papperlapapp Skrevet 10. april 2019 #581 Skrevet 10. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Så smarte mennesker kan ikke være ufine? Anonymkode: 69381...fbd Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at det er vanskeligere for meg å forstå hvorfor han sier slike stygge ting fordi han virker ganske oppegående bortsett fra det han sier om Jamilla. 2
noragrets Skrevet 10. april 2019 #582 Skrevet 10. april 2019 Når Simen driver å maser på Marthe at hun ikke skal være så hyggelig mot den nye gutten, så sier han jo at han gjorde så mye for å redde henne forrige uke. Det betyr jo da mest sannsynlig at Simen bevisst var mindre hyggelig mot Jamilla for at hun ikke skulle ville stå med han... Og hvis det er sånn hun ble tatt imot av flere av guttene, så skjønner jeg godt at hun ikke er kjempehyggelig tilbake. 17
Sitronmelis Skrevet 10. april 2019 #583 Skrevet 10. april 2019 Simen er ekkel og en slange.. Ut med deg.. Jeg liker han nye, Robin liker jeg bare bedre og bedre, overraskende nok. Thea liker jeg også og Jamilla. Liker Marthe og, og håper hun går over til andre siden. 17
Oddy Skrevet 10. april 2019 #584 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, Sitronmelis skrev: Simen er ekkel og en slange.. Ut med deg.. Jeg liker han nye, Robin liker jeg bare bedre og bedre, overraskende nok. Thea liker jeg også og Jamilla. Liker Marthe og, og håper hun går over til andre siden. Tenker akkurat det samme som deg. Håper Robin og Thea sin side får Marthe over. Simen likte jeg veldig i starten og trodde lenge han var jordnær og tenkte litt fra forskjellige synspunkter men det forandret seg drastig denne uken😑 håper han enten ryker eller at Marthe setter han på plass 8
Meadow Skrevet 10. april 2019 #585 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, Sitronmelis skrev: Simen er ekkel og en slange.. Ut med deg.. Jeg liker han nye, Robin liker jeg bare bedre og bedre, overraskende nok. Thea liker jeg også og Jamilla. Liker Marthe og, og håper hun går over til andre siden. Helt enig med deg! Håper Simen ryker. Ikke Robin! 8
Gjest Tamsi Skrevet 10. april 2019 #586 Skrevet 10. april 2019 Simen virker paranoid og sykelig sjalu. Minner om disse som blir sinte når kjæresten liker en annens bilde på face. "Du får ikke lov å gå med pene klær eller smile til han, for du er så søt."
Sparks Skrevet 10. april 2019 #587 Skrevet 10. april 2019 Håper Jamilla finner ut av hva TIX egentlig tenker om henne snart, vil heller at hun skal kaste han ut av hotellet enn det motsatte. 9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #588 Skrevet 10. april 2019 Jeg syntes det skrives mye verre ting om deltakerne her på forumet enn det de sier om hverandre der inne. De ekte mobberne er de på KG Anonymkode: b031b...9cb 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #589 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det skrives mye verre ting om deltakerne her på forumet enn det de sier om hverandre der inne. De ekte mobberne er de på KG Anonymkode: b031b...9cb Whatever. Anonymkode: 7689f...6cb 4
papperlapapp Skrevet 10. april 2019 #590 Skrevet 10. april 2019 Var det ikke meningen med brevet "reparere" og øl at at de bør jo bare drikke alkohol for å få bort bakrus? Og de ikke skjønte det, eller? 17
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #591 Skrevet 10. april 2019 Syns denne uka er helt super morsom😂 beste uka på PH😂 Anonymkode: bfc61...7d8 4
missmcbeal Skrevet 10. april 2019 #592 Skrevet 10. april 2019 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns denne uka er helt super morsom😂 beste uka på PH😂 Anonymkode: bfc61...7d8 Jeg er enig, det har tatt seg opp nå. Jeg likte faktisk temauken og at det ikke er forutsigbart per nå hvem som ryker. Jeg liker også Adrian og hvordan han tar eget valg og ikke blir påvirket av rævslikkingen til gruppa. Nå begynner det å bli interessant med alliansene. Virker også som Marthe kan vippes til den andre siden. Jeg lurer på hva Tix kommer til å gjøre dersom f.eks. Mario eller Simen ryker ut og gruppen blir i mindretallsallianse, f.eks. om Marthe vil spille med de andre. Om han faktisk begynner å spille på ekte med de andre, så kommer han jo til å bli avslørt. Simen er jo helt på jordet, men jeg synest det er morsomt at han selv tror han er så smart og hvordan han går og sier til Marthe at hun ikke må gjøre sånn og sånn, ikke være søt og snill, kle seg stygt og sove i hengekøya (som hun åpenbart ikke gjorde, men som hun lot Simen tro). Marthe er en liten luring og jeg tror både hun og flere kjenner på nå hvor tullete Simen er. Henrik forsetter å være Henrik og Sofie og Mario er ikke mer likandes denne uken, men jeg synest korthuset deres faller sammen. Sofie tror så godt om seg selv: "Adrian valgte selvfølgelig meg fordi han ikke vil stå med Jamilla fordi hun er slitsomt og ikke Tea Kristine fordi partneren er kompisen hans". Hahaha....Var veldig bra når Adrian gjennomskuet argumentene til Sofie og Tea Kristine, Jamilla var faktisk den mest genuine. Det var bra han tok dem på når de begynte med "vi har vært her fra starten, blablalba". Og som jeg har nevnt før, redigeringa i år er veldig bra med alle de effektene de legger på. Liker også klippinga, vet ikke om det var flere som la merke til det, men det så jo ut som Simen ikke gjorde annet enn å smøre leppene sine med lypsyl 😂 Endret 10. april 2019 av missmcbeal 16
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #593 Skrevet 10. april 2019 9 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg er enig, det har tatt seg opp nå. Jeg likte faktisk temauken og at det ikke er forutsigbart per nå hvem som ryker. Jeg liker også Dennis og hvordan han tar eget valg og ikke blir påvirket av rævslikkingen til gruppa. Nå begynner det å bli interessant med alliansene. Virker også som Marthe kan vippes til den andre siden. Jeg lurer på hva Tix kommer til å gjøre dersom f.eks. Mario eller Simen ryker ut og gruppen blir i mindretallsallianse, f.eks. om Marthe vil spille med de andre. Om han faktisk begynner å spille på ekte med de andre, så kommer han jo til å bli avslørt. Simen er jo helt på jordet, men jeg synest det er morsomt at han selv tror han er så smart og hvordan han går og sier til Marthe at hun ikke må gjøre sånn og sånn, ikke være søt og snill, kle seg stygt og sove i hengekøya (som hun åpenbart ikke gjorde, men som hun lot Simen tro). Marthe er en liten luring og jeg tror både hun og flere kjenner på nå hvor tullete Simen er. Henrik forsetter å være Henrik og Sofie og Mario er ikke mer likandes denne uken, men jeg synest korthuset deres faller sammen. Sofie tror så godt om seg selv: "Dennis valgte selvfølgelig meg fordi han ikke vil stå med Jamilla fordi hun er slitsomt og ikke Tea Kristine fordi partneren er kompisen hans". Hahaha....Var veldig bra når Dennis gjennomskuet argumentene til Sofie og Tea Kristine, Jamilla var faktisk den mest genuine. Det var bra han tok dem på når de begynte med "vi har vært her fra starten, blablalba". Og som jeg har nevnt før, redigeringa i år er veldig bra med alle de effektene de legger på. Liker også klippinga, vet ikke om det var flere som la merke til det, men det så jo ut som Simen ikke gjorde annet enn å smøre leppene sine med lypsyl 😂 Hvem er Dennis? 🤔 Anonymkode: 5b94c...2a5 2
Sitronmelis Skrevet 10. april 2019 #594 Skrevet 10. april 2019 9 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg er enig, det har tatt seg opp nå. Jeg likte faktisk temauken og at det ikke er forutsigbart per nå hvem som ryker. Jeg liker også Dennis og hvordan han tar eget valg og ikke blir påvirket av rævslikkingen til gruppa. Nå begynner det å bli interessant med alliansene. Virker også som Marthe kan vippes til den andre siden. Jeg lurer på hva Tix kommer til å gjøre dersom f.eks. Mario eller Simen ryker ut og gruppen blir i mindretallsallianse, f.eks. om Marthe vil spille med de andre. Om han faktisk begynner å spille på ekte med de andre, så kommer han jo til å bli avslørt. Simen er jo helt på jordet, men jeg synest det er morsomt at han selv tror han er så smart og hvordan han går og sier til Marthe at hun ikke må gjøre sånn og sånn, ikke være søt og snill, kle seg stygt og sove i hengekøya (som hun åpenbart ikke gjorde, men som hun lot Simen tro). Marthe er en liten luring og jeg tror både hun og flere kjenner på nå hvor tullete Simen er. Henrik forsetter å være Henrik og Sofie og Mario er ikke mer likandes denne uken, men jeg synest korthuset deres faller sammen. Sofie tror så godt om seg selv: "Dennis valgte selvfølgelig meg fordi han ikke vil stå med Jamilla fordi hun er slitsomt og ikke Tea Kristine fordi partneren er kompisen hans". Hahaha....Var veldig bra når Dennis gjennomskuet argumentene til Sofie og Tea Kristine, Jamilla var faktisk den mest genuine. Det var bra han tok dem på når de begynte med "vi har vært her fra starten, blablalba". Og som jeg har nevnt før, redigeringa i år er veldig bra med alle de effektene de legger på. Liker også klippinga, vet ikke om det var flere som la merke til det, men det så jo ut som Simen ikke gjorde annet enn å smøre leppene sine med lypsyl 😂 Dennis? 🙈 Men ja, enig i alt du skriver, spennende uke 😅 2
missmcbeal Skrevet 10. april 2019 #595 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem er Dennis? 🤔 Anonymkode: 5b94c...2a5 Jeg mente han nye, tenkte han het Dennis, haha... Har helt glemt navnet hans 😛 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #596 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, missmcbeal skrev: Jeg mente han nye, tenkte han het Dennis, haha... Har helt glemt navnet hans 😛 Kanskje fordi han har litt den looken Dennis Poppe hadde på Paradise? 😅 Han heter Adrian, haha. Anonymkode: 993d6...d9f 3
missmcbeal Skrevet 10. april 2019 #597 Skrevet 10. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi han har litt den looken Dennis Poppe hadde på Paradise? 😅 Han heter Adrian, haha. Anonymkode: 993d6...d9f Haha jeg vet ikke, han ligner faktisk litt på Dennis Poppe ja. Men Adrian, stemmer det 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. april 2019 #598 Skrevet 10. april 2019 Jeg håper Adrian låser seg med Sofie.
papperlapapp Skrevet 10. april 2019 #599 Skrevet 10. april 2019 Jeg håper nå faktisk at Adrian låser seg med Marthe. Da vil Marthe gå over til Thea's allianse og da vil Simen ryke ut (han er bare irriterende). Da vil også oppstå to allianser som er like - 5 mot 5 og neste uke blir så spennende. Men hvis Mario ryker da blir det også underholdene. 8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #600 Skrevet 10. april 2019 Sofie er så ekkel når hun hevder at Adrian ikke valgte Jamilla fordi hun er så lite hyggelig at han ikke vil stå med henne. Det gledet meg da han sa at Jamilla var den han faktisk fikk mest sympati for. Anonymkode: 10aa1...5bd 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå