AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #541 Skrevet 8. april 2019 Når man trodde at Sofie ikke kunne synke lavere... Anonymkode: 686c7...eb2 12
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #542 Skrevet 8. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg stiller vel egentlig spørsmål ... Spørsmål 1: På hvilken måte har hun prøvd? Spørsmål 2: Kan du fortelle en ting Jamilla har sagt som skulle indikere at hun er en partner noen av guttene skulle ønske å stå med og spille med? Spørsmål 3: Kan du fortelle meg en grunn til at guttene (med unntak av Robin) skulle ville stå med Jamilla i spillet? Jeg mener det er tre saklige spørsmål. Fint om du kunne svare på det jeg spør om på en saklig måte. Anonymkode: b031b...9cb Svaret på dine 3 spørsmål er den samme; de lot henne ikke snakke en gang. Med en gang hun begynner å snakke med dem i plenum så er det en som himler med øynene, en som begynner å le og en som klikker. Hvis du ikke har sett mobbingen så er du dessverre blind. Anonymkode: 7689f...6cb 18
missmcbeal Skrevet 8. april 2019 #543 Skrevet 8. april 2019 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svaret på dine 3 spørsmål er den samme; de lot henne ikke snakke en gang. Med en gang hun begynner å snakke med dem i plenum så er det en som himler med øynene, en som begynner å le og en som klikker. Hvis du ikke har sett mobbingen så er du dessverre blind. Anonymkode: 7689f...6cb Jeg reagerte på i dag at Jamilla hadde veldig lite sendetid. Man så ikke noe til henne eller at hun snakket med noen før på slutten der Robin ville ha en samtale med henne og når hun ikke var på rom med partneren sin. Det var veldig rart når gruppen satt og skulle snakke med han nye og fortelle om maktforholdet der inne, også var alle der utenom Jamila, Thea og Robin, men slik det så ut fra klippinga, så var Thea og Robin en annen plass og snakket alene, så jeg lurer på, hvor var Jamilla da? Var hun helt alene? Det kan jo være at klippinga ikke gir det riktige tidsbildet og at Jamilla var sammen med Thea og Robin da, men det så litt rart ut. Jeg synest også det var veldig teit når de under frokosten skulle bestemme hvem som skulle få se i kofferten. Jamilla roper ut at hun vil før hun tenker seg om. Men når de skal velge de to så blir det ikke en gang diskutert om Jamilla skal få bli med, selv om hun sa det først, også går bare Thea og Sofie. Det synest jeg var dårlig gjort. Jeg får inntrykk av episoden i dag at hun blir holdt utenfor ja. Virker som hun har trekt seg veldig tilbake i dagens episode, og det tror jeg skyldes at hun føler seg utenfor. Endret 8. april 2019 av missmcbeal 10
papperlapapp Skrevet 8. april 2019 #544 Skrevet 8. april 2019 (endret) Det ville være så morsomt å se Mario dra hjem denne uka. Jeg krysser fingrene! Og alt kan skje, jeg tror den nye vil få 4 koner. Han ville sikkert sjekke inn igjen senere, men det ville være artig å se hvordan andre (særlig Sofie) ville reagere. Endret 8. april 2019 av papperlapapp 16
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #545 Skrevet 8. april 2019 37 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg reagerte på i dag at Jamilla hadde veldig lite sendetid. Man så ikke noe til henne eller at hun snakket med noen før på slutten der Robin ville ha en samtale med henne og når hun ikke var på rom med partneren sin. Det var veldig rart når gruppen satt og skulle snakke med han nye og fortelle om maktforholdet der inne, også var alle der utenom Jamila, Thea og Robin, men slik det så ut fra klippinga, så var Thea og Robin en annen plass og snakket alene, så jeg lurer på, hvor var Jamilla da? Var hun helt alene? Det kan jo være at klippinga ikke gir det riktige tidsbildet og at Jamilla var sammen med Thea og Robin da, men det så litt rart ut. Jeg synest også det var veldig teit når de under frokosten skulle bestemme hvem som skulle få se i kofferten. Jamilla roper ut at hun vil før hun tenker seg om. Men når de skal velge de to så blir det ikke en gang diskutert om Jamilla skal få bli med, selv om hun sa det først, også går bare Thea og Sofie. Det synest jeg var dårlig gjort. Jeg får inntrykk av episoden i dag at hun blir holdt utenfor ja. Virker som hun har trekt seg veldig tilbake i dagens episode, og det tror jeg skyldes at hun føler seg utenfor. Jeg reagerte også på at hun ble usynliggjort når hun ropte ut først at hun ville se i kofferten. Sofie tok det som en selvfølge at hun skulle være den som dro. Anonymkode: 7689f...6cb 15
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #546 Skrevet 8. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, hadde Mario tenkt litt lenger enn med lille mannen sin, så hadde Jamila ikke hatt denne makten. Mario skulle jo ha valgt nr 2, da hadde han jo kunne ha valgt partner til Sofie og det hadde vært noen andre som hadde gått ut. De tenker ikke langt de som er med på paradise hotel i år, det er bare kaos der inne. Folk sender jo hjem folk i sin egen gruppe (Sofie gruppen)... Anonymkode: e3231...c88 De må jo sende hjem sine egne når alle liksom skal være «one Big happy family». Utrolig naivt av «gruppen» å stole på Sofie og mario, noen må jo sendes ut, og da blir det sine egne da. Anonymkode: ed5d7...56e 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #547 Skrevet 8. april 2019 59 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg reagerte på i dag at Jamilla hadde veldig lite sendetid. Man så ikke noe til henne eller at hun snakket med noen før på slutten der Robin ville ha en samtale med henne og når hun ikke var på rom med partneren sin. Det var veldig rart når gruppen satt og skulle snakke med han nye og fortelle om maktforholdet der inne, også var alle der utenom Jamila, Thea og Robin, men slik det så ut fra klippinga, så var Thea og Robin en annen plass og snakket alene, så jeg lurer på, hvor var Jamilla da? Var hun helt alene? Det kan jo være at klippinga ikke gir det riktige tidsbildet og at Jamilla var sammen med Thea og Robin da, men det så litt rart ut. Jeg synest også det var veldig teit når de under frokosten skulle bestemme hvem som skulle få se i kofferten. Jamilla roper ut at hun vil før hun tenker seg om. Men når de skal velge de to så blir det ikke en gang diskutert om Jamilla skal få bli med, selv om hun sa det først, også går bare Thea og Sofie. Det synest jeg var dårlig gjort. Jeg får inntrykk av episoden i dag at hun blir holdt utenfor ja. Virker som hun har trekt seg veldig tilbake i dagens episode, og det tror jeg skyldes at hun føler seg utenfor. Snakk om å se spøkelse på høylys dag. Det var da flere som hadde lite sendetid idag, Tea f.eks. De som får sendetid er de som gjør noe drøyt eller noe som er relevant for "historien" den dagen. Jamilla fikk jo masse sendetid forrige uke, og da var det sikkert noen andre som ikke var like mye eksponert. Valget ved frokosten ble tatt av Marthe, og hun skulle velge de to som var mest opptatt av luksus. Jamilla sa ikke noe annet enn "JEG VIL", mens Thea som ble valgt ga i det minste en grunn til hvorfor hun burde velges. Anonymkode: 69381...fbd 4
Summ Skrevet 8. april 2019 #548 Skrevet 8. april 2019 Stakkars Henrik. Liker han ikke idet heletatt og syns han virker helt ufyselig. Men at han blir mobbet slik av klipperne, det er drøyt! 3
Oddy Skrevet 8. april 2019 #549 Skrevet 8. april 2019 Håper Sofie eller Mario får en støyt denne uken. Vært utrolig komisk hvis Mario røyk😂 10
Gjest Malika Skrevet 9. april 2019 #550 Skrevet 9. april 2019 Sofie vil FLYTTE til Dubai, og har vært der flere ganger. Men aner ikke hvor på verdenskartet Dubai er...
Gjest Malika Skrevet 9. april 2019 #551 Skrevet 9. april 2019 4 timer siden, Summ skrev: Stakkars Henrik. Liker han ikke idet heletatt og syns han virker helt ufyselig. Men at han blir mobbet slik av klipperne, det er drøyt! Jeg liker Henrik. Og jeg tror faktisk at han synes det er helt ok å få er pizzatryne på seg 🤣
MortenMinstelønn Skrevet 9. april 2019 #552 Skrevet 9. april 2019 Håper hun Østfold-jenta vinner. Hun er faktisk helt herlig. 4
AntiBullshit Skrevet 9. april 2019 #553 Skrevet 9. april 2019 4 timer siden, Malika skrev: Sofie vil FLYTTE til Dubai, og har vært der flere ganger. Men aner ikke hvor på verdenskartet Dubai er... Kan ikke skjønne at hun er egnet til å jobbe med barn. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å måtte forklare for barnet mitt hvorfor assistentlæreren legger ut halvnakne bilder, og at det ikke er greit. 14
Meadow Skrevet 9. april 2019 #554 Skrevet 9. april 2019 7 timer siden, Malika skrev: Sofie vil FLYTTE til Dubai, og har vært der flere ganger. Men aner ikke hvor på verdenskartet Dubai er... Haha, priceless. Jeg synes Andreas svarte bra på Trianas spørsmål, han visste ihvertfall hva han snakket om. Men Sofie kunne ikke forholde seg til det, hun var en "careless" person. Samme for henne at det var kvinneundertrykking der, det var så instavennlig, hun kunne gjøre alt der. 🙄 Ikke så smart du, Sofie... 28
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #555 Skrevet 9. april 2019 Henrik var vel ikke dum nok til å gi etter når Sofie prøvde seg på han? Anonymkode: f2e7d...ae7 3
WhiteSwan Skrevet 9. april 2019 #556 Skrevet 9. april 2019 4 timer siden, AntiBullshit skrev: Kan ikke skjønne at hun er egnet til å jobbe med barn. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å måtte forklare for barnet mitt hvorfor assistentlæreren legger ut halvnakne bilder, og at det ikke er greit. Kanskje ingen andre søkte på jobben hun har. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #557 Skrevet 9. april 2019 Syns svaret til Andreas fortjener Gullruten 😂 Anonymkode: bfc61...7d8 7
missmcbeal Skrevet 9. april 2019 #558 Skrevet 9. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk om å se spøkelse på høylys dag. Det var da flere som hadde lite sendetid idag, Tea f.eks. De som får sendetid er de som gjør noe drøyt eller noe som er relevant for "historien" den dagen. Jamilla fikk jo masse sendetid forrige uke, og da var det sikkert noen andre som ikke var like mye eksponert. Valget ved frokosten ble tatt av Marthe, og hun skulle velge de to som var mest opptatt av luksus. Jamilla sa ikke noe annet enn "JEG VIL", mens Thea som ble valgt ga i det minste en grunn til hvorfor hun burde velges. Anonymkode: 69381...fbd Jeg opplevde ikke at Jamilla fikk noen som helst mulighet til å argumentere hvorfor, det virker som beslutningen ble tatt veldig fort uten at hun fikk noen sjanse til å si hvorfor. Jeg hørte bare Tea som argumenterte for det, hva var egentlig argumentet til Sofie? Det jeg egentlig mente med sendetid, var at i klippene der man ser stort sett alle og hva folk finner på, så får jeg ikke inntrykk av at de andre snakker eller inkluderer henne særlig. Hun sa heller ingenting på innsjekken, men det kan jo ha blitt klippet. Men det kan godt være at klippingen gir feil inntrykk. Håper vi får se mer inkludering fremover. Det var jo veldig flott at Jamilla ble valgt som forloveren til Thea da.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #559 Skrevet 9. april 2019 18 timer siden, missmcbeal skrev: Jeg reagerte på i dag at Jamilla hadde veldig lite sendetid. Man så ikke noe til henne eller at hun snakket med noen før på slutten der Robin ville ha en samtale med henne og når hun ikke var på rom med partneren sin. Det var veldig rart når gruppen satt og skulle snakke med han nye og fortelle om maktforholdet der inne, også var alle der utenom Jamila, Thea og Robin, men slik det så ut fra klippinga, så var Thea og Robin en annen plass og snakket alene, så jeg lurer på, hvor var Jamilla da? Var hun helt alene? Det kan jo være at klippinga ikke gir det riktige tidsbildet og at Jamilla var sammen med Thea og Robin da, men det så litt rart ut. Jeg synest også det var veldig teit når de under frokosten skulle bestemme hvem som skulle få se i kofferten. Jamilla roper ut at hun vil før hun tenker seg om. Men når de skal velge de to så blir det ikke en gang diskutert om Jamilla skal få bli med, selv om hun sa det først, også går bare Thea og Sofie. Det synest jeg var dårlig gjort. Jeg får inntrykk av episoden i dag at hun blir holdt utenfor ja. Virker som hun har trekt seg veldig tilbake i dagens episode, og det tror jeg skyldes at hun føler seg utenfor. For meg er det en helt åpenbar grunn til at Jamilla ikke har fått særlig skjermtid denne uken. Det er den samme grunnen som at Thea K ikke har fått skjermtid. Det er et annet plott denne uken. Det er en gutt som sjekker inn og da er det mest spennende med de damene han har i søkelyset og de buttene som er i fare. Hverken Thea K eller Jamilla har noe særlig med plottet å gjøre. De bare seiler med. Om Han hadde valgt Jamilla til kone så hadde det sikkert vært noe annet. Anonymkode: b031b...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #560 Skrevet 9. april 2019 12 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Håper hun Østfold-jenta vinner. Hun er faktisk helt herlig. Ganske kjedelig da ... Men pen. Tror jeg hadde likt henne IRL, men hun er ikke så spennende på PH Anonymkode: b031b...9cb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå