AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1041 Skrevet 7. mai 2019 Dette er ikke vondt ment i det hele tatt, men synes dere Adele er så pen som noen av guttene skal ha henne til å være? synes hun så veldig alminnelig ut, veldig plain Anonymkode: af063...23c 16
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1042 Skrevet 7. mai 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke vondt ment i det hele tatt, men synes dere Adele er så pen som noen av guttene skal ha henne til å være? synes hun så veldig alminnelig ut, veldig plain Anonymkode: af063...23c Nei, har tenkt det samme. Synes hun ser veldig ordinær ut. Virker litt «kjedelig» og, så ser ikke helt hva de mener Anonymkode: 7f431...200 13
Gjest loveli Skrevet 7. mai 2019 #1043 Skrevet 7. mai 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke vondt ment i det hele tatt, men synes dere Adele er så pen som noen av guttene skal ha henne til å være? synes hun så veldig alminnelig ut, veldig plain Anonymkode: af063...23c Jeg er enig, ble litt overrasket av hvor fantastisk de syntes hun var. Men jeg synes det er utrolig positivt at guttene liker ei så naturlig jente best! Hotellet har vært fullt av Instababes med superstor trent rumpe, silikon og restylane. Som gutta også likte forsåvidt. 🤣 (Thea, hun som røk, ut var jo proppa full av silikon).
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1044 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke vondt ment i det hele tatt, men synes dere Adele er så pen som noen av guttene skal ha henne til å være? synes hun så veldig alminnelig ut, veldig plain Anonymkode: af063...23c Jeg synes absolutt at hun er den flotteste inne på hotellet, selv om hun jo har et vanlig, pent utseende. Men det ligger nok mye i det at hun er ny. Nå er det jo ikke så mange på hotellet, og de fleste har de jo kjent en stund. Det er jo som regel spennende når en ny, attraktiv person kommer inn. Anonymkode: 10aa1...5bd 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1045 Skrevet 7. mai 2019 Synes Adele og Adrian lignet litt. Kanskje pga håret. 🤭 Anonymkode: 706ea...b66 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1046 Skrevet 7. mai 2019 Thea K hadde en skikkelig reaksjon på at Henrik ble valgt. Tydelig at hun var opptatt av å ikke reagere åpenlyst så hun prøvde lukke det inni seg. Var vondt å se på. Tror det skjedde en del i kulissene der. Når Triana sa til slutt at de måtte spille med hjertet så det ut som hun skulle gråte. Anonymkode: 2af5a...fe6 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1047 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Thea K hadde en skikkelig reaksjon på at Henrik ble valgt. Tydelig at hun var opptatt av å ikke reagere åpenlyst så hun prøvde lukke det inni seg. Var vondt å se på. Tror det skjedde en del i kulissene der. Når Triana sa til slutt at de måtte spille med hjertet så det ut som hun skulle gråte. Anonymkode: 2af5a...fe6 Så vi samme episode? Jeg synes Tea K var utrolig ufyselig i denne episoden der hun latterliggjorde valget og at hun absolutt ikke var i faresonen for å ryke denne uken. Anonymkode: 10aa1...5bd 23
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1048 Skrevet 7. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så vi samme episode? Jeg synes Tea K var utrolig ufyselig i denne episoden der hun latterliggjorde valget og at hun absolutt ikke var i faresonen for å ryke denne uken. Anonymkode: 10aa1...5bd Snakker kun om når Adele tok valget. Enig i at hun er ufyselig ellers idag. Anonymkode: 2af5a...fe6 1
marthesbl Skrevet 7. mai 2019 #1049 Skrevet 7. mai 2019 er det bare meg som synes at det er rart at ingen velger å splitte andreas og marthe? jeg synes de er pr dags dato det sterkeste paret der inne. men det er ikke de to som utmerker seg mest spillemessig, men som allikevel spiller.. så lenge de ligger der de er nå, så tror jeg de kan komme langt. 4
Solstrålen. Skrevet 7. mai 2019 #1050 Skrevet 7. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Henrik gjør seg veldig til. Jeg tror ikke han er så dum som han skal ha det til. Det vi har sett fra han spillemessig tyder jo på at han er mer oppegående enn mange av de andre. Selv om han tapte mot Thea her for litt siden, var det jo en real kamp. Han tok det hele også med veldig god fatning. Anonymkode: 10aa1...5bd Jeg tror også dette. Når han stod i konkurransen med mario om sant/usant så sa han blant annet at han hadde lånt alle merkeklærne som han har med på TV. Jeg tror egentlig alt det der han gjør er å spille dum for å lage TV. 1
Summ Skrevet 7. mai 2019 #1051 Skrevet 7. mai 2019 Sykt hvordan de spoiler neste episode! Man skal være ganske dum for å ikke skjønne at Mario og Tea K låste seg! 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1052 Skrevet 7. mai 2019 5 minutter siden, Summ skrev: Sykt hvordan de spoiler neste episode! Man skal være ganske dum for å ikke skjønne at Mario og Tea K låste seg! Når ble det sagt at et par kan låse seg? Er det fler som syns dette er ganske urettferdig ovenfor Kine som faktisk er syk🤔 hun har ingen sjans til å redde seg inn hos Mario 🤔 Anonymkode: bfc61...7d8 5
Tears in heaven Skrevet 7. mai 2019 #1053 Skrevet 7. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, har tenkt det samme. Synes hun ser veldig ordinær ut. Virker litt «kjedelig» og, så ser ikke helt hva de mener Anonymkode: 7f431...200 Trur at siden hun er mer en nok villig til å sprike bena,så holder vel det?😏😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1054 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, marthesbl skrev: er det bare meg som synes at det er rart at ingen velger å splitte andreas og marthe? jeg synes de er pr dags dato det sterkeste paret der inne. men det er ikke de to som utmerker seg mest spillemessig, men som allikevel spiller.. så lenge de ligger der de er nå, så tror jeg de kan komme langt. Jeg mener også de er det sterkeste paret og likt av begge aliansene, pluss tidligere deltakere. Men det er jo akkurat det det virker som om folk som er med PH ikke har skjønt, at det oftest er de som bare surfer gjennom oppholdet, koser seg og er godt likt, som vinner. I stede løper alle rundt og er de opptatt av "ta" de sterke spilleren, men overser de som virkelig ville vært en trusel i en eventuell finale. Anonymkode: 97581...253 11
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1055 Skrevet 7. mai 2019 Tror denne uken er lagt opp til at Kine skal hjem pga sykdom, og at de gjør det mer spennende med at Mario skal "backstabbe" Kine. Leste på jodel at Kine fant ut at hun hadde magesår når hun kom hjem, så hun var veldig syk. I tillegg så mister Mastiff 1 uke hvis Kine blir sendt hjem pga sykdom, da er det bedre å late som det er pga drama enn pga sykdom. Anonymkode: 84435...559 3
pessimistisk Skrevet 8. mai 2019 #1056 Skrevet 8. mai 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke vondt ment i det hele tatt, men synes dere Adele er så pen som noen av guttene skal ha henne til å være? synes hun så veldig alminnelig ut, veldig plain Anonymkode: af063...23c Er enig med deg! Hun er jo pen, men hadde ikke lagt spesielt merke til henne om jeg så henne på byen. Ser for meg at guttene reagerer sånn fordi hun skiller seg ut fra de andre jentene, og er veldig naturlig. Synes det er fint å se at de blir så gira på en jente som ser helt normal ut uten masse silikon og fillers da! 10
The Kitten Skrevet 8. mai 2019 #1057 Skrevet 8. mai 2019 På 6.5.2019 den 22.41, Summ skrev: Og Adrian viser en igjen hvor mye han bare tenker på seg selv... skjønner ikke hvorfor Thea stolte på han.. Hva er det han har vist? Hvordan har han bare tenkt på seg selv? 3
Tapas Skrevet 8. mai 2019 #1058 Skrevet 8. mai 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke vondt ment i det hele tatt, men synes dere Adele er så pen som noen av guttene skal ha henne til å være? synes hun så veldig alminnelig ut, veldig plain Anonymkode: af063...23c Det er vel bevis på at naturlig er veien å gå hvis man skal skille seg ut i en verden av fillers, extentions og silikonrumper. Helt fantastisk å se at hun også fremhever de vakre krøllene isteden for å slite håret ut med rettetang. Det er sjeldent man ser jenter rocke sine krøller. 9
Gjest Malika Skrevet 8. mai 2019 #1059 Skrevet 8. mai 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke vondt ment i det hele tatt, men synes dere Adele er så pen som noen av guttene skal ha henne til å være? synes hun så veldig alminnelig ut, veldig plain Anonymkode: af063...23c Hun er pen. Det ser jo alle. Og ikke minst fører hun seg bra, er sensuell, har blikkontakt og er generelt et forførende vesen. Utseende er ikke bare flatt utseende på bilder, men en hel pakke. Og mye kan erverves med selvfølelse og personlighet istedenfor fillers og skitten sminke.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1060 Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, The Kitten skrev: Hva er det han har vist? Hvordan har han bare tenkt på seg selv? Enig med deg. Lurer på det samme. Å rote med andre enn sin partner er jo helt vanlig inne på ph. Du har Mario som rotet med Bettina og Sofie. Også har du Sofie som rotet med Henrik. Henrik rotet med Sofie. Så lenge parene står sterkt sammen, som i at tillit er der, så tror jeg ikke Thea står svakere. Adrian ser ut som er der for å spille, at Adele kom inn og de to connected, ser jeg ingenting galt med. Han vet at han har en lojal partner i Thea. Uten Thea hadde ikke han vært der, og omvendt. Det er tross alt en konkurranse som handler om tillit og populæritet, ikke om kjærlighet og utroskap på tvers av parene. Tillit bør oppstå i alle forhold uannsett. Per nå er det altfor mye løgn og backstabbing og shitsnakk, til at jeg kun klarer å heie på et par. Anonymkode: ed10f...a8b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå