Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være den mest tilfredsstillende episoden i Paradise sin historie (kanskje bortsett fra da Andrea slapp kula på Nico, Labi klikket, og Triana satte ham på plass)! Heia Thea ❤️ 

Anonymkode: 993d6...d9f

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være den mest tilfredsstillende episoden i Paradise sin historie (kanskje bortsett fra da Andrea slapp kula på Nico, Labi klikket, og Triana satte ham på plass)! Heia Thea ❤️ 

Njaaa, jeg syns det hadde vært bedre om man ikke viste at Thea hadde en plan. Å den kunne vært enda litt bedre. Marthe kunne feks ha stelt seg bak Mario eller Henrik. Jamilla kunne gått til Markus og Marthe til Andreas. så hadde Jamilla og Andreas sluppet å krangle sånn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Henrik var vel forsåvidt den som taklet spillet til Thea best da. Sånn under parsermonien liksom. 

Er han forresten plutselig tatt inn i varmen igjen? Sofie og Mario var vel ganske bestemt på å få han ut? 

Anonymkode: 4c63a...bb2

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik var vel forsåvidt den som taklet spillet til Thea best da. Sånn under parsermonien liksom. 

Er han forresten plutselig tatt inn i varmen igjen? Sofie og Mario var vel ganske bestemt på å få han ut? 

Anonymkode: 4c63a...bb2

Han er vel den eneste sterke spilleren de kan spille med nå, så jeg tror at de er klare over at de trenger ham på sin side for å komme seg videre. Markus er ny og de vet ikke hvor de har ham, Adrian har de absolutt ikke kontroll over, og Andreas bare flyter gjennom uten å egentlig ha gjort noe som helst. Ingen av jentene utenom Thea og kanskje Jamilla spiller noe særlig heller, så Sofie og Mario er nok avhengige av Henrik en stund framover. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Grøss, Thea Kristine er skikkelig bitch..

Anonymkode: 82c6f...faa

• Liker 37
Skrevet (endret)

Jeg var så letta etter dagens episode. Jeg hadde ikke orka at Sofie, Mario, Henrik og Tea Kristine skulle vinne kontrollen over hotellet etter at det endelig ble litt spenning sist uke med at det begynner å danne seg to tydelige allianser. Bra valg av Adrian. Han og Thea passer nok sammen bra spilmessig. Jeg liker veldig godt hvordan Adrian spiller.

Jeg storkoste meg gjennom parsermonien. Herregud så forbannet Tea Kristine, Mario og Sofie ble. Ansiktsutrykkene til Henrik var også priceless. Jeg og broren min satt og lo høyt på de samme stedene i dag, opptil flere ganger gjennom parsermonien 😀

Endret av missmcbeal
  • Liker 18
Skrevet

Det var en spennende episode og jeg er så glad at Thea ikke røk ut! Litt kipt for Kristina, jeg hadde ikke noe imot henne. Det ville være bedre bare hvis de ville inkludere Marhe i planen sin også prøve å overtale henne til å gå bak Henrik eller Mario.

Det viste seg i dag at Henrik er den mest oppegående fra de fire.

Jeg krysser fingrene mine for at Marthe (og dermed Markus) endelig velger å spille med Thea og Adrian

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Heia Marthe 😄 eneste der inne som er real. 

Veldig gøy at Thea gjennomskuer spillet. 

Men Adrian tror jeg ikke er en god partner å ha. 

Anonymkode: 97581...253

• Liker 2
Skrevet

Thea! Fy søren så bra spilt, hun gjennomskuet Henrik med én gang. Nå er jeg team Thea! 

Nå mangler det bare at Andreas finner igjen ballene sine og begynner å spille med Jamila, Thea og Adrian.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Savner litt annet enn bare spill på hotellet. Ingen romanser, skikkelig fester, trekantdrama osv. 

• Liker 9
Skrevet

Savner litt annet enn bare spill på hotellet. Ingen romanser, skikkelig fester, trekantdrama osv. 

Litt enig, det er jo bare spill 95% av tiden.. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå kan man ikke tvinge folk til å ha sex eller drama imellom seg - heldigvis.

Anonymkode: 7689f...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Men nå kan man ikke tvinge folk til å ha sex eller drama imellom seg - heldigvis.

Anonymkode: 7689f...6cb

Åh? Kan man ikke? Det trodde jeg da virkelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Meadow skrev:

Litt enig, det er jo bare spill 95% av tiden.. 

Ja. Tror nok at om de la opp konseptet litt annereledes hadde det kunne blitt mer kos for deltakeren og ikke bare tantikksnakk HELE tiden. De første årene var det ikke like mye spill, bare en gjeng med ungdommer som koste seg i Mexico, med litt intriger innimellom. Ganske markant forskjell på disse årene. Men så har også produksjonene lagt opp til mange twister og spill. Savner at ting kunne skje litt mer overraskende. 

• Liker 2
Skrevet

Men jeg skjønner enda ikke, er Tix falsk enda mot Jamila? Da er han kald!!

• Liker 9
Skrevet

Utrolig å høre på hvor blind det går an å være for egne handlinger. De syntes dette var en råtten måte å sende noen ut på og kunne ALDRRRII gjort det samme selv? Altså hvor ble Bettina av?? 

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen for en bitch tea k er :spy: 

Virkelig misliker den «sterke gruppa». 

Veldig spennende episode idag!!

håper Thea vinner hele greien💪🏼

Hvorfor er Henrik så stygg mot hun egentlig? Thea har vel ikke gjort noe for å fortjene det? Syntes hun er absolutt den flinkeste og sterkeste spilleren.

Anonymkode: 76d6f...97d

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen for en bitch tea k er :spy: 

Virkelig misliker den «sterke gruppa». 

Veldig spennende episode idag!!

håper Thea vinner hele greien💪🏼

Hvorfor er Henrik så stygg mot hun egentlig? Thea har vel ikke gjort noe for å fortjene det? Syntes hun er absolutt den flinkeste og sterkeste spilleren.

Anonymkode: 76d6f...97d

Enig med deg! Mener det var Thea som sendte ut Henrik første uka, eller planla å gjøre det?

Anonymkode: 686c7...eb2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2019 den 18.14, AnonymBruker skrev:

De fleste der inne kan være rimelig frekke mot hverandre og bak ryggen på hverandre men jeg synes ikke det er riktig å sammenligne det med mobbing. Virker ikke som Jamilla blir mobbet. Hun lå nå til og med og rullet i badekaret sammen med de andre på fyllafesten. Dessuten er Jamilla såpass kjeftsterk at jeg tror hun klarer fint å sette folk på plass.

Sofie er rimelig høy på pæra og styrer noe veldig men jeg synes hun er litt underholdende med de dumme engelske frasene sine. Hun tok det jo egentlig veldig bra når hun havnet på solo sammen med Mario når sjeiken overtok rommet deres. Det var verre med Mario som sutret verre enn en liten unge.
Det som derimot ikke var spesielt bra for imaget til Sofie var forsvarstalen hennes om Dubai. "Asså, æ e jo ikke en dubaiansk kvinne, æ bor jo ikke der! Æ støtta ikke kvinneundertrykkinga der! Æ synes bærre det e så fint der, så instavennlig, å æ e en carefree person!" Jada, heia Sofie. Der slo du virkelig et slag for intelligensnivået og samfunnsengasjementet til instababes! :ler:

Jeg synes årets PH er gøy. De spiller og spiller og konspirerer til de blir helt forvirra. Tror egentlig ingen vet hvem som egentlig er i allianse med hvem. Det er Sofie og Mario som har sin egen allianse på ene siden og Thea og Robin på andre siden, og de andre er troende til å skifte litt etter hva som skjer der inne. Mye følelser blandes med spillet og gjør folk enda mer forvirret.
Den aller mest hodeløse kyllingen er Henrik! Han løper rundt og tror han er smart og styrer hele spillet, men har blitt gjennomskuet for lenge siden. Jeg vet ikke hva det er men jeg får så dårlige vibes av Henrik... Med fare for å spekulere så tror jeg han var en typisk mobber på skolen. Litt sånn badguy uten respekt for andre. Bare det å finne på å bæsje på panseret til en politibil er jo bevis nok på at han kanskje ikke er den skarpeste kniven i skuffa.
Det er ingenting som vitner om lavere intelligens enn å stadig nevne hvor mye smartere man er enn alle de andre.

Anonymkode: 94de9...ca2

Kjenner til han RL og han er bare sånn, hadde han vært min sønn hadde jeg fått han utredet.

Anonymkode: 2e2e0...558

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

De er veldig opptatt av moral, men de prøvde å lure Thea selv, så hvorfor er de så mye bedre enn henne når det kommer til lureri? At få er i en allianse, trenger ikke å bety at en er svakere eller dummere. Enden på visa er at flertallet begynner å spise av seg selv når de ikke lenger har noen flere å dytte ut. Hvor sterkt står vennskapet da? Mario, Sofie, Henrik og Tea K har har planer om å trone toppen. Men hvem vil stemme på de som har lurt flertallet, mot f.eks "underdogs" som har vært i mindretall? 

MEN: som mange sier. Dette handler ikke om å få seg en bestevenn, eller bli godt likt av alle. Det handler ikke lenger om en badeferie slik de første sesongene gikk ut på. Disse som nå troner toppen har brukt år på å legge slagplan. Har sett tidligere sesonger for å lære hvordan en ikke skal gjøre det.  Denne sesongen spiller de hardt og brutalt. 

OGSÅ MEN: Er det noe galt i å være snill og grei mot andre mennesker? Kan en bare være god og snill eller kan en bare være taktikker og snakke drit om andre? Må da finnes en gylden middelvei, være taktisk smart, og være snill mot andre på samme tid. Synes flere kommentarer i green room kunne vært spart. Både fra de "gode" og fra de "slemme" . Ingen er uskyldig i å være mer dobbeltmoralsk enn andre der inne. 

Synes derfor at det er mindre smart å si at noen er svakere enn andre fordi de ikke ser den planen de har i hodet, eller kalle andre for dobbeltmoralsk. Man trenger ikke å være svak bare fordi man er i mindretall f.eks.

Sier derfor at ingen av de der inne er bedre enn noen andre. 

Må desverre si at jeg ofte holder med underdogs og frydet meg over kveldens resultat. Frykter bare at det har blitt mer bensin til bålet. Det overrasket meg å se at den som faktisk har planlagt resultatet til siste bit, var også den som tok det "finest" av hele den bølja. At de tok ordene til Adrian personlig, sier mer om de og måten de spiller på, enn det gjør om hans måte å spille på. Og han hadde jo rett, hadde han sagt hva han velger, så hadde fredningen gått til noen andre, som kunne påvirke at enten Jamilla eller Thea røk. Det var jo målet deres hele veien. Adrian, Thea og Jamilla så dette spillet på lang vei. I denne runden vant underdogs. Om de er bedre enn den andre gjengen? Nja, skal ikke påstå det. 

Anonymkode: ed10f...a8b

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...