Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Lurer på det samme. Å rote med andre enn sin partner er jo helt vanlig inne på ph. Du har Mario som rotet med Bettina og Sofie. Også har du Sofie som rotet med Henrik. Henrik rotet med Sofie. Så lenge parene står sterkt sammen, som i at tillit er der, så tror jeg ikke Thea står svakere. 

Adrian ser ut som er der for å spille, at Adele kom inn og de to connected, ser jeg ingenting galt med. Han vet at han har en lojal partner i Thea. Uten Thea hadde ikke han vært der, og omvendt. 

Det er tross alt en konkurranse som handler om tillit og populæritet, ikke om kjærlighet og utroskap på tvers av parene. Tillit bør oppstå i alle forhold uannsett. Per nå er det altfor mye løgn og backstabbing og shitsnakk, til at jeg kun klarer å heie på et par. 

Anonymkode: ed10f...a8b

Jeg skrev den kommentaren på mandag, når det virket som om ting ble annerledes

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper Tea K ryker på torsdag!!

Anonymkode: 43735...fcb

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Adele var SÅ vakker, ikke enig med tidligere kommentarer😅 Tror ikke hun har Instagram eller noen andre sosiale medier, lurer på om det er fordi hun angrer på deltagelsen? 

Anonymkode: 86512...eb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra Stavanger forresten, og tonefallet til Adele som flere synes var rart er Stavanger dialekten. Ikke alle legger sånn trykk, men nesten alle i min familie hvertfall... 

• Liker 2
Skrevet

Vet at Bergen er en fin by. Men blir man lett litt tåkete av å vokse opp der?

• Liker 17
Gjest catalula
Skrevet
6 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Vet at Bergen er en fin by. Men blir man lett litt tåkete av å vokse opp der?

Totalt gjennomtrekk. 

Skrevet
1 minutt siden, catalula skrev:

Totalt gjennomtrekk. 

images?q=tbn:ANd9GcQ3AW2fhXih6yeKBUdJeHm

• Liker 2
Skrevet

Adrian kunne vært sønnen til Dennnis og Kristin. Ser ut som flott en blanding av de to!

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Malika skrev:

Hun er pen. Det ser jo alle. Og ikke minst fører hun seg bra, er sensuell, har blikkontakt og er generelt et forførende vesen. Utseende er ikke bare flatt utseende på bilder, men en hel pakke. Og mye kan erverves med selvfølelse og personlighet istedenfor fillers og skitten sminke.

Synes hun ser søt ut. Ikke pen, ikke vakker, veldig plain Jane. Det har ingenting med fillers/sminke å gjøre, men ansiktstrekk. Hadde ikke registrert henne om vi hadde stått i samme rom. Men jaja folk har forskjellig smak :klo:

Anonymkode: af063...23c

• Liker 9
Skrevet

Lurer på hvordan Adele ser ut på parsermonien i morgen... har fortsatt ikke sett henne sminket ordentlig. Men hun er vel slik tea k og Thea plain i sminken?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fra Stavanger forresten, og tonefallet til Adele som flere synes var rart er Stavanger dialekten. Ikke alle legger sånn trykk, men nesten alle i min familie hvertfall... 

Hun har overhodet ingen Stavangerdialekt

Anonymkode: cd323...f22

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den over her mener vel at hun i utgangspunktet har Stavangerdialekt, men at hun har bodd på Østlandet så mange år at hun har lagt om til «vanlig bokmål». Høres jo godt på enkelte det! Kjenner ei fra sørlandet som også har en litt rar aksent fordi hun har lagt om dialekten!

Anonymkode: 7f431...200

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortalte Henrik til Kine hvor hjertene lå? 🤔

Anonymkode: 576dc...31c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke Stavanger-dialekt, men hun har mye tonefall derfra. Måten hun slutter mange setninger er likt stavangersk. Jeg ser dette selv på mannen min, som er østlending tilflyttet Stavanger, han snakker jo østlandsk, men har plukket opp litt av tonefallet. Veldig tydelig for oss som kjenner Stavangersk hvert fall :) 

Anonymkode: c8bd4...c0c

• Liker 11
Skrevet

Synes faktisk litt synd på Mario. Tror faktisk ikke mario hadde vært så dum og valgt Tea k over Kine. Da hadde han ikke hatt noen andre å spille med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fortalte Henrik til Kine hvor hjertene lå? 🤔

Anonymkode: 576dc...31c

For at om det kom et hemmelig oppdrag kunne Kine ta hjertet til Henrik/Adele og ta hennes plass. 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For at om det kom et hemmelig oppdrag kunne Kine ta hjertet til Henrik/Adele og ta hennes plass. 

Jo, men så fortalte han også hvor det andre hjertet lå, og det virker som at det var dét hjertet Kine skulle finne. Så det var jo ikke så smart! Men håper Kine greier det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikkeno’ .. har akkurat sett torsdagens episode på Viafree - den bare begynte rett på etter kveldens episode var ferdig .. Er det bare jeg som har sett den? Visste ikke at de la ut torsdagens på onsdag.. Med parsermonien og hele pakka!!😳🤪

Anonymkode: 8dd86...709

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke Stavanger-dialekt, men hun har mye tonefall derfra. Måten hun slutter mange setninger er likt stavangersk. Jeg ser dette selv på mannen min, som er østlending tilflyttet Stavanger, han snakker jo østlandsk, men har plukket opp litt av tonefallet. Veldig tydelig for oss som kjenner Stavangersk hvert fall :) 

Anonymkode: c8bd4...c0c

Enig. Lett gjenkjennelig! Typisk østlending som har flyttet til Stavanger (hu er opprinnelig fra Askim) - hu får Stavanger-tonefallet men ingen «skarring» på R’n .. blir mega-merkelig kombo! Hørt det før. Ikke pent! Hvis du skal «switche» dialekt så gjør det ordentlig!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Summ skrev:

Lurer på hvordan Adele ser ut på parsermonien i morgen... har fortsatt ikke sett henne sminket ordentlig. Men hun er vel slik tea k og Thea plain i sminken?

Hun var veldig «lik seg» som resten av uka. Naturlig og lett sminket - lang, lyserosa og tekkelig kjole. Søt men ikke noe WOW.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...