Jegogduogvito Skrevet 9. april 2019 #561 Skrevet 9. april 2019 Thea står med robin. Hun andre skrives TEA kristine Er det så vanskelig??? 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #562 Skrevet 9. april 2019 Tix er så utrolig ekkel med alle disse stygge kommentarene om Jamilla. Anonymkode: 10aa1...5bd 37
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #563 Skrevet 9. april 2019 Tix er en kvalm type. News flash: you're really not all that... Anonymkode: 686c7...eb2 19
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #564 Skrevet 9. april 2019 Tilfeldig? Haha Anonymkode: 1b4e2...63d 3
Oddy Skrevet 9. april 2019 #565 Skrevet 9. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tix er så utrolig ekkel med alle disse stygge kommentarene om Jamilla. Anonymkode: 10aa1...5bd Ja. Begynner å bli litt vel voldsomt nå😑 Begynner rett og slett å høres ut som en guttunge 13
missmcbeal Skrevet 9. april 2019 #566 Skrevet 9. april 2019 Hva er greien med at samtlige PH-deltagere har privat konto på Instagram, men likevel tusenvis av følgere? 🙈 Jeg skulle inn og se litt på profilene, men jeg gidder ikke å sende forespørsel bare for det... Virker som det er en greie blant årets deltagere? I fjor hadde jo omtrent alle åpne profiler. For all del, jeg har privat konto selv, men jeg er veldig selektiv på hvem som skal få se bildene mine og godtar ikke hvem som helst. Når du har 11 000 følgere og privat konto så ønsker du åpenbart mange følgere og er ikke så opptatt av hvem som får tilgang på bilda og ikke. 8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #567 Skrevet 9. april 2019 6 minutter siden, missmcbeal skrev: Hva er greien med at samtlige PH-deltagere har privat konto på Instagram, men likevel tusenvis av følgere? 🙈 Jeg skulle inn og se litt på profilene, men jeg gidder ikke å sende forespørsel bare for det... Virker som det er en greie blant årets deltagere? I fjor hadde jo omtrent alle åpne profiler. For all del, jeg har privat konto selv, men jeg er veldig selektiv på hvem som skal få se bildene mine og godtar ikke hvem som helst. Når du har 11 000 følgere og privat konto så ønsker du åpenbart mange følgere og er ikke så opptatt av hvem som får tilgang på bilda og ikke. https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-har-de-lukket-instagram-profil/70912079 Anonymkode: 1b4e2...63d 3
-LykkeLiten- Skrevet 9. april 2019 #568 Skrevet 9. april 2019 9 minutter siden, missmcbeal skrev: Hva er greien med at samtlige PH-deltagere har privat konto på Instagram, men likevel tusenvis av følgere? 🙈 Jeg skulle inn og se litt på profilene, men jeg gidder ikke å sende forespørsel bare for det... Virker som det er en greie blant årets deltagere? I fjor hadde jo omtrent alle åpne profiler. For all del, jeg har privat konto selv, men jeg er veldig selektiv på hvem som skal få se bildene mine og godtar ikke hvem som helst. Når du har 11 000 følgere og privat konto så ønsker du åpenbart mange følgere og er ikke så opptatt av hvem som får tilgang på bilda og ikke. Ved å ha en lukket profil har man mulighet til å blokkere dem som driver med netthets, sjikane, usaklig og saklig kritikk og enkelte miljøer, som eksempelvis fans av Kvinneguiden, «Bloggomtoppbloggere» og «uønskede og nysgjerrige» journalister, forklarer Nygård-Hansen. Han mener også det kan skyldes en større kontroll mot det å vise reklame til mindreårige, da en lukket profil minsker risikoen for å bli tatt, i tillegg til at de muligens ønsker å gi følgerne en følelse av eksklusivitet, ved at du må bli «godkjent» for å få tilgang til innholdet. Sist, men ikke minst mener Nygård-Hansen at strategien gir bedre anledning til å bygge riktig publikum, for å styrke forholdet mellom antall følgere og engasjement. Dette er bedre for algoritmene, noe som kan få betydning for inntektene hos Instagram-profilene. 1
missmcbeal Skrevet 9. april 2019 #569 Skrevet 9. april 2019 (endret) 17 minutter siden, -LykkeLiten- skrev: Ved å ha en lukket profil har man mulighet til å blokkere dem som driver med netthets, sjikane, usaklig og saklig kritikk og enkelte miljøer, som eksempelvis fans av Kvinneguiden, «Bloggomtoppbloggere» og «uønskede og nysgjerrige» journalister, forklarer Nygård-Hansen. Han mener også det kan skyldes en større kontroll mot det å vise reklame til mindreårige, da en lukket profil minsker risikoen for å bli tatt, i tillegg til at de muligens ønsker å gi følgerne en følelse av eksklusivitet, ved at du må bli «godkjent» for å få tilgang til innholdet. Sist, men ikke minst mener Nygård-Hansen at strategien gir bedre anledning til å bygge riktig publikum, for å styrke forholdet mellom antall følgere og engasjement. Dette er bedre for algoritmene, noe som kan få betydning for inntektene hos Instagram-profilene. Så det er en "kjendis"-greie ja. Jeg leste hele artikkelen og det er jo delte meninger blant ekspertene, særlig er det noen motargumenter i nederst i artikkelen. Virker egentlig mest som de fleste har kasta seg på en trend uten å tenke så nøye over fordelene og ulempene. Ser også flere har åpnet og stengt profilene om hverandre, så de er ikke så veldig konsekvente. Tix har blant annet i følge profilteksten hans, en "midlertidig åpen profil før han kommer til å stenge den igjen"😝 At det har så stort effekt på netthets og kritikk tviler jeg på at det har, med tanke på at antall følgere jeg ser enkelte har. Så f.eks. at Mario har over 46 000 følgere. Det er vanskelig å på forhånd sile ut de profilene som eventuelt kan komme ned hets og kritikk i kommentarfeltet, og når man har det antallet følgere så godtar man jo nesten hvem som helst. Løsningen på netthets dersom man ikke klarer å se forbi det, er jo eventuelt å blokkere følgere, og det kan man jo gjøre uavhengig om vedkommende følger deg eller ikke. Eneste jeg kan tenke meg er at terskelen for å kritisere og drive netthets er lavere dersom man slipper å følge personen (og man ikke har gjort det i utgangspunktet) og bare kan gå innpå profilen og slenge fra seg noe uten å gjøre "innsatsen" med å følge vedkommende. Jeg har mer tro på at de fleste tenker at dette er en strategi for å få flere følgere, som det ble påpekt, at noen følgere kanskje føler seg eksklusive ved å bli godtatt. Jeg er jo akkurat en sånn person som snoker litt i profiler til diverse kjendiser, men som ofte ikke følger. Dessverre så virker ikke denne strategien på meg, da jeg heller lar være å følge og dermed får jeg ikke sett. Dermed så mister de potensielt likerklikk og "seer"-klikk. Man mister jo også muligheten for å dukke opp i andres strømmer og "oppdagelser" på Instagram. Så man mister jo noen fordeler. Jeg tipper at dette er en forbigående greier hos de såkalte kjendisene. På kort sikt gir det kanskje noen flere nysgjerrige følgere, men poenget for de fleste er jo å bli anerkjent og bli Instagramkjendis, og det strider litt i stil med å ha lukket profil. Endret 9. april 2019 av missmcbeal 3
papperlapapp Skrevet 9. april 2019 #570 Skrevet 9. april 2019 Endelig er det en sjanse at gruppa vil bli en minoritet. Jeg ønsker meg at Marthe begynner å spille med den nye. Det virker at han skjønte vel, at hvis Robin ryket ut denne uka , så er det hans tur neste uke. Andreas virket som et smart menneske da han snakket om Dubai og desto mindre forstår jeg hans kommentarer angående Jamilla. Litt stygt. 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #571 Skrevet 9. april 2019 Er jeg den eneste som syntes Marthe er falsk? Hun er for all del en fin og skjønn jente, virker bare så uekte alle disse «jeg er så uskyldig» fnisene. Anonymkode: 76d6f...97d 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #572 Skrevet 9. april 2019 45 minutter siden, papperlapapp skrev: Andreas virket som et smart menneske da han snakket om Dubai og desto mindre forstår jeg hans kommentarer angående Jamilla. Litt stygt. Så smarte mennesker kan ikke være ufine? Anonymkode: 69381...fbd 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #573 Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som syntes Marthe er falsk? Hun er for all del en fin og skjønn jente, virker bare så uekte alle disse «jeg er så uskyldig» fnisene. Anonymkode: 76d6f...97d Hun er ikke helt min type personlighetsmessig, men jeg synes ikke at hun virker falsk. Jeg synes hun virker som en hyggelig jente og som også har en viss integritet der inne. Hun sier jo rett ut at hun ikke vil være en bitch når Simen nærmest tvinger henne til det. Simen graver forresten sin egen grav. Anonymkode: 10aa1...5bd 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #574 Skrevet 9. april 2019 Tix har innsikt i Dubai-saken, men der stopper det opp. Han kunne spart seg alle de kommentarene om Jamilla. For meg er det virkelig avstøtende at en mann snakker slik om kvinner. Det gjelder forsåvidt den andre veien også. Kvinner er like flink til å snakke stygt om menn. Ph handler om å være taktisk smart, og i mine øyne være vennlig mot alle, men som også tenker 3 trekk frem. Det hjelper ikke spillerne å snakke drit til hverandre. Verken i sync eller fjeset på den måten Jamilla fikk det. Jamilla er ei fin jente som jeg ennå ikke har fått plassert i gruppen. Folk sier hun er bitchy og fæl, men jeg har ikke sett den siden av henne. Hun gjorde en tabbe med å ikke snakke med guttene, men hvor i reglene står det at hun må gjøre det? Får hun ikke lov til å ta sine egne valg uten at andre skal ha ett ord med i laget? Ingen av de der inne har rett til å skrike høyest om hvem som er en skitten spiller da ingen av de er rene i det store og hele. Anonymkode: ed10f...a8b 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #575 Skrevet 9. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk sier hun er bitchy og fæl, men jeg har ikke sett den siden av henne. Anonymkode: ed10f...a8b Og der har du forsåvidt svaret, du har ikke sett alt. Det er lov å mislike mennesker, spesielt i et reality program. Jamilla kalte forsåvidt Simen en slange, er ikke veldig positivt det heller. Anonymkode: eaf5d...b5d 2
Gjest Mårpølsa Skrevet 9. april 2019 #576 Skrevet 9. april 2019 Det virket jo som at Adrian heller ikke hadde fått noe bra inntrykk av Jamilla. Han smurte det bare litt inn.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. april 2019 #577 Skrevet 10. april 2019 Jeg synes det er utrolig negativt at de baksnakker hverandre så mye der inne. Er enig i dem som holder en lav profil og ikke snakker rundt så mye. Jeg tror det lønner seg, for rykter spres som ild i tørt gress.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #578 Skrevet 10. april 2019 Det er tv program, hvis det var ingen jævla baksnakk på et reality program tror dere det hadde vært NOEN interesse for programmet? Altså av og til lurer jeg på om folk vet hva de ser på... Anonymkode: eaf5d...b5d 7
tuppa Skrevet 10. april 2019 #579 Skrevet 10. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tix er så utrolig ekkel med alle disse stygge kommentarene om Jamilla. Anonymkode: 10aa1...5bd Så enig med deg. Andreas virker så omgjengelig og sympatisk ellers, men disse kommentarene er utrolig ufine. Det er ikke et engangstilfelle heller. Veldig skuffende! 9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #580 Skrevet 10. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og der har du forsåvidt svaret, du har ikke sett alt. Det er lov å mislike mennesker, spesielt i et reality program. Jamilla kalte forsåvidt Simen en slange, er ikke veldig positivt det heller. Anonymkode: eaf5d...b5d Jamilla driver jo og forteller i boksen at hun er storfornøyd med partneren sin og at de har det gøy sammen. Tix, derimot, kommer med stygge kommentarer etter stygge kommentarer. Hvem er det som egentlig er oppfører seg dårlig her? En slange er jo en ganske korrekt betegnelse for hvordan Simen spiller. Samme med Tix for den saks skyld, selv om andre ikke vet det enda. Anonymkode: 10aa1...5bd 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå