Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Håper ikke Kine er dum nok til å velge Mario. Han vil så med henne så lenge han trenger en partner, men det sekundet Henrik er ute eller Sofie kommer inn igjen så er Kine fucked. 

Syns det er teit av produksjonen å spoile morgendagen igjen da. Det er jo åpenbart at det er Kine som får to bak seg i morgen når vi får se at hun griner. 

Anonymkode: 993d6...d9f

• Liker 14
AnonymBruker

Dette her er så tidenes LOL. I previewen for morgendagens episode tok de vekk lyden da det ble røpet hvilken konkurranse som ble valgt, SAMTIDIG SOM MAN SÅ TYDELIG KAN LESE KONKURRANSEN PÅ LEPPENE. Produksjonen er jo en flokk med amøber. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 20
AnonymBruker
21 timer siden, Lita_go skrev:

Så sånn ut!😁

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde Tix og Marthe sex?🧐

Anonymkode: 7689f...6cb

Synes det så ut som hun lå oppå han med bena samla og at han holdt på rumpa hennes. Jeg tolket det slik at de bare kyssa🤔

Anonymkode: 7f431...200

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her er så tidenes LOL. I previewen for morgendagens episode tok de vekk lyden da det ble røpet hvilken konkurranse som ble valgt, SAMTIDIG SOM MAN SÅ TYDELIG KAN LESE KONKURRANSEN PÅ LEPPENE. Produksjonen er jo en flokk med amøber. 

Jaa, jeg tenkte akkurat det samme! Alle med litt IQ klarte vel å tyde det som ble sagt. Sjukt irriterende hvor mye de har spoila ved de previewene sine i år - er helt tragisk! Ødelegger så voldsomt for spenningen.

Anonymkode: 7f431...200

• Liker 12
AnonymBruker

Jeg blir så irritert over at Mario er så dobbeltmoralsk.. Helt greit at han saboterer, lyver og lurer folk for det er jo tross alt et spill - men gud forby at noen gjør det mot hans allianse, for da er de skitne og falske🙄🙄

Anonymkode: d08e9...bbf

• Liker 14

håper dere som var så på jamilla sin side da hun kom inn virkelig har skiftet side.. makan til lite voksent menneske skal man jaggu lete lenge etter. alt skal jo bare handle om hun. nå har jeg aldri likt hun, og kommet aldri til å gjøre det heller. håper hun ryker på hue og ræva ut...

• Liker 5

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, marthesbl skrev:

håper dere som var så på jamilla sin side da hun kom inn virkelig har skiftet side.. makan til lite voksent menneske skal man jaggu lete lenge etter. alt skal jo bare handle om hun. nå har jeg aldri likt hun, og kommet aldri til å gjøre det heller. håper hun ryker på hue og ræva ut...

Det var litt rar oppførsel av henne da de skulle handle, men likevel kan jeg forstå poenget hennes. Det var flere som saborterte for han så hvorfor skal han da ønske å dele med de som har sabortert for ham? Men måten hun la det frem på var ikke noe bra nei:sjokkbla: Kunne heller sikkert ha brukt 50 pesos på dem selv der og da, og 50 pesos på resten av gjengen.

Anonymkode: 686c7...eb2

• Liker 7
AnonymBruker
2 timer siden, marthesbl skrev:

Nå er de fleste av oss ikke 14-åringer, og kan derfor klare å ha mer enn én tanke i hodet samtidig. 

• Liker 14
Annonse
AnonymBruker
18 minutter siden, dirtyzecret skrev:

Hei alle!

Jeg registrerte meg bare for å si at hun Jamila er helt forferdelig.

Edit: beklager personangrep, men melder du deg på Paradise er det kjekt å vite at folk vil gjøre seg opp en mening.

Også er hun sååå fantastisk god i virkeligheten a gitt :) alle som melder seg på realityprogram gjør seg til. Melina er også helt fantastisk men jo mer gæren man er, jo mer oppmerksomhet får man = mer penger.. og ja, jeg kjenner til begge to fra virkeligheten i og med at jeg sier noe slikt. 

Anonymkode: 4c451...962

• Liker 3
51 minutter siden, dirtyzecret skrev:

Hei alle!

Jeg registrerte meg bare for å si at hun Jamila er helt forferdelig.

Edit: beklager personangrep, men melder du deg på Paradise er det kjekt å vite at folk vil gjøre seg opp en mening.

Det sier egentlig mest om deg at du registrerer deg kun for å slenge dritt...

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...