Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
25 minutter siden, Cleopatra. skrev:

Tenkte på det :ler:

"Fjøs", "intime relasjoner" og "tidsklemma" er helt ukjent for han :laugh:

Men håper på at han bare latet som da han trodde døgnet i Mexico kun har 17 timer fordi tidsforskjellen mellom Norge og Mexico er 7 timer:blink: Det kan da ikke gå an :klaske:

At de lå syv timer bak og dermed hadde et døgn på 17 timer, synes jeg nesten var kreativt. I det minste søtt!

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har Adele litt annerledes tonefall eller er det bare meg? Ikke negativt ment, hun snakker på en litt interessant måte uten at jeg klarer å sette fingeren på det. Haha

Anonymkode: 7b7a9...0e3

• Liker 7
Skrevet

Og Adrian viser en igjen hvor mye han bare tenker på seg selv... skjønner ikke hvorfor Thea stolte på han.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Adele litt annerledes tonefall eller er det bare meg? Ikke negativt ment, hun snakker på en litt interessant måte uten at jeg klarer å sette fingeren på det. Haha

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Var hun ikke fra Stavanger? Blir sikkert sånn når man i utgangspunktet har en dialekt men «gjemmer den bort» til fordel for «vanlig norsk».

Anonymkode: 7f431...200

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et lite blikk inn i neste ukes tema. Har dette vært en særdeles kjedelig sesong med tanke på ukestemaer eller er det bare meg?😳 Lite oppfinnsomt med kopiering av andre tv-programmer etc, nå også et gjensyn🙄

F8212E67-4A0A-4AF3-9D54-98932C083E2A.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Var hun ikke fra Stavanger? Blir sikkert sånn når man i utgangspunktet har en dialekt men «gjemmer den bort» til fordel for «vanlig norsk».

Hun er vel opprinnelig fra østlandet og har sikkert bodd der mesteparten av livet.

Anonymkode: 3c981...b7f

• Liker 2
Skrevet

Har Triana gitt ut en remake av Bailando? 😳

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Meadow skrev:

Har Triana gitt ut en remake av Bailando? 😳

Ja. Var nytt for meg frem til idag.

Anonymkode: 69381...fbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spent hvem Adele ender opp med. Håper Henrik. Frykter Adrian.

Anonymkode: 76d6f...97d

• Liker 4
Skrevet

Adele påstår hun er fra Askim og tror Bergensgjengen er fra Mysen...

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, minister-mio skrev:

Adele påstår hun er fra Askim og tror Bergensgjengen er fra Mysen...

#pærra

• Liker 1
Skrevet

"Når en gutt penetrer en annen gutt så er ikke det bra"

Synes ikke TIX kom så veldig bra ut her 😬

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, helloAdele skrev:

"Når en gutt penetrer en annen gutt så er ikke det bra"

Synes ikke TIX kom så veldig bra ut her 😬

Hvis man ikke er helt trangsynt, så skjønner man jo hva Andreas mente.. 

• Liker 14
Skrevet
4 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

At de lå syv timer bak og dermed hadde et døgn på 17 timer, synes jeg nesten var kreativt. I det minste søtt!

Kreativ eller bare helt blåst :laugh:

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke enig i det som sies her om Thea. Når det er overordnede klipp fra festene er hun alltid med og danser, det er kanskje kun badekar-scenen vi ser henne ta av helt, men hun sa jo også at det ikke er likt henne i sync. Jeg er heller ikke enig i at "å by på seg selv" på fest som PH-deltagerne må defineres ved å kle av seg og kline med alle. Slikt er i hvert fall ikke vanlig på de festene jeg drar på, slik oppførsel er tross alt ikke normalt blant vanlige folk. Hvis de å ligge halvnaken i et badekar er det som defineres som å delta på fest har jeg aldri deltatt og det vil jeg heller ikke gjøre, hverken på Paradise eller i det virkelige liv. 

Anonymkode: 993d6...d9f

Enig!!Synes det er ganske sjokkerende med de der nesten sex-orgiene jeg..Og synes synd på foreldrene som kanskje ser barna sine slik🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Henrik gjør seg veldig til. Jeg tror ikke han er så dum som han skal ha det til. Det vi har sett fra han spillemessig tyder jo på at han er mer oppegående enn mange av de andre. Selv om han tapte mot Thea her for litt siden, var det jo en real kamp. Han tok det hele også med veldig god fatning. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo i utgangspunktet flott å ikke skjemmes for å vise seg naken.. men måten de her ( gutta) løper rundt nakne, hopper og gnikker seg... altså jeg forstår hvorfor det ikke har vært sex enda på 🙈de oppfører seg jo som 5-åringer 🤪

Anonymkode: 3ad24...2f8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo i utgangspunktet flott å ikke skjemmes for å vise seg naken.. men måten de her ( gutta) løper rundt nakne, hopper og gnikker seg... altså jeg forstår hvorfor det ikke har vært sex enda på 🙈de oppfører seg jo som 5-åringer 🤪

Det er kanskje nettopp fordi de oppfører seg som femåringer det ikke har vært sex enda 😋

Anonymkode: 74d80...da2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje nettopp fordi de oppfører seg som femåringer det ikke har vært sex enda 😋

Anonymkode: 74d80...da2

Var det jeg mente 😊

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så fort ei jente sier hun er åpen for sex,løper gutta etter som blodigler,skal ikke mere til i den alderen 😂😂

Endret av Tears in heaven
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...