonymkode: 686c7...eb2

Hun virket mye bedre i dag, så mye freshere ut og viste ikke tegn til at hun hadde vondt.  Hun sa vel dagen det skulle være parsermoni at hun ikke hadde vondt i magen lenger. Har hørt rykter om at det er magesår, og det kan komme og gå litt i starten med smerter. Siden hun virket bedre på dette tidspunktet tror jeg faktisk ikke at det var en planlagt hjemreise. Det var jo Adele som fikk makten, og det gir jo mening at hun fikk den siden hun var storbondens hjelper. De måtte jo få en makt. Utsendelsen og reaksjonen virket veldig ekte på meg. Jeg tenker at siden hun ikke ble sendt hjem under parsermonien så ikke hun eller produksjonen noe poeng i at hun måtte bli sendt hjem. Dette her var jo dagen etter parsermonien, så det er ingen logikk i at de plutselig skulle ombestemme seg på de timene når hun attpåtil så mye friskere ut!

• Liker 3
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...