AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #721 Skrevet 20. april 2019 1 minutt siden, Mårpølsa said: Kos dokker Takk. Hun var nok bare sarkastisk. Anonymkode: 3c981...b7f
Bloggleseren Skrevet 21. april 2019 #722 Skrevet 21. april 2019 Jeg lurer på om Henrik bare var litt flinkere enn de andre til å ta hintene fra Triana på parseremonien? Hun var jo ganske tydelig på hva hun mente om at det var bra spilt osv. Hvis man har sett noen sesonger av PH, vet man at den store alliansen (eller "gruppa", som de liker å kalle seg) aldri bli populær hos seerne, Triana har jo flere ganger forsøkt å realitetsorientere dem om at de egentlig er to allianser og ikke en stor gruppe. Kanskje Henrik tenkte på popularitet da han sa "bra spilt" - i motsetning til Sofie og særlig Tea K, som hadde hodet stukket altfor langt opp i egen rumpe til å verken ta hint eller huske tidligere sesonger. 15
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #723 Skrevet 21. april 2019 12 timer siden, Bloggleseren skrev: Jeg lurer på om Henrik bare var litt flinkere enn de andre til å ta hintene fra Triana på parseremonien? Hun var jo ganske tydelig på hva hun mente om at det var bra spilt osv. Hvis man har sett noen sesonger av PH, vet man at den store alliansen (eller "gruppa", som de liker å kalle seg) aldri bli populær hos seerne, Triana har jo flere ganger forsøkt å realitetsorientere dem om at de egentlig er to allianser og ikke en stor gruppe. Kanskje Henrik tenkte på popularitet da han sa "bra spilt" - i motsetning til Sofie og særlig Tea K, som hadde hodet stukket altfor langt opp i egen rumpe til å verken ta hint eller huske tidligere sesonger. Høres sånn utja. Man kan si hva man vil om Triana, men de der inne bør lytte til henne. Triana kan virke dum, men hun har sett ting utenfra og vet hvordan det kan virke for de som ser på. Hører på stemmen hennes når hun blir provosert eller prøver å hinte. Anonymkode: ed10f...a8b 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #724 Skrevet 22. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres sånn utja. Man kan si hva man vil om Triana, men de der inne bør lytte til henne. Triana kan virke dum, men hun har sett ting utenfra og vet hvordan det kan virke for de som ser på. Hører på stemmen hennes når hun blir provosert eller prøver å hinte. Anonymkode: ed10f...a8b Hinte? Hun forteller jo dem nesten rett ut hva som skjer der inne. Det er jo meningen at man skal kunne spille uten å bli outet av Triana som har innsyn i alt. Hun har vært bedre i denne sesongen, men i forrige sesong var det helt krise. Man skal være ganske dum hvis man ikke plukker opp disse "hintene". Og på den forrige parsermonien gjentok hun vel hele tre ganger til Adrian: "SÅ DU LOVTE ALTSÅ BEGGE JENTENE AT DE KUNNE STÅ BAK DEG?????" Eh, ja. Han sa jo det selv. Anonymkode: 10aa1...5bd 11
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #725 Skrevet 22. april 2019 Mario: "Det er ikke allianser. Det er en gjeng... Også er det noen som skiller seg ut." Andreas: "Ja, de som har røket ut tidlig er de som har driti seg ut på fest, gått psyko." For noen mobbeholdninger de har. At de ikke skjemmes. Anonymkode: 10aa1...5bd 20
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #726 Skrevet 22. april 2019 Tidenes kjedeligste episode, og det har allerede spoila hva som skal skje i morgen. Anonymkode: 7689f...6cb 10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #727 Skrevet 22. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tidenes kjedeligste episode, og det har allerede spoila hva som skal skje i morgen. Anonymkode: 7689f...6cb Ja, både i forrige uke og i slutten av dagens episode. Det blir ikke akkurat et sjokk når Kine skal velge seg en partner. Anonymkode: 10aa1...5bd 7
missmcbeal Skrevet 22. april 2019 #728 Skrevet 22. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, både i forrige uke og i slutten av dagens episode. Det blir ikke akkurat et sjokk når Kine skal velge seg en partner. Anonymkode: 10aa1...5bd NÅ skjønte jeg ingenting. Hvem er Kine liksom og hvorfor prater dere som den nye uken har begynt? Har helt glemt at det faktisk er mandag i dag, helt overbevist om at den nye uken startet i morgen. Men yay, da har jeg noe å finne på nå 😀 Btw, likevel om dette er litt spoiling så så man jo på slutten av forrige episode at det kom inn en ny jente som Andreas tydelig er partner med under konkurransen når de viste hva som skulle skje denne uken. Ganske irriterende at de avslørte dette allerede da. 10
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #729 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mario: "Det er ikke allianser. Det er en gjeng... Også er det noen som skiller seg ut." Andreas: "Ja, de som har røket ut tidlig er de som har driti seg ut på fest, gått psyko." For noen mobbeholdninger de har. At de ikke skjemmes. Anonymkode: 10aa1...5bd Forstår du ikke at det ikke er seriøst ment? Helt utrolig hvor nærtagne folk er i dag, nesten sykelig. Anonymkode: 69381...fbd 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #730 Skrevet 22. april 2019 Minner om at det finnes en egen spoiler-tråd. Anonymkode: 3ad24...2f8 3
missmcbeal Skrevet 22. april 2019 #731 Skrevet 22. april 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Minner om at det finnes en egen spoiler-tråd. Anonymkode: 3ad24...2f8 Skulle ønske det fantes en mellomting mellom spoiler-tråden og "reglene" her inne om at man ikke får røpe ting fra dagens episode før den har gått på tv. Jeg vil nemlig ikke gå inn på spoiler-tråden, det gjorde jeg i fjor fordi jeg ønsket å diskutere dagens episode som jeg så på VIaplay før den ble sendt på TV. Det skulle jeg ikke gjort, for den tråden røper langt mer en dagens episode. Jeg ble spoilet rykter om fjorårets vinner, som viste seg å stemme. Det ble jeg ganske sur for. I tillegg til mange spekulasjoner om hvem som gikk ut når osv., deltakere som hadde blitt observert på flyplassen på den og den datoen. Så jeg anbefaler ingen å gå på den spoiler-tråden dersom man bare ønsker å diskutere dagens episode. Grunnen til at jeg har valgt å betale for Viaplay er at jeg ikke orker å vente til episoden kommer på kvelden, det blir gjerne for sent for meg, så jeg synest det er mye å kunne se den før når jeg er opplagt. Av samme grunn er det kjedelig å måtte vente med å skrive hva man tenker om dagens episode. Enten må man sitte og vente til klokka har blitt 22.30 eller når den er ferdig (i ukedagene vil jeg helst være i seng rundt da), eller vente til neste dag, og da er gjerne mange av de tingene man tenkte og ønsker å si noe om glemt. Jeg hadde ikke Viaplay i starten og den ene gangen jeg faktisk så parsermonien på TV så holdt jeg meg vel og vitende borte fra tråden mellom 17.00 og frem til episoden når jeg helt åpenbart ønsket å ikke få ting spoilet. For jeg forstår veldig godt behovet for å skrive noe rett etter at man har sett dagens episode på Viaplay. Sånn egentlig så er det jo ikke noe stort problem for de som ikke ønsker å få ting spoilet å unngå å gå innpå tråden mellom 17.00-22.30 da. Det er snakk om noen få timer dagen dagens episode blir sluppet. Det er min mening da, skjønner at reglene er som de er, men skulle nesten ønske det var en egen tråd for oss som ikke vil få alt spoilet, men gjerne ønsker å diskutere dagens episode etter den er sluppet på Viaplay da. Men det blir vel for dumt med tre tråder. Endret 22. april 2019 av missmcbeal 17
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #732 Skrevet 22. april 2019 Hvorfor i helvete avslører de i reklamen om hvem Kine velger? Faen da!! Anonymkode: 76d6f...97d 14
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #733 Skrevet 22. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i helvete avslører de i reklamen om hvem Kine velger? Faen da!! Anonymkode: 76d6f...97d De avslørte allerede forrige uke at Andreas fikk ny partner Anonymkode: 576dc...31c 10
Summ Skrevet 22. april 2019 #734 Skrevet 22. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De avslørte allerede forrige uke at Andreas fikk ny partner Anonymkode: 576dc...31c Wow spennende...... blir irritert 😂😂 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #735 Skrevet 23. april 2019 Jeg synes det er så teit at den som blir splittet fra partneren sin ikke kan være med i konkurransen om Miss Paradise. Hva skal denne personen gjøre denne uken da? Det kan hende det blir sagt i dagens episode. Jeg skal se den nå. Hva synes dere om temaet til Mr. og Miss Paradise? Jeg synes det er sørgelig kjedelig. Epler og proteinshake er ikke så interessant. Anonymkode: 10aa1...5bd 12
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #736 Skrevet 23. april 2019 Søt hun nye jenta. Anonymkode: b031b...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #737 Skrevet 23. april 2019 Jeg ble litt usikker på Kine siden hun sa at Jamilla og Thea stoler blindt på planen hennes, men det virker nå som at hun genuint ønsker å spille med dem. Jeg håper derfor at Thea eller Kine vinner Miss Paradise. Marthe er som en løs kanon, så jeg er litt skeptisk til henne. Jeg håper Tea K og Henrik taper i konkurransen slik at de ikke kan stå sammen. Den "gour"-ingen til Sofie og Mario er jo helt skrekkelig. Det var så teit da Sofie mente at Thea kom for å spionere på dem og slang på: "De kan uansett ikke den lyden." Hvem bryr seg om å lage den lyden der? Anonymkode: 10aa1...5bd 26
#Sunrise Skrevet 23. april 2019 #738 Skrevet 23. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble litt usikker på Kine siden hun sa at Jamilla og Thea stoler blindt på planen hennes, men det virker nå som at hun genuint ønsker å spille med dem. Jeg håper derfor at Thea eller Kine vinner Miss Paradise. Marthe er som en løs kanon, så jeg er litt skeptisk til henne. Jeg håper Tea K og Henrik taper i konkurransen slik at de ikke kan stå sammen. Den "gour"-ingen til Sofie og Mario er jo helt skrekkelig. Det var så teit da Sofie mente at Thea kom for å spionere på dem og slang på: "De kan uansett ikke den lyden." Hvem bryr seg om å lage den lyden der? Anonymkode: 10aa1...5bd Den «gour» ingen til Sofie og Mario er jo helt feil, man skal ikke si gour, man skal lage lyden med halsen🙈 11
Rotemor Skrevet 23. april 2019 #739 Skrevet 23. april 2019 Det er mye rumpe å se! Spesielt Sofie og Jamila.... Også når det ikke passer. G-streng ved frokostbordet er ikke så fint. 4
Rotemor Skrevet 23. april 2019 #740 Skrevet 23. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble litt usikker på Kine siden hun sa at Jamilla og Thea stoler blindt på planen hennes, men det virker nå som at hun genuint ønsker å spille med dem. Jeg håper derfor at Thea eller Kine vinner Miss Paradise. Marthe er som en løs kanon, så jeg er litt skeptisk til henne. Jeg håper Tea K og Henrik taper i konkurransen slik at de ikke kan stå sammen. Den "gour"-ingen til Sofie og Mario er jo helt skrekkelig. Det var så teit da Sofie mente at Thea kom for å spionere på dem og slang på: "De kan uansett ikke den lyden." Hvem bryr seg om å lage den lyden der? Anonymkode: 10aa1...5bd Jeg er så enig! Som om #Meek vil tenke «Eureka» om den stygge gurglelyden der.. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå