Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gjerne hatt en annen personlighet enn den jeg har, folk liker den ikke. Men jeg oppfører meg aldri dårlig eller slemt. 

Anonymkode: f7669...d78

Går på kjemi,da må man finne mennesker som er lik dem selv. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppførsel og personlighet er ikke det samme! Her er det mange som skriver at hun har en ræva personlighet... sier bare ag det ikke er noe bedre å snakke dritt om personligheten enn om utseende. 

Anonymkode: f7669...d78

Ehhhh.... 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Skrevet

Under forrige episode kom det jo tydelig frem for alle at Sofie hadde en plan om å stå med Tix i finalen og ikke Mario. 

Det ble også påstått at Thea kommer til å bytte ut Adrian,

Skjønner ikke Mario at Sophie ville byttet ham ut med Tix om hun mente det sanket mer stemmer i en finale?

Skjønner ikke de andre at Thea ikke kommer til å bytte ut Adrian. Hun er lojal. Tviler på at han bytter ut henne også. Ja, han har ofret partnere før. men det har vært for å sikre seg selv. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, The Kitten skrev:

Under forrige episode kom det jo tydelig frem for alle at Sofie hadde en plan om å stå med Tix i finalen og ikke Mario. 

Det ble også påstått at Thea kommer til å bytte ut Adrian,

Skjønner ikke Mario at Sophie ville byttet ham ut med Tix om hun mente det sanket mer stemmer i en finale?

Skjønner ikke de andre at Thea ikke kommer til å bytte ut Adrian. Hun er lojal. Tviler på at han bytter ut henne også. Ja, han har ofret partnere før. men det har vært for å sikre seg selv. 

Jeg ser egentlig for meg en finale med Thea og Henrik der de vinner. Men jeg håper jo selvsagt at Thea og Adrian står sammen til slutten og at de får seieren. 

• Liker 7
Skrevet

Dyreelskere vil garantert reagere på kvelds episode.. 

Høner som står bundet fast etter foten. Kun for å være en del av kulissene i temauken .

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kindagirl skrev:

Høner som står bundet fast etter foten. Kun for å være en del av kulissene i temauken .

Selv jeg reagerte på dette, og jeg tar ikke en sentral rolle i kampen for dyrevelferd. 

• Liker 8
Skrevet

Reagerte jeg og. Stakkars dyr. Reaksjoner på jodel også ser jeg.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, morsomt at så mange reagerer på "dyrevelferden" til dyra på PH. Si meg: Spiser dere kjøtt? Eller drikker melk? 

Jeg spiser kjøtt sjæl, men syns det er noe dobbeltmoral ute å går når folk reagerer på at en høne blir bundet fast i foten, når tusenvis at høner og kyllinger lider hvert år før slakting og kuer blir tvunget til å produsere masse melk inne i trange båser året rundt.

Noe rart er det å bruke levende dyr som en del av settet på PH, men altså... Lurer litt på hvor skillet når det gjelder moralen om dyr som blir bundet fast i noen timer, kontra noen måneder/år.

For ordens skyld: Jeg kjøper ikke kjøttet jeg spiser i butikken.

Anonymkode: dc6e0...994

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, morsomt at så mange reagerer på "dyrevelferden" til dyra på PH. Si meg: Spiser dere kjøtt? Eller drikker melk? 

Jeg spiser kjøtt sjæl, men syns det er noe dobbeltmoral ute å går når folk reagerer på at en høne blir bundet fast i foten, når tusenvis at høner og kyllinger lider hvert år før slakting og kuer blir tvunget til å produsere masse melk inne i trange båser året rundt.

Noe rart er det å bruke levende dyr som en del av settet på PH, men altså... Lurer litt på hvor skillet når det gjelder moralen om dyr som blir bundet fast i noen timer, kontra noen måneder/år.

Det er jo ikke dobbeltmoral når noen reagerer på et fastbundet høns som ikke har noe som helst nytteverdi for noe som helst. Det skulle bare være en effekt for et valgt tema. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kindagirl skrev:

Hva er problemet?

Anonymkode: 69381...fbd

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veganer ;)

Skrevet
5 timer siden, kindagirl skrev:

Veganer ;)

Det er jo sant? Jeg er ikke veganer

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, kindagirl skrev:

Veganer ;)

Vet du hva, jeg ser meg frabedt å bli kalt veganer bare fordi jeg syns det er dobbeltmoral å sutre over en høne som blir bundet fast i et par timer, kontra dyr som står hele livet så og si i bås. For all del, folk kan jo syns det er teit, men dyremishandling? Se til alle hundene som står bundet fast her hjemme da, er det dyremishandling? Er det noe bedre å støtte filmer som bruker dyr som rekvisitta? 

Tro hva du vil, men jeg spiser kjøtt, men det kjøttet kommer fra en lokal slakter hvor jeg har garanti for at dyra har hatt et bra liv før de dør.

Skrevet

Pliz ikke la dette bli en tråd om diskusjon av dyrevelfærd!! 

• Liker 13
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan denne uka fungerer. Ukesoppdraget ble sabotert, men er det positivt at det blir sabotert eller ikke? Er det bra at de klarer ukesoppdraget slik at de kan gi en fredning til den de vil? I tilfelle vil det være svært negativt å ha ødelagt, da får man ingen fredning. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvordan denne uka fungerer. Ukesoppdraget ble sabotert, men er det positivt at det blir sabotert eller ikke? Er det bra at de klarer ukesoppdraget slik at de kan gi en fredning til den de vil? I tilfelle vil det være svært negativt å ha ødelagt, da får man ingen fredning. 

Altså på Farmen er det jo negativt å ikke få godkjent ukesoppdraget pga de får ikke penger til å handle på markedet, og storbonden får ikke kniv. 

Aner ikke hvordan det fungerer på PH, kniven er vel fredning da, som nå ikke går til storbonden.. aner ikke 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cf193...0a3

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså på Farmen er det jo negativt å ikke få godkjent ukesoppdraget pga de får ikke penger til å handle på markedet, og storbonden får ikke kniv. 

Aner ikke hvordan det fungerer på PH, kniven er vel fredning da, som nå ikke går til storbonden.. aner ikke 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: cf193...0a3

Ja, jeg skjønner. De har allerede gjennomskuet at Mario står bak, så om de skulle klart det nå og fått fredning, så går det jo bare utover de som har ødelagt sjansene sine til å få tildelt fredning. 

Skrevet

Jeg tipper Mario blir valgt til førstekjempe og så velger han Adrian til andrekjempe. Men følger de vanlig farmenopplegg så får da Adrian velge gren. 

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Synest det hadde vært passende om det gikk ut over alle nå, og at straffen var at de måtte spise havregrynsgrøt resten av uken og ingen tilgang til alkohol 😝 

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg tipper Mario blir valgt til førstekjempe og så velger han Adrian til andrekjempe. Men følger de vanlig farmenopplegg så får da Adrian velge gren. 

Tror du ikke Mario kanskje heller tenker hva som er best for seg selv? Å velge Adrian er vel kanskje ikke så lurt dersom det blir en fysisk konkurranse, da er det jo lurere for Mario å velge f.eks. Marius for egen overlevelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...