Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meek som gjemmer seg bak bak kortene er meg, haha! Skjønner ikke helt hvorfor de orket å dele gårsdagens episode i to siden første halvdel egentlig bare var filler, men okei. Jeg håper også at enten Thea eller Kine vinner, syns så langt at Kine og Andreas sin underholdningsdel virker best, men det bør den jo også være siden Andreas lever av det her. 

Anonymkode: 993d6...d9f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamilla er veldig umoden. 

Vet forresten noen her om deltakerne går gjennom noen form for psykologisk test før de kan sjekke inn? Ang hvor følelsesmessig stabile de er, osv. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sparks skrev:

Vet forresten noen her om deltakerne går gjennom noen form for psykologisk test før de kan sjekke inn? Ang hvor følelsesmessig stabile de er, osv. 

Selv om jeg liker de fleste, syns jeg de er vektig umodne ja. Lurer på om castingen denne gangen ble litt preget av at de som bla sto bak å plukke deltagere selv er ganske unge? ( Erik Sæther og Isabell Raad) 

Anonymkode: 3ad24...2f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg liker de fleste, syns jeg de er vektig umodne ja. Lurer på om castingen denne gangen ble litt preget av at de som bla sto bak å plukke deltagere selv er ganske unge? ( Erik Sæther og Isabell Raad) 

Var det de som plukket dem ut? 

Anonymkode: 10aa1...5bd

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke se bort i fra det. Generelt synes jeg nivået blant deltakerne blir lavere og lavere for hvert år. Men kanskje det er fordi en selv blir eldre og eldre 😭

Anonymkode: 69381...fbd

• Liker 5
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem plukket de ut?

Skrevet
3 timer siden, Rotemor skrev:

Jeg er så enig! Som om #Meek vil tenke «Eureka» om den stygge gurglelyden der..

😂😂😂😂😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Meadow skrev:

Hvem plukket de ut?

I.R har skrevet litt om det på bloggen, at de to castet deltagere til årets Paradise. Ble vist også et sted, husker ikke hvor. Så når de intervjuet Walid bl.a. 

AnonymBruker
Skrevet

Jamilla minner meg om Newa og hun Zainab-fullstendig umulig å like. Fatter ikke at Thea gidder spille med noe så ustabilt? 

Anonymkode: d3114...2de

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamilla minner meg om Newa og hun Zainab-fullstendig umulig å like. Fatter ikke at Thea gidder spille med noe så ustabilt? 

Det har jeg og tenkt på. Det får meg til å tenke at det er mye som skjer i klippen. Hvis Jamilla er så kjip som hun fremstår på TV, så hadde vel Thea gått lei... Eller så er bare Thea veldig smart og holder ut bitchingen for å ha en evig lojal støttespiller det inne. Jamilla har ingen andre der inne og vil mest sannsynlig gjøre alt for Thea.

Anonymkode: 19b4d...c74

• Liker 10
Skrevet (endret)

Litt morsomt hvor nedlatende og arrogant holdningen til Sofie er når det kommer til hun nye sitt valg av partner og Jamillas reaksjon. Kan vedde katten min på at det hadde blitt månelyst, tornado samt 3. Verdenskrig i ett, om hun nye hadde valgt Mario:laugh:

Hadde nesten vært moro; da hadde ikke Sofie hatt muligheten til å delta i Mr og Ms Paradise 😅

Endret av Cleopatra.
La til siste avsnitt
  • Liker 15
Skrevet

Så at Jamilla reagerer som hun gjør er feil for dere? Hvis Kine hadde valgt Mario, tror dere virkelig at Sofie hadde tatt det valget pent? 🤦🏼‍♀️Hun hadde reagert som en større drittunge enn Jamilla. 

Isabel Raad og Erik valgte ut EN deltager hver, IR valgte Zainab og Erik valgte Walid. Resten av saueflokken har produksjonen plukket ut. 

Thea liker kanskje Jamilla så godt fordi hun liker mennesker som er litt outsidere i samfunnet, stod hvertfall noe om at hun liker det på bloggen ikke spesifikt om Jamilla. 

Hadde vært gøy om Tix vant og Kine stiller seg bare Mario og Sofie ryker😂, men det er vel bare ett drømmescenario. Kan tenke meg at Sofie og Mario vinner, og da er PH faen meg skuespill.. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fjellmonkey skrev:

Så at Jamilla reagerer som hun gjør er feil for dere? Hvis Kine hadde valgt Mario, tror dere virkelig at Sofie hadde tatt det valget pent? 🤦🏼‍♀️Hun hadde reagert som en større drittunge enn Jamilla. 

Isabel Raad og Erik valgte ut EN deltager hver, IR valgte Zainab og Erik valgte Walid. Resten av saueflokken har produksjonen plukket ut. 

Thea liker kanskje Jamilla så godt fordi hun liker mennesker som er litt outsidere i samfunnet, stod hvertfall noe om at hun liker det på bloggen ikke spesifikt om Jamilla. 

Hadde vært gøy om Tix vant og Kine stiller seg bare Mario og Sofie ryker😂, men det er vel bare ett drømmescenario. Kan tenke meg at Sofie og Mario vinner, og da er PH faen meg skuespill.. 

Da vil Sofie gå til Andreas som er hennes backup. 

Jeg håper at Henrik og Tea K kommer dårligst ut slik at de ikke kan stå sammen. Så får Kine eller Thea fredning. Ut med Tea K! 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Sparks skrev:

Vil påstå at Mario er langt mer umoden enn henne, er konstant forbanna på alle og klikker i vinkel samtidig som han krever at Tea K skal ta ut en sjokolade hun la i bhen fordi han skulle ha AKKURATT den. Hvor gammel er han egentlig, 3 år?

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun minner deg altså om de jentene av utenlandsk opprinnelse ikke sant? Krise? Ingen snakker om at Sofie er ustabil når hun klikker i vinkel og kan nesten bli voldelig bare hun ikke får viljen sin. Ingen sier at Tea K er ustabil når hun går fra å smile stort på en parseremoni til å kjefte vilt på Adrian fordi han valgte en ny partner. Mens alle de mørke jentene er helt gale bare de reagerer på noe? 

Sier vel mer enn nok om deg.

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Sofie er prikk lik Isabell på mange områder:

Først må alle bare forstå at det er et spill og sekundet etterpå er det fullstendig klikk om noen prøver å spille de ut, og di kan ikke forstå at noen kan være så ondskapsfulle.

Men det funker jo, ingen tør jo å røre Sofie pga. at det blir eit reint helvete. Holder en knapp på at Thea kan få det til.

kanskje ikke så dum allikevel, er der jo enda.

(men må innrømme jeg måtte le litt av hvor knust Isabell var når hun røk ut i forrige sesong... håper litt på noe lignende i år med Sofie, blir litt mye nå... nok Sofie nå)

Anonymkode: 3030a...6af

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det flere her som synes Sofie er totalt uinteressant? Hun er så overvurdert. Utrolig ekkel munn har hun også. Heier på Marthe❤️

Anonymkode: 84c30...507

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Sofie er dritkjedelig!

Anonymkode: 19b4d...c74

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en personlighet Sofie har! Rett og slett kvalmendes.

Anonymkode: 706ea...b66

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere her som synes Sofie er totalt uinteressant? Hun er så overvurdert. Utrolig ekkel munn har hun også. Heier på Marthe❤️

Anonymkode: 84c30...507

Jeg heier ikke på Marthe. Synes hun er altfor naiv. Hun sier heller ikke en dritt og gjør bare det andre sier hun skal gjøre.

Anonymkode: c1c3e...009

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...