Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer bare på hva Tix driver med?! Velger Marthe, men han sier ingenting fint om henne. I stedet for å gi henne en klem å vise at han er glad han valgte henne og støtter henne, så går han raskt til Mario for å gi han klem (samtidig som Mario holder rundt Sofie)?!, og det er Tea Kristine han går med opp trappa. Så setter han seg å gråter så T.K må trøste. Hva med partneren? Tydelig at han spiller mer på Mario og Henrik sin side, og velger de over Marthe.

Anonymkode: 9e53a...5f3

Det kan jo være så enkelt som at han så at det var de som var mest lei seg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på om jeg hadde grått så mye om jeg hadde vært med i programmet? Jeg er vanligvis emosjonell, men kan ikke se for meg at jeg hadde blitt så lei meg egentlig... Mulig man ikke forstår hvor knyttet man blir til hverandre om man ikke har vært der, som de selv sier 

Anonymkode: 558f0...5c7

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Evelynita skrev:

Haha fy faen den par seremonien skal jeg huske lenge. Haha. Jeg skrek faktisk høyt for meg selv! Jamilla er så fuckings rå. Hu blir behandla som søppel men står på. Samme med Thea. Fy faen de er rå. Sofie og Mario er tidenes hyklere og jeg unner de ingenting godt. Hu står faktisk å TRUER Jamilla. Herre jesus kristus! Dette var for deilig 😂

-Ja men.. Vil du ikke heller ha en partner du kan stå med?

-NÆH.

Ingen lange tåpelige bortforklaringer. Bare fantastisk, pur faen fra Jamilla. :nigo: Aldri om jeg hadde klart å holde ryggen så rak med så mye hets rundt meg. 

Skrevet
Just now, Tamsi said:

-NÆH.

Ingen lange tåpelige bortforklaringer. Bare fantastisk, pur faen fra Jamilla. :nigo: Aldri om jeg hadde klart å holde ryggen så rak med så mye hets rundt meg. 

En klassiker :laugh:

• Liker 17
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Merkelig å observere at noen deltakere nærmest truer med å lage helvete om makten går utover dem, men mener at de andre må tåle det samme siden det er et spill. 

Dobbelmoral much...?

AnonymBruker
Skrevet

Hurra for at Andreas valgte Marthe og for at Sofie er ute! 

Jamila og Thea er noen av de tøffeste jeg har sett på paradise. Men håper likevel Jamila ryker snart. Hun er ikke særlig hyggelig og alt for mye drama. Mario også for den saks skyld. 

Anonymkode: 97581...253

• Liker 6
Skrevet
37 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Merkelig å observere at noen deltakere nærmest truer med å lage helvete om makten går utover dem, men mener at de andre må tåle det samme siden det er et spill. 

Dobbelmoral much...?

Det er sjeldent jeg er 100 % enig med deg, men denne gangen er jeg det. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, The Kitten skrev:

Heia Thea og Adrian! Taktisk sett tror jeg Tix står langt tryggere med Marthe enn han ville gjort med Sophie. Hun kunne når som helst ha funnet på å gå tilbake til Mario. 

Helt enig. Dessuten tror jeg tix og Marthe kunne sanket MANGR stemmer i finalen. Begger er godt likt av folk fra begge aliansene. 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamila og Thea er noen av de tøffeste jeg har sett på paradise. Men håper likevel Jamila ryker snart. Hun er ikke særlig hyggelig og alt for mye drama. Mario også for den saks skyld. 

Jeg tenkte på dette med Jamilla. Det virker jo som om Adrian og Thea genuint liker henne som person. Må jo være en grunn til det og tror ikke det bare handler om klipping og liming. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Thea og Jamilla hang ut to profiler i kveld på instastory, pga stygge kommentarer. Den eldste gutten er født i 02, og jenta 06. Hva syns dere om at de henger de ut slik? 

Anonymkode: 84435...559

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Dessuten tror jeg tix og Marthe kunne sanket MANGR stemmer i finalen. Begger er godt likt av folk fra begge aliansene. 

Det tror jeg og. Marthe er kanskje ganske anonym der inne, men hun har ikke skaffet seg noen fiender. Sånn sett ville Thea og Adrian stilt svakere, men er enig med det Adrian sa. Det er ikke noe poeng i å gi opp. Å vise at man kjemper har jo også vist seg å til syvende og vist seg at selv de i den største alliansen noen ganger har respekt for det i finalen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åhh Adrian virker å ha en fin personlighet ❤️ Heia Adrian og Thea! 

Anonymkode: 82c6f...faa

• Liker 17
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thea og Jamilla hang ut to profiler i kveld på instastory, pga stygge kommentarer. Den eldste gutten er født i 02, og jenta 06. Hva syns dere om at de henger de ut slik? 

Jeg må nesten vite hvem som ble hengt ut og hva de ble hengt ut for før jeg kan svare. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, The Kitten skrev:

Lurer bare på hva Tix driver med?! Velger Marthe, men han sier ingenting fint om henne. I stedet for å gi henne en klem å vise at han er glad han valgte henne og støtter henne, så går han raskt til Mario for å gi han klem (samtidig som Mario holder rundt Sofie)?!, og det er Tea Kristine han går med opp trappa. Så setter han seg å gråter så T.K må trøste. Hva med partneren? Tydelig at han spiller mer på Mario og Henrik sin side, og velger de over Marthe.

Anonymkode: 9e53a...5f3

Du måtte bare skrive identisk kommentar på begge PH-trådene?

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun lager ikke noe mer drama enn de andre kjerringene. Så ser ikke hvor du har fra at hun er en dramaqueen.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var på sin plass, slik at de ungene lærer til neste gang at man ikke bare slenger dritt på nettet uten at det får konsekvenser.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Tamsi skrev:

-NÆH.

Det virker litt som at "gruppa" tror de er på et datingprogram og at de har glemt at det er en konkurranse og et spill. Javel, så er dere forelska eller hva enn, men det gir dere ikke automatisk fredning ut sesongen.

Anonymkode: 19b4d...c74

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virker litt som at "gruppa" tror de er på et datingprogram og at de har glemt at det er en konkurranse og et spill. Javel, så er dere forelska eller hva enn, men det gir dere ikke automatisk fredning ut sesongen.

Anonymkode: 19b4d...c74

De er klar over at det er et spill når det er de som har kontroll over spillet. Jeg gikk tilbake og så på nytt episoden der Bettina røk igår, for å se om jeg husket riktig hvor ille det var. En hel episode der de holder rundt og trøster Bettina, forsikrer om at de aldri ville sendt henne ut, ihvertfall ikke sånn, ikke nå. Så sier Mario inn i kamera at "dette er et spill og jeg må tenke på partneren min og meg selv."

Håper Thea K så gårsdagens episode, det må være så rart å se hvordan det egentlig stod til der inne. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns Mario skal ha credd for reaksjonen på rommet😁 han snakka med Jamilla og sov i samme seng😁

Anonymkode: bfc61...7d8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som skrev til Jamilla kalte henne apekatt, ba henne dra tilbake til Afrika for å utføre det hun var ment for, nemlig slavearbeid.......så, ja, synes det var helt greit at hun belyste dette. Helt uakseptabel oppførsel fra denne gutten og det er bare fint at han ser at det han slenger ut ifra seg på nett får konsekvenser. Jamilla tok tydeligvis også kontakt med foreldrene, som bare beklaget seg. Tommel opp Jamilla! 

Anonymkode: 1d29e...28a

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...