Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Savner litt annet enn bare spill på hotellet. Ingen romanser, skikkelig fester, trekantdrama osv. 

Anonymkode: 97581...253

10 timer siden, Meadow skrev:

Litt enig, det er jo bare spill 95% av tiden.. 

Jeg forstår at man kan savne det, men i noen av forrige sesonger kommenterte flere personer  her på forum at det er for mye kjærlighetsgreier og for lite spill, og at den svenske og danske versjonen er mye mer fokusert på spill og dermed mye bedre. Så det er vanskelig å tilfredsstille alle. 

Jeg foretrekker personlig at det er mye spill, så jeg liker denne sesongen. Hvis jeg ville se på kjærlighetsdrama, ville jeg se på Love Island, men det liker jeg ikke særlig. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Digger Adrian! Håper virkelig at robin ikke kommer inn igjen sånn at Thea svikter Adrian.

Anonymkode: 7f9d0...02d

• Liker 5
Skrevet

Synes spesielt Sofie, Tea og Henrik er skikkelig ekle personer. Det bare OSER skadefryd av dem på parsermonien når triana snakker om at Robin gikk ut, og de tror de får viljen sin. Det var så utrolig tilfredsstillende at Thea ikke røk ut, det er flott å se måten Thea og Adrian spiller på. Får mer respekt for dem enn for «gruppa». 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Digger Adrian! Håper virkelig at robin ikke kommer inn igjen sånn at Thea svikter Adrian.

Anonymkode: 7f9d0...02d

Er litt enig, men jeg tenker at om Robin kommer inn igjen så kan enten Thea ta han og Jamilla Adrian, eller så kan Thea forsette å stå med Adrian og Jamilla kan gå til Robin. Andreas er jo ikke til å stole på uansett, og så mye dritt som han snakker om Jamilla på green room og til Sofie og gjengen så fortjener han å bli byttet ut. 

Anonymkode: 993d6...d9f

• Liker 7
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner til han RL og han er bare sånn, hadde han vært min sønn hadde jeg fått han utredet.

Anonymkode: 2e2e0...558

Hvem? Henrik?

Skrevet

Håper Thea og Adrian vinner, eller Thea og Robin

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er så typisk Paradise Hotel å bli så melodramatisk når noen spiller og forsøke å fremstille seg selv som man aldri kunne gjort en flue fortred. Samtidig er det jo de som er de verste av alle. Her snakker vi Sofie, Mario og Tea K. Selv om Henrik også var ganske motbydelig tok han i det minste veldig bra da han skjønte at han hadde blitt lurt. Tea K, derimot, som må ta over hele parsermonien fordi hun skal ha seg fraskrevet fra å rulle over Adrian. :fnise:

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 23
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så typisk Paradise Hotel å bli så melodramatisk når noen spiller og forsøke å fremstille seg selv som man aldri kunne gjort en flue fortred. Samtidig er det jo de som er de verste av alle. Her snakker vi Sofie, Mario og Tea K. Selv om Henrik også var ganske motbydelig tok han i det minste veldig bra da han skjønte at han hadde blitt lurt. Tea K, derimot, som må ta over hele parsermonien fordi hun skal ha seg fraskrevet fra å rulle over Adrian. :fnise:

Jeg kan ikke huske at noen av de andre deltakerne, har vist så stygg side av seg selv som Adrian. Han er jo skikkelig drittsekk mot de andre... skjønner ikke hvorfor Thea velger å stole på han! Håper det kommer inn en ny gutt, så hun slipper å stå i fare! Alle som har stolt på Adrian, har jo blitt sveket..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Summ skrev:

Det er jo et valg Thea uannsett måtte ta for å redde sitt eget skinn, og Jamilla sin ræv. Hvem andre skulle hun gått til da, mener du? Henrik som satt på sin høye hest og skrøt i green room at han hadde rundlurt Thea? Eller Tix som sitter og er falsk mot Jamilla fordi hun fikk ett oppdrag, som igjen førte til at hun ble stemplet som falsk første uka? Eller Mario som sier han selv troner toppen, sammen med sin dronning, men som gikk i de første ukene å holdt den ene jenta i hånden mens han rotet med en annen? Han bestemte seg for den gruppen fryktet mest. 

Thea kunne sikkert ha gått til han nye, men hun valgte å gå til Adrian, fordi det var hennes eneste sjanse der inne, pga Tea K som ga fredning til Marthe. Ikke fordi han er den tryggeste partneren, men fordi han kjører sitt eget løp. Henrik tok tapet med fatning og takket for en god kamp. 

Ingen der inne har rene hender. Alle har gjort noe som har vært til deres egen fordel, eller til fordel til sin venninne på bekostning av andres plass på hotellet. Enten det er et oppdrag, en plan sammen med noen, eller en plan man legger alene fordi man nettopp ikke stoler på noen der inne. Man kan ikke stole på noen i det spillet. Det skjønner Adrian, Thea og Jamilla. Sofie, Mario, Tea K, Henrik, Andreas, Marthe og Markus forstår også at dette er ett spill. 

Alle de andre som har vært innom i denne sesongen har vært innblandet i spillet på en eller annen måte. 

Så fortell meg. Hva har Adrian gjort, som er så gærnt? Han har ofret sin partner for å save sin egen ræv. Ja, så er han er hard spiller da. Men er det ikke det folk vil ha da? Folk som heller spiller et spill enn å være på badeferie? Skal spise tørketrommel-filteret om det ikke kommer flere sprekker og ofringer fra alle grupperinger. 

Og skal drikke vannet fra tørketrommelen om alle er snille herfra og resten av sesongen.  Alle vil alltid være på topp. Alle kommer til å klage på utfallet. Alle vil klage på oppdragene når de ikke har kontrollen, men være djevelsk og hevnlysten om de får makta. Og alle vil bedyre sin uskyld om de blir spurt om de noengang har vært uærlig og gått bak ryggen på noen.

Adrian var ærlig om å ha spilt uærlig. Det er mer enn hva de andre har gjort. 

Anonymkode: ed10f...a8b

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Syns Sofie er så fæl. Må være den falskeste dama ever i PH.. Elsker at Adrian ikke er redd den alliansen, og at de blir så jævli sure.. 

Anonymkode: 32d74...117

• Liker 24
Skrevet
11 hours ago, Summ said:

Jeg kan ikke huske at noen av de andre deltakerne, har vist så stygg side av seg selv som Adrian. Han er jo skikkelig drittsekk mot de andre... skjønner ikke hvorfor Thea velger å stole på han! Håper det kommer inn en ny gutt, så hun slipper å stå i fare! Alle som har stolt på Adrian, har jo blitt sveket..

Altså jeg synes ikke Adrian har vært stygg eller slem på noen måte. Han har spilt spillet, og han har spilt hardt for å sikre seg selv og få en partner han vil ha. Etter min mening er det flere andre der inne som har handlet ganske mye styggere.

Mario og Sofie løy Bettina (Sofies "bestevenn" og Mario's backup) rett i ansiktet for å få henne ut, fordi Mario ikke taklet sjalusidramaet han hadde stelt i stand. Henrik spilte ut sin beste venn Walid fordi ????. Andreas, Sofie og flere andre snakker regelmessig stygt om Jamilla (og Thea), uten at vi får se noe som tyder på at det er fortjent. Synes de tingene er mye "verre" enn å bytte ut en partner du sa vidt har stått med, og ikke har noen grunn til å stole på. 

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, noragrets skrev:

Altså jeg synes ikke Adrian har vært stygg eller slem på noen måte. Han har spilt spillet, og han har spilt hardt for å sikre seg selv og få en partner han vil ha. Etter min mening er det flere andre der inne som har handlet ganske mye styggere.

Mario og Sofie løy Bettina (Sofies "bestevenn" og Mario's backup) rett i ansiktet for å få henne ut, fordi Mario ikke taklet sjalusidramaet han hadde stelt i stand. Henrik spilte ut sin beste venn Walid fordi ????. Andreas, Sofie og flere andre snakker regelmessig stygt om Jamilla (og Thea), uten at vi får se noe som tyder på at det er fortjent. Synes de tingene er mye "verre" enn å bytte ut en partner du sa vidt har stått med, og ikke har noen grunn til å stole på. 

Jeg tenker også at utskiftningen av Marthe handlet også om at han visste at Marthe står i allianse med Thea, Henrik, Mario og Sofie. Han ønsker åpenbart ikke å spille med dem av flere grunner og da er det heller ikke noe poeng å stå i med Marthe om han kan sikre seg selv på en annen måte. Marthe var jo ikke overbegeistret over å måtte stå med Adrian i starten, når han skulle velge var det jo mellom pest eller kolera. Han valgte taktisk, å stå med Marthe og dermed den andre alliansen ville også betydd en betydelig risiko mot å bli den første til å bli sendt ut fra den alliansen. Har ikke noe problem med å forstå at han ofret Marthe.

Så lenge Robin ikke blir sendt inn med det første så står Adrian langt tryggere med Thea, han kommer ikke til å bli sendt ut av Thea når han gjorde henne denne kjempetjeneste. Han visste også tydelig nå hvem han vil stå med allianse i, noe han ikke har gjort tidligere. Andreas blir sendt ut før Adrian på grunn av at han står med de andre, og dermed har Adrian en fordel i denne alliansen som den eneste gutten. Som noen her nevnte, så er det også fordel med at Jamilla og Andreas ikke står trygt og om Robin kommer inn igjen kan Adrian gå til Jamilla eller Robin stille seg med Jamilla.

Ikke bare spilte de ut en av sine bestevenner når Bettina ble sendt ut, men de sendte ut noen fra sin egen allianse. Adrians utskiftning har mye mer logikk enn det Bettinas utsending var. Det var jo som det blir sagt her, rett og slett på grunn av Marios sjalusidrama. Stor forskjell fra hva Adrian gjorde som tenkte på eget spill. 

• Liker 10
Skrevet
45 minutter siden, missmcbeal said:

Jeg tenker også at utskiftningen av Marthe handlet også om at han visste at Marthe står i allianse med Thea, Henrik, Mario og Sofie. Han ønsker åpenbart ikke å spille med dem av flere grunner og da er det heller ikke noe poeng å stå i med Marthe om han kan sikre seg selv på en annen måte. Marthe var jo ikke overbegeistret over å måtte stå med Adrian i starten, når han skulle velge var det jo mellom pest eller kolera. Han valgte taktisk, å stå med Marthe og dermed den andre alliansen ville også betydd en betydelig risiko mot å bli den første til å bli sendt ut fra den alliansen. Har ikke noe problem med å forstå at han ofret Marthe.

Så lenge Robin ikke blir sendt inn med det første så står Adrian langt tryggere med Thea, han kommer ikke til å bli sendt ut av Thea når han gjorde henne denne kjempetjeneste. Han visste også tydelig nå hvem han vil stå med allianse i, noe han ikke har gjort tidligere. Andreas blir sendt ut før Adrian på grunn av at han står med de andre, og dermed har Adrian en fordel i denne alliansen som den eneste gutten. Som noen her nevnte, så er det også fordel med at Jamilla og Andreas ikke står trygt og om Robin kommer inn igjen kan Adrian gå til Jamilla eller Robin stille seg med Jamilla.

Ikke bare spilte de ut en av sine bestevenner når Bettina ble sendt ut, men de sendte ut noen fra sin egen allianse. Adrians utskiftning har mye mer logikk enn det Bettinas utsending var. Det var jo som det blir sagt her, rett og slett på grunn av Marios sjalusidrama. Stor forskjell fra hva Adrian gjorde som tenkte på eget spill. 

Helt enig i alt du skriver her

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Thea gikk det eneste stedet hun visste hun hadde en sjanse til å bli reddet. Mario står støtt med Sofie, Henrik med Tea K (Henrik ville sendt Thea hjem), Marthe var låst med han nye og hun ville ikke ødelegge for Jamilla. Så den eneste sjansen hun hadde var å stille seg bak Adrian. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Thea gikk det eneste stedet hun visste hun hadde en sjanse til å bli reddet. Mario står støtt med Sofie, Henrik med Tea K (Henrik ville sendt Thea hjem), Marthe var låst med han nye og hun ville ikke ødelegge for Jamilla. Så den eneste sjansen hun hadde var å stille seg bak Adrian. 

Men er det noen som mener at Thea har gjort noe galt? Problemet ligger vel heller i at Adrian hadde en avtale med både Kristina og Thea og han valgte Thea fremfor hun nye. 

Jeg synes på min side at Adrian gjorde helt rett. Han gjorde rett i å sto opp i mot "gruppen". Han ga også et tydelig signal om at han ikke er noen walk over, og han spiller ikke på deres premisser. Det er på tide at noen setter "gruppen" på plass. At Tea Kristine ikke forstår hva det dreier seg om sier så mye om henne. Hun virker fullstendig fortapt. I tillegg et hun frekk og stygg mot de andre. Henrik tar hvert fall innover seg det som skjer. 

Anonymkode: 52661...66b

• Liker 10
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier på Adrian og Thea! Begge har baller så det holder og står på egne ben. Respekt! 👏🏼

Sofie, Tea K og Henrik er mobbere og jeg har ikke respekt for noen av dem. Håper de ryker en etter en fra neste uke!! 

Anonymkode: af178...ecb

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det noen som mener at Thea har gjort noe galt? Problemet ligger vel heller i at Adrian hadde en avtale med både Kristina og Thea og han valgte Thea fremfor hun nye. 

Jeg synes på min side at Adrian gjorde helt rett. Han gjorde rett i å sto opp i mot "gruppen". Han ga også et tydelig signal om at han ikke er noen walk over, og han spiller ikke på deres premisser. Det er på tide at noen setter "gruppen" på plass. At Tea Kristine ikke forstår hva det dreier seg om sier så mye om henne. Hun virker fullstendig fortapt. I tillegg et hun frekk og stygg mot de andre. Henrik tar hvert fall innover seg det som skjer. 

Anonymkode: 52661...66b

Problemet ligger vel egentlig heller i at Adrian gjorde noe som ikke "gruppa" likte. De brydde seg ikke en døyt om Kristina. 

Gleder meg til en ny uke på Paradise, men jeg synes at konseptet med Mr. og Ms. Paradise har sklidd helt ut i den norske versjonen. Det er rett og slett ikke særlig spennende lenger. Det var bedre før, samt i den danske versjonen. 

• Liker 13
Gjest Mårpølsa
Skrevet

Hva syns dere om Theas kommentar i torsdagens episode til det Kristina hadde skrevet på speilet? "Dypt, hehe". 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mårpølsa said:

Hva syns dere om Theas kommentar i torsdagens episode til det Kristina hadde skrevet på speilet? "Dypt, hehe". 

Hva sto det på speilet? Fikk ikke med meg det.

Anonymkode: 3c981...b7f

Gjest Mårpølsa
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sto det på speilet? Fikk ikke med meg det.

Anonymkode: 3c981...b7f

Kos dokker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...