AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1001 Del Skrevet 4. mai 2019 10 timer siden, helloAdele skrev: Er det mobbing å le av noe man synes er morsomt? Det jo bare pga det så veldig komisk ut Latterliggjøring er ofte en sentral del av mobbing. Anonymkode: b031b...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1002 Del Skrevet 4. mai 2019 På 3.5.2019 den 0.28, AnonymBruker skrev: Og så har man Thea & co som spiller så det lukter svidd, samtidig som alle andre er "slanger" . Jeg måtte bare le av Adrian som sa til Severin at "jeg hadde aaaaldri sabotert asså!" Særlig, hadde det vært Mario som hadde vært storbonde hadde de jobbet hardt med å ødelegge for ham! Hadde jeg vært PH-babe hadde jeg nok vært litt betatt av ham ja Anonymkode: 94de9...ca2 De er da hvert fall ærlige om at de spiller og står for det de gjør. De andre leker bare supersnille, mens de oppfører seg som idioter bak ryggen på folk. Anonymkode: d08e9...bbf 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. mai 2019 #1003 Del Skrevet 4. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De er da hvert fall ærlige om at de spiller og står for det de gjør. De andre leker bare supersnille, mens de oppfører seg som idioter bak ryggen på folk. Anonymkode: d08e9...bbf Jeg tror Adrian kunne vært troendes til å sabotere i form av å ikke legge ned mye innsats i ukesoppdraget, men ikke å sabotere andre sitt arbeid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1004 Del Skrevet 5. mai 2019 14 timer siden, The Kitten skrev: Jeg tror Adrian kunne vært troendes til å sabotere i form av å ikke legge ned mye innsats i ukesoppdraget, men ikke å sabotere andre sitt arbeid. Enig. Anonymkode: d08e9...bbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1005 Del Skrevet 5. mai 2019 hvorfor må folk være ærlige, det er jo et spill. blir bra tv av det Anonymkode: 935d8...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1006 Del Skrevet 5. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: De er da hvert fall ærlige om at de spiller og står for det de gjør. De andre leker bare supersnille, mens de oppfører seg som idioter bak ryggen på folk. Anonymkode: d08e9...bbf Det at Thea bare tenker på seg selv viste hun allerede i uke 1. Jamilla har vist at hun er ego de fleste ganger hun har åpnet munnen. De andre har faktisk vært en gruppe som har hatt det gøy sammen og vært hyggelig over for hverandre selv om de har konkurrert ellers. Anonymkode: b031b...9cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1007 Del Skrevet 5. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at Thea bare tenker på seg selv viste hun allerede i uke 1. Jamilla har vist at hun er ego de fleste ganger hun har åpnet munnen. De andre har faktisk vært en gruppe som har hatt det gøy sammen og vært hyggelig over for hverandre selv om de har konkurrert ellers. Anonymkode: b031b...9cb Hyggelig ovenfor hverandre, mens de har pratet dritt bak ryggen deres ja. Anonymkode: d08e9...bbf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1008 Del Skrevet 5. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hyggelig ovenfor hverandre, mens de har pratet dritt bak ryggen deres ja. Anonymkode: d08e9...bbf De er hyggelige, men de spiller, fordi det er et spill. De forstår at det er et spill og de er venner, selv om de vet at de spiller mot hverandre. De vet at der er et sted hvor spillet slutter og vennskap begynner. Dette i motsettning til Thea og Jamilla som er ikke hyggelig over for folk. Siden de spiller mot noen må de misslike de. Spesielt Jamilla ser ikke ut til å evne å skille mellom et spill og deltakerne. Det gjelder ikke bare når de snakker taktikk. Det gjelder også på festene hvor man burde kunne legge ting litt til side. Henrik forsøkte for eksempel å være hyggelig med Jamilla. Hva gjorde hun. Hun fløy i strupen på han under ene frokosten. Thea ser du er totalt likegyldig med hva som skjer med de andre. Du ser det på den siste parsermonien. Thea sitter med tidenes mest kalde og likegyldige blikk. Den eneste gangen Thea viste noe vilje til å ha det gøy sammen med de andre var den gangen i badekarret. Anonymkode: b031b...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1009 Del Skrevet 5. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor må folk være ærlige, det er jo et spill. blir bra tv av det Anonymkode: 935d8...804 Enig i at man ikke trenger å være ærlig om det som gagner en spillemessig, men det gjør jo bare deltakerne dumme som brød når de later som at de ikke spiller i det hele tatt. Det at jeg skriver "later" her blir jo også feil, siden de tror jo faktisk på det skvipet de forteller om at de aldri kunne ha spilt så skittent når de likevel gjorde det for en knippe uker siden. Ja, jeg sikter her til Mario og co. Det at man gir to like avtaler til noen for å få den ene ut er helt fair siden det tross alt er et spill, men man blir jo skrekkelig ufyselig når man later som at man aldri kunne ha gjort noe slikt og slakter andre i etterkant for å gjøre det samme. Det å være ærlig om at man spiller er ikke et problem fordi det er jo det alle gjør. De som blånekter at det gjør det blir jo da slanger (som Thea beskriver det). Anonymkode: 10aa1...5bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1010 Del Skrevet 5. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig i at man ikke trenger å være ærlig om det som gagner en spillemessig, men det gjør jo bare deltakerne dumme som brød når de later som at de ikke spiller i det hele tatt. Det at jeg skriver "later" her blir jo også feil, siden de tror jo faktisk på det skvipet de forteller om at de aldri kunne ha spilt så skittent når de likevel gjorde det for en knippe uker siden. Ja, jeg sikter her til Mario og co. Det at man gir to like avtaler til noen for å få den ene ut er helt fair siden det tross alt er et spill, men man blir jo skrekkelig ufyselig når man later som at man aldri kunne ha gjort noe slikt og slakter andre i etterkant for å gjøre det samme. Det å være ærlig om at man spiller er ikke et problem fordi det er jo det alle gjør. De som blånekter at det gjør det blir jo da slanger (som Thea beskriver det). Anonymkode: 10aa1...5bd ☝🏻 Anonymkode: d08e9...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1011 Del Skrevet 6. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: De er hyggelige, men de spiller, fordi det er et spill. De forstår at det er et spill og de er venner, selv om de vet at de spiller mot hverandre. De vet at der er et sted hvor spillet slutter og vennskap begynner. Dette i motsettning til Thea og Jamilla som er ikke hyggelig over for folk. Siden de spiller mot noen må de misslike de. Spesielt Jamilla ser ikke ut til å evne å skille mellom et spill og deltakerne. Det gjelder ikke bare når de snakker taktikk. Det gjelder også på festene hvor man burde kunne legge ting litt til side. Henrik forsøkte for eksempel å være hyggelig med Jamilla. Hva gjorde hun. Hun fløy i strupen på han under ene frokosten. Thea ser du er totalt likegyldig med hva som skjer med de andre. Du ser det på den siste parsermonien. Thea sitter med tidenes mest kalde og likegyldige blikk. Den eneste gangen Thea viste noe vilje til å ha det gøy sammen med de andre var den gangen i badekarret. Anonymkode: b031b...9cb VI ser da bare ca 40 minutters filming fra en hel dag/kveld der? Så for alt vi vet kan det ha vært nok av lignende «badekar-episoder og annet gøy Thea har vært med på 🙄 Anonymkode: 3ad24...2f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1012 Del Skrevet 6. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: VI ser da bare ca 40 minutters filming fra en hel dag/kveld der? Så for alt vi vet kan det ha vært nok av lignende «badekar-episoder og annet gøy Thea har vært med på 🙄 Anonymkode: 3ad24...2f8 Og det gjelder bare Thea ..... ? ........ og ikke "slangene"..? Anonymkode: b031b...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1013 Del Skrevet 6. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det gjelder bare Thea ..... ? ........ og ikke "slangene"..? Anonymkode: b031b...9cb Har den du siterer skrevet det da? Anonymkode: 10aa1...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 6. mai 2019 #1014 Del Skrevet 6. mai 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har den du siterer skrevet det da? Anonymkode: 10aa1...5bd Hørtes jo litt slik ut, siden de andre høres ut til å ha det gøy sammen, og alt det Thea er med på, blir klippet bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1015 Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg er ikke enig i det som sies her om Thea. Når det er overordnede klipp fra festene er hun alltid med og danser, det er kanskje kun badekar-scenen vi ser henne ta av helt, men hun sa jo også at det ikke er likt henne i sync. Jeg er heller ikke enig i at "å by på seg selv" på fest som PH-deltagerne må defineres ved å kle av seg og kline med alle. Slikt er i hvert fall ikke vanlig på de festene jeg drar på, slik oppførsel er tross alt ikke normalt blant vanlige folk. Hvis de å ligge halvnaken i et badekar er det som defineres som å delta på fest har jeg aldri deltatt og det vil jeg heller ikke gjøre, hverken på Paradise eller i det virkelige liv. Anonymkode: 993d6...d9f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 6. mai 2019 #1016 Del Skrevet 6. mai 2019 På 5.5.2019 den 18.09, AnonymBruker skrev: De er hyggelige, men de spiller, fordi det er et spill. De forstår at det er et spill og de er venner, selv om de vet at de spiller mot hverandre. De vet at der er et sted hvor spillet slutter og vennskap begynner. Dette i motsettning til Thea og Jamilla som er ikke hyggelig over for folk. Siden de spiller mot noen må de misslike de. Spesielt Jamilla ser ikke ut til å evne å skille mellom et spill og deltakerne. Det gjelder ikke bare når de snakker taktikk. Det gjelder også på festene hvor man burde kunne legge ting litt til side. Henrik forsøkte for eksempel å være hyggelig med Jamilla. Hva gjorde hun. Hun fløy i strupen på han under ene frokosten. Thea ser du er totalt likegyldig med hva som skjer med de andre. Du ser det på den siste parsermonien. Thea sitter med tidenes mest kalde og likegyldige blikk. Den eneste gangen Thea viste noe vilje til å ha det gøy sammen med de andre var den gangen i badekarret. Anonymkode: b031b...9cb Leste bloggen til Thea her om dagen. Hun fikk kyssesyken i fjor sommer og sliter fortsatt med ettervirkninger av det, og hun sover visst ekstremt mye og er en del trøtt, hun sa det var derfor hun ofte så så trøtt ut. Det er noe jeg har lagt merke til, at hun kan se veldig trøtt ut/likegyldig ut på PH, men som hun forklarte i bloggen så skyldes det altså ettervirkninger av kyssesyken. Så hun er nok ikke likegyldig, bare veldig trøtt og sliten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 6. mai 2019 #1017 Del Skrevet 6. mai 2019 Norsklæreren til Henrik. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1018 Del Skrevet 6. mai 2019 2 timer siden, missmcbeal skrev: Leste bloggen til Thea her om dagen. Hun fikk kyssesyken i fjor sommer og sliter fortsatt med ettervirkninger av det, og hun sover visst ekstremt mye og er en del trøtt, hun sa det var derfor hun ofte så så trøtt ut. Det er noe jeg har lagt merke til, at hun kan se veldig trøtt ut/likegyldig ut på PH, men som hun forklarte i bloggen så skyldes det altså ettervirkninger av kyssesyken. Så hun er nok ikke likegyldig, bare veldig trøtt og sliten. Mye annet hun har krefter til der inne da.... Anonymkode: b031b...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 6. mai 2019 #1019 Del Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, MortenMinstelønn skrev: Norsklæreren til Henrik. Tenkte på det "Fjøs", "intime relasjoner" og "tidsklemma" er helt ukjent for han Men håper på at han bare latet som da han trodde døgnet i Mexico kun har 17 timer fordi tidsforskjellen mellom Norge og Mexico er 7 timer Det kan da ikke gå an 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1020 Del Skrevet 6. mai 2019 5 minutter siden, Cleopatra. skrev: Men håper på at han bare latet som da han trodde døgnet i Mexico kun har 17 timer fordi tidsforskjellen mellom Norge og Mexico er 7 timer Det kan da ikke gå an Ja, herregud. Man kan vel ikke være så kunnskapsløs. Anonymkode: 69381...fbd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå