AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #801 Skrevet 25. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Å si at Sofie ikke er pen blir for dumt! Alle jentene der inne er pene! Sofie skiller seg litt ut pga en fin kropp og lyse øyne til ellers ganske mørkt både hud å hår. Men de er alle over gjennomsnittet pene! Vert gøy å sett dete som sitter å skriver at hun ikke er pen... Anonymkode: 6b47b...93f Jeg syns ikke Sofie er pen. Visste ikke hvem hun var før PH, og tenkte ikke at hun var fin når jeg først så henne heller. Bifil er jeg også, så jeg syns mange jenter er fine, men Sofies utseende er ikke det som faller i smak hos meg. Hvorfor syns du det er så merkelig? Du skjønner vell at folk er ulike, og tiltrekkes forskjellige mennesker? Jeg har f.eks aldri syns at Brad Pitt er kjekk heller. Han ser i mine øyne ut som en helt normal fyr, men jeg er klar over at mange jenter syns han er verdens kjekkeste 🤷🏻♀️ Av alle inne på PH i denne sesongen syns jeg bare at én gutt og éi jente er pene. Adrian og Marte. Sånn er det for meg, men trenger ikke være sånn for deg Anonymkode: 32d74...117 22
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #802 Skrevet 25. april 2019 Helt tåpelig å diskutere hvordan deltagerene ser ut, er vel ikke det som skal avgjøre hvem som bør vinne. Jeg liker ikke personligheten til Sofie i det hele tatt og håper ikke hun vinner, men om hun skulle gjøre det så fortjener hun det jo. DET ER ET SPILL! Det er opp til deg selv hvor langt du vil gå for å vinne, og klarer du det så 👏 Men må innrømme at jeg måtte sjekke hvordan Sofie såg ut før vs. nå, og ja, hun er (og var IHVERTFALL) helt klart en pen jente, men hun blir rett og slett ikke veldig attraktiv pga. personlighet. Er vel kanskje ikke rett å dømme personligheten heller etter et tv program når jeg tenker meg om, jeg vet ikke hvor sympatisk jeg selv hadde virket i et slikt konsept siden jeg kjenner meg selv og mitt eget konkurranse instinkt og vet jeg sikkert kunne gått inn i «spillmodus» ganske kjapt. Derfor hadde det heller aldri vært aktuelt å vise den siden av meg på tv😂 nok med kortspill med familien i påsken, kan bli hett nok det. Der hadde jeg en diskusjon med meg selv og ble bare mer forvirret, jaja... det er ihvertfall gøy å se på😝 Anonymkode: 3030a...6af 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #803 Skrevet 25. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt tåpelig å diskutere hvordan deltagerene ser ut, er vel ikke det som skal avgjøre hvem som bør vinne. Jeg liker ikke personligheten til Sofie i det hele tatt og håper ikke hun vinner, men om hun skulle gjøre det så fortjener hun det jo. DET ER ET SPILL! Det er opp til deg selv hvor langt du vil gå for å vinne, og klarer du det så 👏 Men må innrømme at jeg måtte sjekke hvordan Sofie såg ut før vs. nå, og ja, hun er (og var IHVERTFALL) helt klart en pen jente, men hun blir rett og slett ikke veldig attraktiv pga. personlighet. Er vel kanskje ikke rett å dømme personligheten heller etter et tv program når jeg tenker meg om, jeg vet ikke hvor sympatisk jeg selv hadde virket i et slikt konsept siden jeg kjenner meg selv og mitt eget konkurranse instinkt og vet jeg sikkert kunne gått inn i «spillmodus» ganske kjapt. Derfor hadde det heller aldri vært aktuelt å vise den siden av meg på tv😂 nok med kortspill med familien i påsken, kan bli hett nok det. Der hadde jeg en diskusjon med meg selv og ble bare mer forvirret, jaja... det er ihvertfall gøy å se på😝 Anonymkode: 3030a...6af Thea og Adrian har jo også gått inn i spillmodus, men virker jo langt mer sympatiske enn Sofie og Mario. Det jeg reagerer mest på er mobbetendensene til Mario, Sofie og resten av "gruppa". Denne sterke gruppeatferden er jo nesten tatt rett ut fra en lærebok i psykologi. Anonymkode: 10aa1...5bd 21
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #804 Skrevet 25. april 2019 I den konkurransen var hun som har hatt spiseforstyrrelser ekkel og vulgær i dansen. Get a room! Anonymkode: f2e7d...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #805 Skrevet 25. april 2019 Helt sant, men hun klarer jo å få det slik at ingen tør å røre henne og Mario, det er jo ikke et veldig intelligent spill egentlig, men årets deltagere er... ja, lette å påvirke kan en vel si. Utenom Thea, håper for guds skyld hun klarer å få henne ut. Denne «gruppa» er jo helt hysterisk morsomt... hvordan har Sofie egentlig klart å lure folk til å tro det finnes en gruppe?😂 Anonymkode: 3030a...6af 5
Fotballmamma Skrevet 25. april 2019 #806 Skrevet 25. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun var pen før hun opererte seg og tok for mye fillers. Nå er hun virkelig ikke pen. Kan ta den berømte skalaen som et eksempel. Før var hun rundt 7, nå er hun 4. Jeg kjenner henne nesten ikke igjen på før-bildene og det er rett og slett som om jeg ser en annen person. Dette er bare rent objektivt, og jeg tar ikke med personligheten hennes (som ikke er noe særlig). Alle de andre jentene er pene der inne ja. Anonymkode: 686c7...eb2 Herlighet, det er litt for lett å sitte bak et tastatur å slenge dritt.. Så Sofie er en 4-er i dine øyne, da finnes det mange på minusskalen, for å si det forsiktig. Mulig du ikke liker henne, og det er greit nok, men å omtale utseende hennes som at hun er nesten mindre pen, det blir for dumt. Jeg ser jo at hun er ganske mye penere enn gjennomsnittet av befolkningen, personligheten hennes fremstilles jo ikke noe særlig, men ingen tvil om at hun byr på seg selv. Håper de fleste her skjønner at det klippes kraftig i alle opptak hver dag, for å få plass til en kort times sending. Noen klippes slik at de fremstilles på en måte, andre klippes slik at de fremstår kanskje på en bedre måte. Tenke seg til om det er Sofie som egentlig er den hyggelige, og Thea den slueste.. Dette vet vi ingenting om, vi vet bare det tv3 ønsker å fremstille. 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #807 Skrevet 25. april 2019 10 minutter siden, Fotballmamma skrev: Herlighet, det er litt for lett å sitte bak et tastatur å slenge dritt.. Så Sofie er en 4-er i dine øyne, da finnes det mange på minusskalen, for å si det forsiktig. Mulig du ikke liker henne, og det er greit nok, men å omtale utseende hennes som at hun er nesten mindre pen, det blir for dumt. Jeg ser jo at hun er ganske mye penere enn gjennomsnittet av befolkningen, personligheten hennes fremstilles jo ikke noe særlig, men ingen tvil om at hun byr på seg selv. Håper de fleste her skjønner at det klippes kraftig i alle opptak hver dag, for å få plass til en kort times sending. Noen klippes slik at de fremstilles på en måte, andre klippes slik at de fremstår kanskje på en bedre måte. Tenke seg til om det er Sofie som egentlig er den hyggelige, og Thea den slueste.. Dette vet vi ingenting om, vi vet bare det tv3 ønsker å fremstille. Ja, jeg synes heller ikke hun er noe pen, faktisk mer mindre pen enn pen i det hele tatt og det er tydeligvis mange her som synes også. MÅ vi like henne? Folk har ulike preferanser - deal with it! Anonymkode: 7689f...6cb 7
Cleopatra. Skrevet 25. april 2019 #808 Skrevet 25. april 2019 Klarte ikke å la vær; måtte ta bilde av fjeset til Sofie når det er Thea og Adrian som vinner Mr og Ms Paradise Forøvrig håper jeg at Jamilla får fredningen og går til Mario. Om så Sofie ikke ryker, får hun i alle fall møtt seg selv i døra vedrørende hennes eget utsagn "man må jo ta et valg. Ikke vits å gjøre så mye ut av det" (husker ikke ordrett ) 10
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #809 Skrevet 25. april 2019 1 minutt siden, Cleopatra. skrev: Og folk synes at DETTE menneske er pent🙄 Anonymkode: 7689f...6cb 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #810 Skrevet 25. april 2019 Tror det har noe med den lille nesa og de overfylte restylane-leppene som gjør det, men Sofie har helt siden første uka minnet meg om dette snapchatfilteret🙈 Anonymkode: 7f431...200 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #811 Skrevet 25. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 28? Da er du passert høyden allerede 😕 Sofie har enda mange gode år foran seg Anonymkode: 69381...fbd Hehe, dagens 🤪 hvor gammel er du selv? De beste årene er for mange (de fleste?) ikke i 20-årene! 20-årene er et evig mas og jag.. fest, se bra ut, ha de riktige vennene, klærne, følgere og likes, fest... igjen og igjen! Gøy mens det stod på, men gud så mye bedre livet har blitt i 30-årene, og regner med det blir bedre i flere 10-år fremover😁 har en så mye større ro og tilfredshet nå enn i 20-årene (og jeg var en typisk 9’er jente, med kropp og utseende... har det forresten fortsatt, men det dominerer ikke hva jeg interesserer med for og hvordan jeg har det med meg selv). Jeg blir ikke misunnelig når jeg ser vakre unge jenter... det eneste er at jeg skulle ønske jeg hadde klart i være mer tilfreds med utseende den gang. Jeg brukte så sinnsykt mye tid på å fokusere på det, og strebe etter at det skulle bli enda bedre. Sofie ser smashing ut på IG, og har en kropp som kunne vært på forsiden av sports illustrated... men hun har dessverre noen uheldige trekk i ansiktet som skyldes kosmetiske behandlinger, og som får henne til å se litt ut som en parodi. Anonymkode: f7669...d78 9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #812 Skrevet 25. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det har noe med den lille nesa og de overfylte restylane-leppene som gjør det, men Sofie har helt siden første uka minnet meg om dette snapchatfilteret🙈 Anonymkode: 7f431...200 Jeg synes hun minner meg mer om en frosk🐸 Anonymkode: 7689f...6cb 7
Zidji Skrevet 25. april 2019 #813 Skrevet 25. april 2019 Herregud så mye dere bitcher på Sofie! Er det virkelig så gøy å kritisere utseendet til noen? 21
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #814 Skrevet 25. april 2019 3 minutter siden, Zidji skrev: Herregud så mye dere bitcher på Sofie! Er det virkelig så gøy å kritisere utseendet til noen? Det er lett å finne det provoserende med jenter som legger opp til et umenneskelig utseendepress ved å fikse på utseende med filmers og i verste fall operasjoner. Det er ikke sunt, bidrar til å normalisere det unormale og uoppnåelige. Det bidrar til at (unge) jenter finner feil ved eget utseende. Anonymkode: f7669...d78 3
Zidji Skrevet 25. april 2019 #815 Skrevet 25. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å finne det provoserende med jenter som legger opp til et umenneskelig utseendepress ved å fikse på utseende med filmers og i verste fall operasjoner. Det er ikke sunt, bidrar til å normalisere det unormale og uoppnåelige. Det bidrar til at (unge) jenter finner feil ved eget utseende. Anonymkode: f7669...d78 Så da er det ok å mobbe? Herregud 🙄 8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #816 Skrevet 25. april 2019 Akkurat nå, Zidji skrev: Så da er det ok å mobbe? Herregud 🙄 Aldri greit å mobbe, men synes ikke kritikk av et utseende som er så fake som det kan få blitt er å mobbe. Hun eksponerer seg for å få oppMerksomhet rundt seg selv, og da må man også tåle kritikk for mindre heldige valg. Man ser aldri naturlige jenter få kritikk for utseende selv om de er mindre pene, så det handler ikke om utseende i seg selv. Det er frustrasjon som får utløp på en uheldig måte tror jeg. Hun kommer garantert selv til å se tilbake på bilder om 10-20-30 år, og lure på hva i alle dager hun drev med. Anonymkode: f7669...d78 4
wolfpotion Skrevet 25. april 2019 #817 Skrevet 25. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør i denne tråden jeg. Så et klipp på instagram fra God Kveld Norge eller hva det nå var, og der er det ei tøtte jeg har sett i flere videoer på insta. Hun virker ikke som den smarteste kniven i skuffen med måten hun prater på og ler på, haha... Hun sa blant annet at hun skulle stå på slalåååååm i påska, også ler hun med den rare latteren sin. Var hun med i Paradise? Hvem er hun i så tilfelle? Har fillers i leppene, mørkt hår.. Anonymkode: a3f3f...72b Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen du heller 😅 Men folkens, skjønner at dere ikke liker Sofie, hun er ikke akkurat den hyggeligste der inne. Men sånn som dere snakker om utseende hennes synes jeg dere burde holde dere for gode til, gir ingenting til diskusjonen. Det er helt fair å ikke synes hun er pen, men å legge ut bilder i uheldige vinkler, kalle henne navn og le synes jeg er litt kvalmt. 15
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 25. april 2019 #818 Skrevet 25. april 2019 Heia Thea og Adrian!! 🥳🥳 Håper de vinner.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 25. april 2019 #819 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, Zidji skrev: Herregud så mye dere bitcher på Sofie! Er det virkelig så gøy å kritisere utseendet til noen? Mange av kommentarene er ren og skjær mobbing. Trist 😞
Hattivatti Skrevet 25. april 2019 #820 Skrevet 25. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes hun minner meg mer om en frosk🐸 Anonymkode: 7689f...6cb En ting å kommentere kosmetiske inngrep som er selvforskyldt, men slike kommentarer som dette går over grensa synes jeg. Jeg liker ikke Sofie i det hele tatt, jeg synes hun er direkte fæl, men man må ikke synke ned på hennes nivå. Jeg liker ikke alles utseende, men jeg føler virkelig ikke behov for å si det og i hvert fall ikke på denne måten her! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå