Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Når Thea holdt på i den andre delen, i den røde kjolen, så var det et øyeblikk det kom en sånn sommerfugl i skrittet hennes.

Var hun uten truse? :hakeslepp: .. eller tar jeg feil?

Vise musa for å vinne ... Håper det i så fall var et uhell.. 

Anonymkode: b031b...9cb

Hun hadde nok på seg truse, men det er ikke alltid den dekker de riktige delene om man er i mye bevegelse.

Edit: Slik jeg husker det var selve trusa også synlig under deler av opptreden.

Endret av noragrets
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Hun hadde gulltruse på, som var en del av den første outfiten. Var nok med vilje at det skulle ut som hun viste noe, men så va det bare en gulltruse. Synest faktisk det var ganske morsomt akkurat det der. 

Ja, produksjonen ville nok bare gjøre det ekstra dristig med den sommerfuglen. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 4
Skrevet
På 24.4.2019 den 17.23, Bose skrev:

Lurer på om folk der hadde likt Sofie om hun var mindre pen. Tror de ville syntes hun var irriterende og plagsom da

Husker du ikke Simone Boyle?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes en annen tråd for det, spoilertråden!! Oppsøk den heller enn å ødelegge Paradise for oss som ser episodene på tv3! Sjæl!

Anonymkode: 686c7...eb2

Å herregud! Dropp å gå inn her da. Dersom du ikke har sett en episode, så vent. Er ikke opp til andre å ta hensyn til deg. Tror forresten Sofie røk i dag, leste det på Face.

Anonymkode: 911cd...6f6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud! Dropp å gå inn her da. Dersom du ikke har sett en episode, så vent. Er ikke opp til andre å ta hensyn til deg. Tror forresten Sofie røk i dag, leste det på Face.

Enig! Dropp å gå inn her hvis du ikke vil vite!!

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Dropp å gå inn her hvis du ikke vil vite!!

Det er vel kanskje en grunn til at dere har droppet å følge med på spoiler-tråden også da kanskje? Dere ønsker ikke å lese ALL spoiler, og vi ønsker heller ikke spoiler fra dagens usette episode! Uansett er denne tråden ryddet av spoiler så moderatorene er enig med meg om at spoiling ikke skal skje i denne tråden...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger adrian😁 håper han vinner!

Anonymkode: 1b4e2...63d

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Selv om NOEN ødela for oss i tråden slik at exiten ikke var langt på nær så tilfredsstillende som den kunne ha vært, må jeg si at jeg koste meg mye da Sofie røk ut :) Mario next!

• Liker 4
Skrevet

Herlig at Sofie røk ut! Reaksjonen til Mario ved parsermonien når han ba Adrian om å holde kjeft blir for dumt. Det må gå an å skille mellom spill og følelser. 

• Liker 29
Skrevet

Jeg blir nesten skremt over den lykkefølelsen jeg sitter igjen med etter denne episoden. Noe så utrolig tilfredsstillende!! De var så bitre at jeg kunne kjenne smaken i munnen, hykleriet nådde nye høyder igjen, noen så dårlige tapere har jeg ikke sett maken til i hele mitt liv. 

Åå, jeg er så full i skadefryd at jeg føler meg forgiftet. Måtte hun aldri bli tatt inn igjen.

Skrevet

Heia Thea og Adrian! Taktisk sett tror jeg Tix står langt tryggere med Marthe enn han ville gjort med Sophie. Hun kunne når som helst ha funnet på å gå tilbake til Mario. 

• Liker 17
Skrevet

"Tror de fleste her er dritt jævla lei av holdningen til Jamilla", sier jo Sofie før parseremonien.
Som om det ikke er folk der inne som er dritt lei av Sofie :laugh:
Og reaksjonen hennes og ikke minst Mario sin, er jo helt utrolig. Ekstremt barnslige. Mario med "hold kjeft" til Adrian og Sofie med "gidder ikke å klemme noen av dere andre".
Merker jeg fikk ekstra sans for Adrian etter denne episoden! Og liker virkelig Thea. Heia dem to!

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

The queen (bitch) has left the building!! 😄

Anonymkode: 43735...fcb

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Cleopatra. skrev:

"Tror de fleste her er dritt jævla lei av holdningen til Jamilla", sier jo Sofie før parseremonien.
Som om det ikke er folk der inne som er dritt lei av Sofie :laugh:
Og reaksjonen hennes og ikke minst Mario sin, er jo helt utrolig. Ekstremt barnslige. Mario med "hold kjeft" til Adrian og Sofie med "gidder ikke å klemme noen av dere andre".
Merker jeg fikk ekstra sans for Adrian etter denne episoden! Og liker virkelig Thea. Heia dem to!

Adrian og Thea var jo de som fremsto som de mest empatiske under parseremonien. Adrian er vel 24, så det er naturlig at han er mer moden enn f. Mario, men Thea og Sofie er vel like gammel... Likevel er Thea langt mer voksen enn Sofie. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Digger at Sofie røk idag!!! Thea og Adrian må vinne!! Bra av tix og velge Marthe. Mye tryggere det enn Sofie. 

Btw.. Har tix ticks? Ser han ofte rister på hodet. Om det er derfor han har det kallenavnet?

Anonymkode: 76d6f...97d

• Liker 11
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Digger at Sofie røk idag!!! Thea og Adrian må vinne!! Bra av tix og velge Marthe. Mye tryggere det enn Sofie. 

Btw.. Har tix ticks? Ser han ofte rister på hodet. Om det er derfor han har det kallenavnet?

Han sa i en episode på Firestjerners middag at han har touretts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Han sa i en episode på Firestjerners middag at han har touretts

Ja. Tilbakevendende ticks. Jaja gjør nå ikke noe det. Skjønn gutt uansett😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte akkurat det samme istad😳

• Liker 2
Gjest Evelynita
Skrevet

Haha fy faen den par seremonien skal jeg huske lenge. Haha. Jeg skrek faktisk høyt for meg selv! Jamilla er så fuckings rå. Hu blir behandla som søppel men står på. Samme med Thea. Fy faen de er rå. Sofie og Mario er tidenes hyklere og jeg unner de ingenting godt. Hu står faktisk å TRUER Jamilla. Herre jesus kristus! Dette var for deilig 😂

AnonymBruker
Skrevet

Lurer bare på hva Tix driver med?! Velger Marthe, men han sier ingenting fint om henne. I stedet for å gi henne en klem å vise at han er glad han valgte henne og støtter henne, så går han raskt til Mario for å gi han klem (samtidig som Mario holder rundt Sofie)?!, og det er Tea Kristine han går med opp trappa. Så setter han seg å gråter så T.K må trøste. Hva med partneren? Tydelig at han spiller mer på Mario og Henrik sin side, og velger de over Marthe.

Anonymkode: 9e53a...5f3

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...