Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 10.4.2019 den 15.14, Sitronmelis skrev:

Simen er ekkel og en slange.. Ut med deg.. Jeg liker han nye, Robin liker jeg bare bedre og bedre, overraskende nok. Thea liker jeg også og Jamilla. Liker Marthe og, og håper hun går over til andre siden. 

Helt enig!!Akkurat de jeg liker best og!😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De eneste gangene jeg ser Sofie smile er kun når noe går hennes (og Marios) vei. Usjarmerende vesen til de grader!

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

De fleste der inne kan være rimelig frekke mot hverandre og bak ryggen på hverandre men jeg synes ikke det er riktig å sammenligne det med mobbing. Virker ikke som Jamilla blir mobbet. Hun lå nå til og med og rullet i badekaret sammen med de andre på fyllafesten. Dessuten er Jamilla såpass kjeftsterk at jeg tror hun klarer fint å sette folk på plass.

Sofie er rimelig høy på pæra og styrer noe veldig men jeg synes hun er litt underholdende med de dumme engelske frasene sine. Hun tok det jo egentlig veldig bra når hun havnet på solo sammen med Mario når sjeiken overtok rommet deres. Det var verre med Mario som sutret verre enn en liten unge.
Det som derimot ikke var spesielt bra for imaget til Sofie var forsvarstalen hennes om Dubai. "Asså, æ e jo ikke en dubaiansk kvinne, æ bor jo ikke der! Æ støtta ikke kvinneundertrykkinga der! Æ synes bærre det e så fint der, så instavennlig, å æ e en carefree person!" Jada, heia Sofie. Der slo du virkelig et slag for intelligensnivået og samfunnsengasjementet til instababes! :ler:

Jeg synes årets PH er gøy. De spiller og spiller og konspirerer til de blir helt forvirra. Tror egentlig ingen vet hvem som egentlig er i allianse med hvem. Det er Sofie og Mario som har sin egen allianse på ene siden og Thea og Robin på andre siden, og de andre er troende til å skifte litt etter hva som skjer der inne. Mye følelser blandes med spillet og gjør folk enda mer forvirret.
Den aller mest hodeløse kyllingen er Henrik! Han løper rundt og tror han er smart og styrer hele spillet, men har blitt gjennomskuet for lenge siden. Jeg vet ikke hva det er men jeg får så dårlige vibes av Henrik... Med fare for å spekulere så tror jeg han var en typisk mobber på skolen. Litt sånn badguy uten respekt for andre. Bare det å finne på å bæsje på panseret til en politibil er jo bevis nok på at han kanskje ikke er den skarpeste kniven i skuffa.
Det er ingenting som vitner om lavere intelligens enn å stadig nevne hvor mye smartere man er enn alle de andre.

Anonymkode: 94de9...ca2

• Liker 11
Skrevet

Håper virkelig ikke Henrik ryker neste uke. Han er en storfavoritt hos meg tanken på at han er tikkenede bombe😂 Men føler han ryker tanken på at Sofie og Mario vil ha han ut og får ofte viljen sin her inne.... Og det er stor sjanse for at Simen velger å gi oppgaven til Mario og Sofie neste uke. Jeg ber at de feiler

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er årsaken til at Mario og Sofie fikk beholde suiten? Hadde vært greit om de ikke var så sykt høye på seg selv. De tror de eier hele hotellet, utrolig kvalmt å se på. Synes Adrian og Marthe kunne fått fortsatt å bo der.

Anonymkode: 9e53a...5f3

Jeg lurte på det samme. Marthe og Adrian var jo i utgangspunktet begge på suiten. 

Jeg irriterer meg grenseløst når Sofie hoverer foran kameraet. Hun er så usjarmerende og usmakelig. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 13
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
1 time siden, Oddy skrev:

Håper virkelig ikke Henrik ryker neste uke. Han er en storfavoritt hos meg tanken på at han er tikkenede bombe😂 Men føler han ryker tanken på at Sofie og Mario vil ha han ut og får ofte viljen sin her inne.... Og det er stor sjanse for at Simen velger å gi oppgaven til Mario og Sofie neste uke. Jeg ber at de feiler

Håper Thea og Robin får oppgaven slik at de kan styre litt på hotellet 

Skrevet
3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Håper Thea og Robin får oppgaven slik at de kan styre litt på hotellet 

Jeg også eller Henrik

AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett Paradise, men er det ikke bare sex og fyll der ?

Anonymkode: 01b68...7bf

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Littegranne sex, litt mer fyll,  men mest mellommenneskelig spill og masse hjernedød underholdning. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex varierer fra sesong til sesong, så langt denne sesongen har ingen hatt sex. Ja, det er mye drikking, men jeg syns dramaet og alliansene/taktikkpraten er mye mer utbredt enn sex of fyll. Deltagerne er absolutt ikke de skarpeste eller mest reflekterte menneskene i Norges land da, det er sikkert. Akkurat der tar nok stereotypen helt rett i de aller fleste tilfeller. 

Anonymkode: 993d6...d9f

• Liker 5
Gjest Malika
Skrevet
På 11.4.2019 den 0.19, Summ skrev:

Men litt verre når han piller nesen og ser på busemannen eller?

Tror ikke han tar seg så høytidelig, og synes også det er greit ;)

Skrevet

Håper Sofie ryker snart, hun har så plagsom stemme!!

• Liker 12
Gjest Malika
Skrevet
11 minutter siden, Bose skrev:

Håper Sofie ryker snart, hun har så plagsom stemme!!

Jeg håper IKKE hun ryker! Hun er jo underholdende. :) Kjedelig om bare de dølle og kjedelige skal være igjen.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Malika skrev:

Jeg håper IKKE hun ryker! Hun er jo underholdende. :) Kjedelig om bare de dølle og kjedelige skal være igjen.

Enig med deg, selv om jeg liker ikke hun:) Håper hun og Mario kommer seg langt og ryker ut rett før finalen! Det hadde vært mer tilfredsstillende å se deres reaksjon 😁 

Anonymkode: 5bdc7...591

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Littegranne sex, litt mer fyll,  men mest mellommenneskelig spill og masse hjernedød underholdning. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex varierer fra sesong til sesong, så langt denne sesongen har ingen hatt sex. Ja, det er mye drikking, men jeg syns dramaet og alliansene/taktikkpraten er mye mer utbredt enn sex of fyll. Deltagerne er absolutt ikke de skarpeste eller mest reflekterte menneskene i Norges land da, det er sikkert. Akkurat der tar nok stereotypen helt rett i de aller fleste tilfeller. 

Anonymkode: 993d6...d9f

Ok, takk for at dere svarte :)

Skrevet
På 12.4.2019 den 21.41, Malika skrev:

Tror ikke han tar seg så høytidelig, og synes også det er greit ;)

Åja, for å virke totalt tilbakestående, er å ta seg selv uhøytidelig? Altså trodde å pille seg i nesen var noe man ikke gjorde offentlig... 

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som ikke takler Thea? Likte henne før hun røk ut første uken, men det gode inntrykket har falt veldig hos meg. Nå syns jeg bare hun er grusomt irriterende, og håper hun ryker ut.

Anonymkode: dd795...62c

• Liker 5
Gjest Malika
Skrevet
3 timer siden, Summ skrev:

Åja, for å virke totalt tilbakestående, er å ta seg selv uhøytidelig? Altså trodde å pille seg i nesen var noe man ikke gjorde offentlig... 

Hæ? Jeg piller meg i nese ganske ofte og ser også andre som gjør det, helt uproblematisk.  Skjønte ikke det med tilbakestående? Synes du Henrik virker tilbakestående? For det synes ikke jeg. Morsom og smart gutt som byr på seg selv ;)

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som ikke takler Thea? Likte henne før hun røk ut første uken, men det gode inntrykket har falt veldig hos meg. Nå syns jeg bare hun er grusomt irriterende, og håper hun ryker ut.

Anonymkode: dd795...62c

Jeg er enig. Jeg synes det var synd da hun røk, men nå hadde det egentlig bare vært greit at hun var ute. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Malika skrev:

Hæ? Jeg piller meg i nese ganske ofte og ser også andre som gjør det, helt uproblematisk.  Skjønte ikke det med tilbakestående? Synes du Henrik virker tilbakestående? For det synes ikke jeg. Morsom og smart gutt som byr på seg selv ;)

Det høres ekstremt snodig ut med mindre du jobber i barnehage.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...